رفتن به مطلب
رضاگنجی

ابزار ویرایش قالب و مشاهده سی اس اس قالب های فارسی شده دیگر سایت ها

پست های پیشنهاد شده

سلام

چندی پیش در سایت جومینا مطلبی تحت عنوان استفاده از سی اس اس قالب های فارسی شده دیدم که حذف شده بود راستش بهم خیلی برخورد آنهم به خاطر گروهی از دوستان که اعتراض کرده بودند هر چند من به اون آموزش نیاز نداشتم و مشکل من فقط کم حوصله بودن در یاد گیری کامل سی اس اس است و آقای تهرانی هم گفته بودن من این مطلب رو منتشر نمیکنم ولی اگر کسی بلده موردی نداره.من فکر میکنم هر چه قدر مطالب آموزشی بهترو بیشتر باشه نفرات بیشتری جذب میشن بر عکس برخی تصورات که اگر همه چیرو رو کنیم چیزی برای کار ما و درآمد ما نمیمونه.این تفکر باعث میشه هر کسی میاد تو یه حوضه فعالیت میکنه میبینه مشکلات زیاده ول میکنه میره مگر مجبور باشه.بگذریم.البته من نمیدونم اون آموزش چی بوده ولی من این آموزش رو که خودم تهیه کردم و در سایت جدیدم هم گذاشتم برای کاربران سایت جومینا قرار میدم و اگر مدیران نخواستن حذف کنند.

برای ویرایش قالب ها و مشاهده سی اس اس و اچ تی ام ال قالب سایت ها و ویرایش آنها ابزارهای رایگان و جالبی وجود دارد در این مطلب اشاره ای به یکی از این ابزارها میکنم.

***** به دلیل مسائلی در در آخرین پست توضیح داده ام - این پست ویرایش شد ***** امیررضا تهرانی***


به علت وجود کدهای اچ تی ام ال در کل مطلب پست قبلی رو حذف کردم و دوباره ارسال کردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سیاست جومینا ارائه خدمات و ابزار حرفه ای، و انجمن هم برای تعامل بیشتر و امکان ارسال سئوالات و همفکری کاربران فراهم شده.

بنا بر خواسته برخی از همین اعضاء، آموزشی که شما از آن یاد کردید به دلایل خاص حذف شد.

و گرنه همه خواهان پیشرفت یکدیگر و ارتقاء سطح معلومات هستیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من حرف شما رو قبول دارم ولی چرا من که کاری رو شروع میکنم راه یک ماه رو چند ساله برم وقتی من یک مرحله جلو میرم مرحله دیگری وجود داره و در اصل من و شما مدام در حال یاد گرفتن و جلو رفتنیم.وچون علم سریع پیشرفت میکنه همیشه چیزی هست که باید برای یادگیریش زحمت بکشی.اگر من عقب بمونم شما سعی نمیکنی جلوتر بری و در همین مقطع میمونی البته این برای مثاله.وقتی قالب جدید سایت جوملا اکتیشن رو دیدم واقعا شگفت زده شدم اما من و بضی از دوستانمون تازه باید روزی چند ساعت صرف جستجو مطالب آموزشی کنیم که به سختی گیر میاد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اگر تا به حال دیده باشید وقتی توی یه سایت آموزش ه-ک میذارن مینویسن نوعیت استفاده از این آموزش بستگی به شخصیت خواننده داره و اینکه چقدر جنبه یاد گرفتن این چیزا رو داره. میگن ما آموزش رو میذاریم اما اینکه چه کسی چه جور استفاده ای ازش میکنه ما مسئولیتی نداریم.

این گونه آموزش ها هم به همین شکل هست، قصد نویسنده اگثراً اموزش هست اما اینکه خوانندگان چه استفادهای از این آموزش ها می کنند زیاد به نویسنده مربوط نمیشه.

اما این باز هم دلیل بر این نیست که بشه هر آموزشی گذاشت.

ولی به هر حال یک چنین آموزش هایی رو هر کسی که دنبالش باشه از جاهای مختلف می تونه یاد بگیره و فکر نکنم ضرری به کار دوستان طراح وارد کنه.

این فقط نظر شخصی من بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[JUSTIFY]سلام و درود بر شما

دوستان من خودم و نظر شخصیم اینه که آموزش در هر موضوعی باشه اشکالی نداره و باعث پیشرفت همه میشه اول از همه باعث پیشرفت خود آموزش دهنده میشه و کلا فلسه وجودی انجمن ها به اشتراک گذاری دانسته های فردی و نتیجا افزایش آگاهی جمعی است به همین دلیل هم من خودم اول این آموزش را در جومینا منتشر کرده بودم اول تنها برای اعضا که بعد اینقدر به من اعتراض شد که 2 ساعته بر داشتمش اما بر داشتن این آموزشصرفا به دلیل اعتراض ها نبود بلکه انصافا قانع شدم که این دسته از آموزش ها یا نباید باشه و یا باید طبقه بندی بشه . دلیل این موضوع هم به شرح زیر است :

سیاست جومینا از ابتدا حمایتی بوده و قصد تخریب کار طراحان در ازای کسب بازدید کننده بیشتر نبوده و نخواهد بود از آنجایی که بسیاری از افراد هستند که از طریق فارسی سازی قالب ها برای خود درآمدی دارند من این آموزش را حذف کردم . نکته مهم در این رابطه این که جدا از اینکه این دسته از آموزش ها به کار این دسته صدمه میزنه ، شخصی که سی اس اس های کار دیگری را بر میداره داره از دست رنج شخص دیگه استفاده میکنه که ممکنه شخص فارسی کننده هم راضی نباشه ، لذا در حق شخص فارسی کننده ظلم میشه . درسته که جوملا کد بازه اما قرار نیست کسی حاصل کار دیگری را برای خودش بر داره ، مضافا بر این که فارسی سازی در ایران قیمت بسیار پایینی داره و شما میتونید به شخص فارسی کننده سفارش کار بدید اگر هم نه که خودتون فارسی کنید اما استفاده از کار دیگران که قالبا راضی هم نیستند جدا از مسئله شرعی و اخلاقی ، انسانی نیست .

پس از این که این آموزش در جومینا منتشر شد چندین تن از همین افراد فارسی کننده قالب به من ایمیل زدند که این کار شما باعث میشه که ما دیگه اصلا در این حوزه فعالیت نکنیم و متحمل ضرر بشیم و .... انصافا هم یه 2 ساعتی صرف نوشتن آن آموزش کرده لودم اما دیدم راست میگن و اصلا از اول من کار اشتباهی کردم این آموزش را منتشر کردم لذا برداشتمش و ناراخت هم نشدم امید وارم شما هم که این آموزش را منتشر کرده اید از من ناراحت نشده باشید و درک کنید که سیاست کلی ما کمک به یکدیگر و حمایت جامعه طراحی است ممکنه این آموزش به یک شخص کمک کنه تا قالب فارسی شده دیگری را برای خودش برداره و به قول شما کارش جلو بیوفته اما حق آن کسی که چند ساعت وقت گذاشته تا یک قالب را فارسی کنه چی میشه ؟ با توجه به اینکه جوملا رایگان است این افراد درآمد کمی از این کار دارند انصافا ضرر زدن به این دسته درست نیست . یک نکته هم من شخصا بگم که من خودم کار فارسی سازی انجام نمیدم چون هم حوصلش را ندارم و هم اون وقتی را که میخوام برای فارسی سازی صرف کنم ترجیح میدم قالب طراحی کنم پس برای خودم نیست [/JUSTIFY]ارادتمند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

البته من حرف های شما رو قبول دارم و تا وقتی یاد نگیریم که به حقوق دیگران احترام بزاریم این مشکلات وجود دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من فکر میکنم قوانین متن باز افراد را تشویق به در اختیار گذاشتن رایگان کدهای تغییر یافته از هر محصول متن باز بکند

پس شما چرا با جریان قوانین متن باز حرکت نمیکنید و بنا به خواسته چند کاربر محترم که احیانا از این قوانین بی اطلاع هستند متن آموزشی راحذف میکنید ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. این آموزش ها قدیمی شده و واسه سال 89 و قبلش خوب بود که به نظرم دیگه حالا کارایی نداره ، چون این روزا تمام قالب ها rtl را ساپورت میکنن :002:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...