رفتن به مطلب

minaei

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره minaei

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. خیلی ممنون. فکر میکنید پلاگین اتصال RSForm به ایران کیش کی اماه میشه؟
  2. با سلام من کامپوننت سیستم جامع پرداخت درگاه بانکی ایران کیش رو نصب کردم اما بعد از زدن دکمه پرداخت به صفحه بانک متصل نمیشه و صفحه رفرش میشه و اطلاعات بصورت پرداخت نشده در فهرست تراکنشها نمایش داده میشه. در آخرین نسخه جوملا 3.9 نصب شده و کدهای اتصال به درگاه ایران کیش هم تست کردم و درست کار میکنه.
  3. ممنون از شما بابت وقتی که گذاشتید.
  4. اما اگر قالب پیشفرض جوملا هم قرار بدم همین مشکل رو داره
  5. وقتی کاربر لاگین میکنه و میخواد یه مطلب رو ویرایش کنه در قسمت انتخاب مجموعه ها که منوی کرکره ای هست به محض انتخاب صفحه به میریزه. http://www.mminaei.ir/test2/index.php/2018-08-06-05-42-12/2018-08-29-06-51-03 نام کاربری : user پسورد : 654321 بعد از ورود ویرایش مشخصات رو بزنید و یکی از منوهای کرکره ای رو انتخاب کنید مشکل قابل مشاهده است. آخرین نسخه جوملا نصب شده
  6. سلام دوستان وقتی سایت جوملا رو راستچین میکنم در قسمت ادیت مطالب از طریق front site (جلوی سایت) به مشکل میخورم. مشکل این هست که با کلیک کاربر بر روی منوی انتخاب مجموعه با پرش در عرض وبسایت مواجه میشم. یعنی با کلیک روی منوی کرکره ای وبسایت به سمت چپ گسترش پیدا میکنه و صفحه به هم میریزه.در بخش انگلیسی یا با تغییر قالب مشکل حل نمیشه و به محض اینکه قالب راستچین بشه با این مشکل مواجه میشم.
  7. minaei

    صفحه سفید در زمان ارسال خبرنامه acymailing

    اما از خود جولا میتونم میل ارسال کنم و فقط مشکل با خبرنامه هست
  8. minaei

    صفحه سفید در زمان ارسال خبرنامه acymailing

    با سلام پس از نصب کامپوننت acymailing 3.8.0 همه قسمتهای کامپوننت و ماژول به خوبی کار میکنه اما وقتی میخواهم یک خبرنامه ارسال کنم و یا ارسال آزمایشی رو میزنم صفحه سفید ظاههر میشه و خبرنامه در لیست انتظار ارسال قرار میگیره. آیا مشکل از تنظیمات هاست هست؟ و اگر هست چطور میشه برطرفش کرد؟
  9. minaei

    ارور در خبرنامه acymailing

    با سلام بعد از نصب خبرنامه acymailing وقتی ماژول اون فعال میشه ارور زیر در سایت به نمایش در میاد: modules/mod_acymailing/tmpl/default.php on line 98 لطفا راهنمایی کنید
  10. minaei

    مشکل صفحه سفید در مشخصات یوزر cb

    کسی نظری نداره؟
  11. minaei

    مشکل صفحه سفید در مشخصات یوزر cb

    کد رو در قالب قرار دادم اما اروری نمایش داده نشد با مسوول هاستم صحبت کردم گفتند برای امنیت بیشتر chmod رو غیرفعال کردند. به همین دلیل با این مشکل مواجه شدم. به نظر شما آیا این جواب درست هست؟ و آیا با تغییر هاستینگ مشکل من حل خواهد شد یا اکثر هاستها این کار را میکنند؟
  12. minaei

    جی دانلود و نمایش تاریخ

    نمایش دمو آن لاین http://bankesoalat.ir/questions/viewdownload/38/40.html نمایش تاریخ ایجاد به شکل زیر است: 770-01-29
  13. minaei

    مشکل صفحه سفید در مشخصات یوزر cb

    با سلام من از cb 1.8.1 در جوملا 2.5.6 استفاده میکنم. در لوکال بدون مشکل کار میکنه اما بر روی سرور وقتی وارد بخش مدیریت کاربران cb میشم و روی یکی از یوزرها کلیک میکنم صفحه سفید ظاهر میشه. بقیه قسمتهای cb بدون مشکل هست و فقط نمیتوان به مشخصات کاربران وارد شد! فکر میکنید مشکل از کجاست؟
  14. minaei

    جی دانلود و نمایش تاریخ

    با سلام من از کامپوننت فارسی جی دانلود جومینا در سایتم (جوملا 2.5 )استفاده میکنم. اما متاسفانه تاریخ رو درست نشون نمیده. آیا راهی برای درست شدن تاریخش وجود داره؟
  15. minaei

    مشکل جی دانلود با دانلود منیجر

    من هم همین مشکل رو دارم. از آلفا یوزر هم استفاده نمیکنم. اگر از دانلود منیجر برای دانلود استفاده شود تعداد دانلودها بسته به تعداد پارتهایی که توسط نرم افزار دانلود منیجر میشود اضافه میگردد.
×
×
  • افزودن...