رفتن به مطلب

persianuser

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره persianuser

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. persianuser

    نمایش هدر خاص در صفحه خاص

    سلام دوستان چطور میشه به جوملا فهموند که اگر در یک صفحه خاص بود این هدر رو نشون بده و اگر در بقیه صفحه ها بود هدر اصلی رو نشون بده؟! من برای هدر یک position تعریف کردم و این مشکل حله اما مشکلی که هست توی صفحه وبلاگم میخوام یک هدر دیگه نمایش بده. می دونم از دستور if باید استفاده کرد ولی نمی دونم چطور بنویسم. دوستان من برای وبلاگم یک منو ساختم در نتیجه ID منو رو دارم میشه گفت اگر این ID منو بود این هدر خاص رو نشون بده؟! چطور؟!
  2. persianuser

    مشکل با فوکا گالری (عدم نمایش فوکا گالری)

    سلام و تشکر نه خیر دوست عزیز چیزی نصب نکردم و چیزی هم دست نزدم البته تنها کاری که انجام دادم می خواستم فوترش رو بردارم که اون هم فقط دستور echo رو خالی کردم و بار اولم هم نبوده... در ضمن فوکا ورژن های مختلف رو کامل هذف و نصب مجدد کردم اما باز هم درست نشد. سوالی که دارم آیا فوکا گالری با لوکال هاست مشکل داره؟!
  3. سلام دوستان نمی دونم چرا فوکا گالری 3.2.0 فارسی و 3.2.1 انگلیسی رو نصب میکنم زمانی که براش منو میسازم و میخوام که گالری رو نمایش بده یه صفحه سفید میاد؟!!؟!؟ قبلاً با فارسیش کار میکرد اما بعدش نمی دونم چی شد که همینجوری شد بعد کامل حذفش کردم انگلیسی رو نصب کردم ولی بازم همین مشکل هست داستانش چیه؟! لطفاً کمک کنید خیلی اضطراریه...
×
×
  • افزودن...