رفتن به مطلب

varshabi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره varshabi

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. با عرض سلام و تشکر از شما بنده هم مثل بسیاری از کاربران با خطای زیر مواجه می شوم: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/..../public_html/components/com_joominapay/views/prepayment/tmpl/joominamellat.php:3) in /home/..../public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 532 طبق راهنمایی که در صفحات قبل کردید با مدیریت هاست تماس گرفتم و این پاسخ را دادند: لطفاً راهنمایی فرمایید.
  2. با عرض سلام و تشکر از شما بنده هم مثل بسیاری از کاربران با خطای زیر مواجه می شوم: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/..../public_html/components/com_joominapay/views/prepayment/tmpl/joominamellat.php:3) in /home/..../public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 532 طبق راهنمایی که در صفحات قبل کردید با مدیریت هاست تماس گرفتم و این پاسخ را دادند: این خطا زمانی ایجاد می شود که قبل از اجرای قسمت هایی خاص از اسکریپت، نتیجه ای به مرورگر ارسال شود. مثال حالت نادرست: <html> <?php Echo “something”; // something here Myfunction(); ?> حالت درست: <?php // something here Myfunction(); Echo “something”; ?> <html> باید داخل اسکریپت پرداخت را چک کنید و ببینید کدام قسمتش مشکل دارد. لطفاً راهنمایی فرمایید.
  3. varshabi

    حذف دکمه مطلب در پایین ویرایشگر

    با سلامدلیلش اینه که امکان ارسال مطلب برای اعضاء سایت گذاشتم (از طریق کامپوننت easy blog) ولی همه اعضاء از این طریق دسترسی به لیست همه مطالب سایت دارند. سلامخیلی ممنون. همین کارو انجام دادم و مشکل حل شد. باز هم تشکر میکنم یا علی
  4. varshabi

    حذف دکمه مطلب در پایین ویرایشگر

    با عرض سلام چطور میشه دکمه مطالب (برای افزودن لینک یک مطلب دیگر) را از پنجره پایین ویرایشگر حذف کرد؟ با تشکر
×
×
  • افزودن...