رفتن به مطلب
kianesfahan

مشکل با ارسال ایمیل در ار اس تیکت

پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت دوستان .

مشکلی که داریم این هست که وقتی پاسخ تیکت مشتری را ارسال می کنیم پاسخ تیکت به ایمیل مشتری ارسال نمیشه !!!!

وقتی که مشتری تیکت ارسال میکنه اولش یک ایمیل اطلاع رسانی ارسال میشه اما بعدش هر چی پاسخ ارسال می کنیم ایمیل نمیشه . در جوملا 1.5 اینطور نبود . !!!!!

به مدیریت دپارتمان ها هم رفتم و تک تک دپارتمان ها در تب ایمیل استفاده از تنظيمات افزونه روی بلی است و ارسال ايميل به کاربران،هنگام درج پاسخ نیز روی بلی است اما باز ایمیل ارسال نمی کنه .

در تنظیمات هم تست کردم اما بازم نشد !!!

دوستان لطفا راهنمایی فرمائید .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمال میدم به این دلیل باشه..

با نسخه لایسنس بررسی کن فکر نکنم مشکل داشته باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام .

در این تایپیک مشکل خودمان را با نسخه rs ticket pro rev8 اعلام کردیم . دوستان فرمودند که چون وارز هست و از جایی دانلود کردید شاید این مشکل باشد .

امروز گفتیم بذاریم برای تست از نسخه سایت پاستل استفاده کنیم . اما این نسخه را هم تست کردیم همین مشکل بود .

واقعا مانده ام مشکل از چیست ؟؟؟ !!!! دوستان لطفا راهنمایی فرمائید .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...