رفتن به مطلب
hesamnasr

مشکل در آخرین مرحله ی نصب جوملا 2.5

پست های پیشنهاد شده

با سلام.

مشخصات کار من:

سرور ویندوز plesk 9.5

تمام مراحل به درستی انجام میشه به جز مرحله آخر. یعنی تنظیمات اصلی که انجام میشه وقتی می زنم ادامه اون لودینگ صفحه میاد و همینجوری می مونه. همه چیزی هم انجام شده یعنی تیبل ها ساخته شده، حتی دیتا هم توشون وارد شده یعنی مثلا اطلاعات یوزری که تعریف کردم توی تیبل یوزر هست. ورژن php رو هم روی همون 5 گذاشتم. گفتم شاید واسه مرحله ی آخر بخواد فولدر installation رو پاک کنه و کار خاص دیگه ای نداشته باشه ولی وقتی خودم به صورت دستی این دایرکتوری رو پاک کردم به نتیجه نرسیدم و خطا داد که فایل کانفیگ رو نمی تونه پیدا کنه. اومدم اون فایل web.config.txt رو اون txtشو حذف کردم بازم نشد. از شب تا صبح همینجوری گذاشتم تا شاید به مرحله ی آخر برسه ولی افسوس که نشد. مشکل از کجاست؟

یه چیزی هم بگم. با فایرباگ که چک کردم دیدم داره با MooTools چند تا Get انجام میده ولی هیچ کدوم انجام نمیشه، یعنی در حقیقت من فکر می کنم که این Requestهایی که میفرسته رو جواب نمیگیره واسه همین گیر می کنه. الآن تازه به ذهنم رسید با ie تست کنم. تا الآن با فایرفاکس 12 داشتم تست می کردم.

یه چیزی هم بگم. با فایرباگ که چک کردم دیدم داره با MooTools چند تا Get انجام میده ولی هیچ کدوم انجام نمیشه، یعنی در حقیقت من فکر می کنم که این Requestهایی که میفرسته رو جواب نمیگیره واسه همین گیر می کنه.

با ie هم تست کردم نشد.

با تشکر از متخصصین جوملا که این سوال رو ایشالله جواب خواهند داد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

به انجمن جومینا خوش آمدید

اگر مراحل نصب طوری طی می شه که اطلاعات دیتابیس نیز ایمپورت می شند شما فایل کانفیگ رو بصورت دستی ست کنید(نام و نام کاربری دیتابیس و پسورد دیتابیس | مسیر های tmp و logs...) و مشکل رو بررسی کنید...

ولی در کل سعی کنید از هاست لینوکسی استفاده کنید و خیال خودتون رو راحت کنید...

با آرزوی موفقیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...