رفتن به مطلب
رضاگنجی

آخرین ورژن فایرفاکس پرتابل(قابل حمل بر روی فلش دیسک) 3.6.12

پست های پیشنهاد شده

firefox.png

با سلام

امروز آخرین ورژن فایرفاکس پرتابل رو برای دوستان و کاربران سایت جومینا قرار میدم.

چرا باید از این برنامه استفاده کنیم؟

اگر شما هم مانند من شاغل هستید و همیشه در مکانهای مختلف به اینترنت متصل میشود و بیم آن را دارید تا پسوردهای سایت و ایمیل شما به سرقت برود و یا میخواهید اطلاعات پسورد سایت ها و بوک مارک ها را همیشه همراه داشته باشید این ورژن از فایر فاکس را که تا امروز آخرین ورژن این برنامه است را دانلود کنید و در یک پوشه اکسترکت کنید (باز یا نصب کردن) و پس از نصب پلاگین های مورد نیاز از سایت اصلی فایرفاکس و ایمپورت کردن bookmarks از فایرفاکسی که روی سیستم نصب کردید بر روی فلش دیسک خود کپی کنید و همیشه همراه داشته باشید.

برای ایمپورت کردن بوک مارک ها از فایرفاکسی که رو سیستم نصب است ابتدا از بوک مارکها (سایت های مورد علاقه خود که آدرس آن را در فایرفاکس اضافه کردین) یک بک آپ بگیرید و در برنامه پرتابل در مدیریت بوک مارک ها ریستور (restor) را انتخاب کنید و مسیر بک آپ رو بهش بدین.

دلیل ارسال لینک دانلود و معرفی؟

به دلیل اینکه هنوز تعدادی از دوستان با برنامه پرتابل فایرفاکس آشنا نشده اند و دیگر اینکه سایت دانلود این برنامه آی پی ایران را برای دانلود مسدود کرده و با اینکه شما به راحتی وارد سایت میشوید ولی نمیتوانید آن را دانلود کنید.دلیل دیگر اهمیت ایمنی حفظ اطلاعات شخصی است به خصوص مدیران سایت.

مثلا بر روی سیستمی که در حال استفاده از آن برای بروز رسانی سایت خو هستید keylogger یا نرم افزار جاسوسی نصب شده و تمام کلیدهای صفحه کلیدی را که شما استفاده کردید ثبت میکند ولی در صورتی که در سیستم خود با این برنامه وارد سایت خود شده باشید و پسورد را ذخیره کرده باشید دیگر نیازی به تایپ پسورد ندارید و پسورد شما سرقت نخواهد شد.

مهمترین مزیت این برنامه همراه داشتن اطلاعات سایت ها و آدرس سایت و مهمتر از آن همراه داشتن یک مرورگر عالی به همراه پلاگین های مورد نیاز است.

سایت تبدیل کننده فایرفاکس به پرتابل

دانلود برنامه از سایت مدیافایر

حجم برنامه:9.62Mb

متاسفانه بر روی سرور جومینا آپلود نشد و فکر میکنم به خاطر حجم بالا بوده است

اگر مورد استفاده واقع شد دکمه تشکر یادتون نره.

اگر با استقبال رو برو شد سعی میکنم همیشه ورژن های جدید رو قرار بدم هرچند که خود برنامه در صورت بودن ورژن جدید آپ دیت میشه.

خدانگهدار


portabl.jpg

همچنین در این سایت بسیاری از برنامه های مورد نیاز وب مسترها به پرتابل تبدیل شده البته برنامه های رایگان مانند گوگل کروم،اپرا و Database Browser 3.2.2.14

در صورتی که کاربران محترم با دانلود بعضی از برنامه های لازم مشکل داشتند درخواست کنند تا لینک دانلود برای آنها قرار داده شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...