رفتن به مطلب

magmag0101

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    30
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره magmag0101

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. magmag0101

    درخواست ماژول خبری مثل این سایت

    سلام ممنون از راهماییتون خیلی گشتم ولی هیچی پیدا نشد اگر هم پیدا شد تجاری بود مخصوصا افزونه های yt که خیلی به این چیزی که می خوام نزدیکن از دوستان کسی نیست ماژولی شبیه به این چیزی که می خوام را داشته باشه؟:thankyou:
  2. magmag0101

    درخواست ماژول خبری مثل این سایت

    سلام دوستان عزیز دنبال یه ماژول خبری دارم برای صفحه اول سایتم توی عکس ماژول را دورش خط قرمز کشیدم عکس: ادرس سایت: http://www.tebyan.net/ اگر ماژول شبیه همین هم داید معرفی کنید خیلی نیاز دارم ممنون می شم کمک کنید :thankyou:
  3. magmag0101

    نمایش مازول فقط در صفحه اول

    سلام اپرای عزیز درست شد با راهنمایی های شما با نصب افزونه فوق العاده مدیریت ماژول ها AdvancedModuleManager-v2.2.9 درست شد فقط یه مشکل باقی موند اونم اینکه نمیدونم چرا هر صفحه ای که ماژول خبری Module: Yt News Frontpage را می ذارم منوی بالا صفحه باز نمیشه این مشکل چطوری حل می شه؟ :thankyou:
  4. سلام دوستان چند روزی بود که با مشکلی برخورده بودم اونم اینکه نمی تونستم ماژول هام را در یک صفحه خاص فقط نشون بدم تا اینکه دیشب از جناب اپرا کمک گرفتم ایشون هم تاپیک مدیریت افزونه ها معرفی کردن با اشنای با چنین افزونه ای و سرچ کردن در اینترنت نسخه جدیدش را یعنی AdvancedModuleManager-v2.2.9 دانلود کردم این نسخه با جوملای 1.7 سازگار هست و خودم نصب کردم و کار کرد بدون مشکل و اینکه فکر میکنم با نسخه جوملای 1.5 هم ساز گار باشه و نکته دیگه اینکه برای زبان فارسی هم ترجمه شده منم لیست زبان هاش را هم میذارم [align=left][ar-SA] Arabic [pt-BR] Brazilian Portuguese [bg-BG] Bulgarian [ca-ES] Catalan [cs-CZ] Czech [nl-NL] Dutch [en-GB] English [fr-FR] French [de-DE] German [el-GR] Greek [it-IT] Italian [ja-JP] Japanese [lv-LV] Latvian [lt-LT] Lithuanian [fa-IR] Persian [pl-PL] Polish [ro-RO] Romanian [ru-RU] Russian [sk-SK] Slovak [sl-SI] Slovenian [es-ES] Spanish [sv-SE] Swedish [th-TH] Thai [uk-UA] Ukrainian [/align][align=right] با نصب این افزونه مشکلم در قرار دادن ماژول هام در صفحه اول فعلا حل شد ولیه نوز برای صفحات دیگه هنوز امتحان نکردم بازم از دوست عزیز جناب اپرا تشکر میکنم بابت پاسخ سریع و درستشون:thankyou: لینک دانلود از سایت سازنده : http://nonumber-advancedmodules.googlecode.com/files/AdvancedModuleManager-v2.2.9.zip[/align] http://www.jmdownload.ir/download.php?filename=13232328711.zip
  5. magmag0101

    نمایش مازول فقط در صفحه اول

    سلام اپرای عزیز من چند وقته نتونستم این مشکل را حل کنم به خاطر همین مشکل نمایش ماژول ها در صفحات دیگه کلا کار روی سایتم رو تعطیل کردم چون رسیدم به جایی که باید ماژول های گلچین شده در اینترنت را روی سایتم نصب کنم فعلا قالبم روی قالب shaper_social هست هر چی موقعیت در قالب هست را امتحان کردم فرقی نمی کنه حالا جالب اینجاست برخی از مطالب صفحاتشون درست هست و ما بقی خراب حالا نمیدونم مشکل از قالب هاست یامطالب یا چی... تنظیمات seo گفتی منظورت چه تنظیماتی هست؟ من چون صفحه اول سایتم تقسیم شده به چندین بلوک مثل(اخرین خبرها-اخرین مقالات - و اخرین ارسال های هر مجموعه و..) هست باید چندتا ماژول استفاده کنم مثل ماژول Yt News Frontpage البته نمیدونم این ماژول وقتی فعالش می کنم منوی بالا باز نمیشه منتظر راهنماییتون هستم:thankyou:
  6. magmag0101

    استخراج افزونه های از بسته های نصبی اماده

    واقعا کسی نیست از دوستان به سوال م ن جواب بده؟ خیلی گذشته از زمانش:thankyou:
  7. کامپوننت پشتیبان گیری و بک اپ گیری برای جوملای 1.7 می خواستم این کامپ.ننت را در بخش فارسی نشده قرار بدم ولی نمی دونم چرا هرچی دنبال موضوع جدید گشتم لینکش نبود مجبور شدم اینجا بذارم بعد اینکه وقتی کامپوننت را نصب می کنید بیشتر گزینههاش فارسی هست احتمالا با زبان فارسی سازگاری داره یا هر چیز دیگه من روی لوکال هاستم نصب کردم مشکلی نداشت کار کرد در مورد تجاری بودنش هم چیزی نفهمیدم چون از کسی گرفتم چون خودم بهش خیلی نیاز داشتم گفتم شاید دوستانی باشن مثل من نیاز داشته باشن بهش لینک دانلود http://www.jmdownload.ir/download.php?filename=13229978161.zip :thankyou:
  8. اپرا جان ممنون از راهنماییت من راستش می خوام یه مجله موسیقی بزنم که شامل اخبار , اموزش , دانلود ,کتابخانه ,بخش ویدئو انلاین و... می شه شما چی پیشنهاد می کنید؟ از چه قالبی استفاده کنم؟ تا امروز از قالب joomlashaper استفاده کرده بودم که متوجه شدم مشکل داره در اختصاص دادن ماژول ها به صفحات دلخواه مثل یه ماژول رو توش صفحه اول می ذارم ولی در تمام صفحات دیگه هم نمایش دده میشه:1: در این مورد هم اگر راهنمایی کنید ممنون می شم صدرای عزیز ممنون از راهنماییت من حقیقتش تو این مدت در سایتهایی که گشتم این چییزی که شما می گید را ندیدم در دانلود ها اگر دقت کنی اسامی که من گذاشتم بخشی از منو سایت هست که این برندی که شما گفتید درونش نیست اگر ساتی داره به من معرفی کنید ممنون می شم:thankyou:
  9. ممنون از پاسختون دوستا ن عزیز حقیقتش دوست عزیز من از هر کدوم از این برندها بسته های نصبی و قالب تهیه کردم و قالبی از برند joomshaper در نهایت روی سایتم نصب کردم از روی سلیقه اما الان با مشکلتی بر خوردم اونم اینکه همین امروز فهمیدم قالب هایی که از Framework استفاده می کنند با مشکلاتی رو برو هستن از جمله مشکل در قرار دادن یک ماژول تنها در صفحه نخست همین مشکل باعث شد که بیام در این بخش که مربوط به قالب هست به بهانه استفاده از تججربیات شما عزیزان تا از برندهای در دستم اونی رو انتخاب کنم که بعد از ساعت ها کار روی قالب متوجه نشم اخرش که باید یکی دیگه رو انتخاب می کردم و همه چی دوباره از اول ...:1: امیدوارم تونسته باشم علت ایجاد این تاپیک را در این بخش روشن کرده باشم بازم منتظر راهنماییتون هستم:thankyou:
  10. سلام دوستان چند وقتی هست تو اینترنت در مورد ایجاد سایتم با مدیریت محتوای جوملا 1.7 در جست و جو هستم تا اینجا به 17 تولید کننده ماژول و قالب رسیدم اما متاسفانه در سایت های فارسی زیاد موفق پیدا کردن نظر سنجی یا بحثی در مورد این تعداد برند های موجود در زمینه افزونه و به خصوص قالب نشدم حالا هم گفتم اسامی را یک جا در یک بتاپیک ایجاد کنم اساتید راهنمایی کنن تا افرادی که مثل بنده ابتدای راه هستن با توجه به راهنمایی های مجرب ها پایه سایت شان را روی اصول و تجربه دوستان با تجربه بسازنند . دوستان عزیز لطفا در بحث شرکت کنید و دلایل خودتون را در مورد برند مد نظرتون کامل بفرمایید . در عکس زیر می تونید اسامی جمع اوری شده را یکجا ببینید منتظر نظراتتون هستیم:thankyou: کاش می شد یه نظر سنجی ایجاد کرد که دوستان از کدام برند استفاده می کنند:thankyou:
  11. سلام دوستان عزیز وقتی یه ماژول یا افزونه نصب می کنم مثل اسکرول خبری و... تنها می خوام در صفحه نخست نمایش داده بشه برای همینم در بخش ماژول ها وارد ماژول مورد نظر می شم و در قسمت (( انتساب ماژول )) گزینه (( تنها در صفحات انتخاب شده )) و بعد در قسمت پایین گزینه ((خانه)) انتخاب میکنم که فقط در صفحه نخست سایت نمایش داده بشه اما بعد از سیو کردن و وقتی وارد سایت می شم در صفحه نخست ماژول را درست می بینم و مشکلی نداره اما نمی دونم چرا در بعضی از مجموعه های دیگه ماژول نمایش داده می شه البته نه به صورت درست چون عکس هاش ضبدر قرمز می خوره و... حالا نمیدونم مشکل از کجاست فکر میکنم درست یاد نگرفته باشم یک ماژول یا افزونه را در محل یا صفحه دلخواه قرار بدم لطفا راهنمایی کنید که خیلی کارم گیر افتاده:thankyou: اینم عکس
  12. magmag0101

    این افزونه چی هست؟

    سلام دوستان در اینترنت چرخ می زدم تو یه سایت خبری موسیقی به این افزونه بر خوردم نمی دونم چی هست البته نسخه سایت احتمالا جوملا 1.5 باشه شبیه این افزونه چیزی برای نسخه 1.7 معرفی شده؟ من به این مدل افزونه خیلی خیلی نیاز دارم اگر رانمایی کنید خیلی خیلی مچکر می شم:thankyou: ببخشید ادرس یادم رفت http://persiamag.com/album
  13. سلام خرابه بعد از نصب وفعال و .... میرم تو سایت هیچی نشون نمی ده خرابه؟ نسخه جوملا 1.7
  14. magmag0101

    استخراج افزونه های از بسته های نصبی اماده

    ممنون از پاسخ دیشبب هم خیلی گشتم ماژول مثل اینکه تجاری هست نسخه 1.5 هست ولی نسخه 1.7 نیست اسمش م هست mod_slideshow_pro_sp2 اسلاید شو هست دموی بسته نصبی که روی لوکال هاست نصب کردم را می تونید از اینجا مشاهده کنید http://demo.joomshaper.com/?template=social&j=17 منم اسلاید شو بالاش را میخ وام از توش بردارم در مورد جداول دیتابیس چی هست ؟ کجا هستن؟ من د و تا عکس تهیه کردم یکی از جایی که ماژول هست یکی هم از دیتابیس هر چی گشتم اسمش را تو دیتابیس پیدا نکردم ولی تو صفحه دیتابیس یکی از ردیف هاش برای ماژل هاست اما نمی دونم چطوری باید اطلاعات را ازش برداشت کنم؟ عکس:
  15. سلام دوستان می خواستم راهنمایی ازتون بگیرم در مورد چگونگی استخراج افزونه ها از بسته های نصبی من یه بسته نصبی کامل دانلود کردم و روی لوکال هاست نصب کردم بعضی از ماژول هاش و افزونه هاش را نیاز دارم راهی هست بشه اونا رو از تو خود بسته نصبی استخراج کرد و روی سایتم روی هاست نصبشون کنم؟ البته وارد بخش افزونه هاش شدم و ماژول مورد نظر را تبدیل به پوشه زیپ کردم و بردم روی سایتم نصب کردم ولی قاطی پاتی می شد همه چیزش دوستان اگر راهنمایی کنید ممنون می شم:thankyou:
×
×
  • افزودن...