رفتن به مطلب

payab

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره payab

  • درجه
    عضو تالار جومینا

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.farsiyad.com

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. payab

    خطای تغییر فايل configuration.php

    [justify]با تشکر از جناب محمد آقا سرابی متنی که به آن پیوند داده بودید را خواندم. و عمل نمودم ولی باز همان خطا را میدهد.شاید درست عمل نکرده ام کسی می تواند در این مورد راهنمایی و کمک نماید؟[/justify]با تشکر از جناب محمد آقا سرابی متنی که به آن پیوند داده بودید را خواندم. و عمل نمودم ولی باز همان خطا را میدهد.شاید درست عمل نکرده ام کسی می تواند در این مورد راهنمایی و کمک نماید؟
  2. payab

    خطای تغییر فايل configuration.php

    با سلام و خسته نباشید برای نصب جوملا در هاست پلسک و لینوکس هنگامی که در مرحله آخر کدها را در فایل configuration.php می ریزم برای ذخیره تغیرات این خطا می دهد: [align=left]Error: Unable to edit file /httpdocs/configuration.php: filemng failed: cp: writing `/var/www/vhosts/anarma.com/httpdocs/configuration.php': Disk quota exceeded filemng: Error occured during /bin/cp command. مدیر سرور در پیامی قبلا یاد آوری نموده که :. توجه داشته باشيد مسير فايها هاي log و tmp بصورت زير است: /var/www/vhosts/Domain-name/httpdocs/tmp /var/www/vhosts/Domain-name/httpdocs/logs راستش متوجه نشدم. چگونه به رفع خطای یاد شده بپردازم.[/align]
  3. payab

    نصب جوملا در هاست

    سلام با تشکر از اینکه زحمت آموزش تصویری نصب جوملا رو کشیدید.سوال بنده این است که در کدام مراحل نصب کدی داده می شود تا متن این کد را در داخل فایل کانفیگور بریزیم؟هر دقت کردم در هیچکدام از مراحلی که توضیح دادید اشاره ای به این موضوع نشد باسپاس مجدد.
  4. [align=justify]با عرض ادب دوستان آنچه فرمودید درست ولی در هیچکدام از مراحل نصب اینجانب متوجه کدی نشدم.در چه هنگام کد داده می شود؟ببخشید که مبتدی هستم.من تمام مراحل نصب رو طی کردم متوجه نشدم در چه مرحله کد داده می شود.تا مرحله آحر که اعلام کرد پوشه اینستال لیشن رو پاک کنید. ولی باز سایت بالا نیامد.فایل کانفیگور هم ساخته نشده بود دستی ساختم اطلاعات دیتا بیس رو در آن قرار دادم و در کنار فایل های ریشه قرار دادم ولی اینبار هم سایت بالا نیامد و حتی هیچ خطایی نشان نداد.[/align] به پیوست نمونه متنی فایل configuration.php رو هم می فرستم البته من با پسوند php ذخیره کردم.بسیار ممنون خواهم شد راهنمایی بفرمایید. توضیح این که کنترل پانل پلسک و لینوکس استفاده می کنم.
  5. با سلام دوستان من هم با همین مشکل برخوردم.اما متوجه نشدم آیا در فایل configuration.php باید مشخصات دیتا بیس رو وارد کنیم یا کدی که پس از نصب می دهد؟
×
×
  • افزودن...