رفتن به مطلب

vahid_prince

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره vahid_prince

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. vahid_prince

    عکس سایت در تب مرورگر

    سلام خسته نباشید من چطوری می تونم یه عکس کوچیک تا تبی که در سایتم باز میشه بزارم.یعنی کنار اسم سایتم در تب مرورگر یه عکس کوچیک کنارش نمایان بشه؟
  2. vahid_prince

    چگونگی اداره کاربران در مطالب

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما من می خوام مطالبی رو که در سایت می ذارم رو بین کاربرای ثبت نام کرده ویژه و مهمانان مدیریت کنم یعنی یکسری مطالب رو برای یکسری اعضاء و الی آخر .... وقتی یک مطلب رو می خوام ثبت کنم یکی از این سه تا رو باید انتخاب کنم این تنظیمات عمومی ،ثبت نام کرده و ویژه کجای مدیریته سایتم قرار داره که ببینم هر کدوم برای چه کاری هستش؟ ممنون
  3. vahid_prince

    لینک فعال سازی ایمیل کاربران

    ازتون خواهش میکنم یکم کاملا تر توضح بدید که این کدها رو باید کجا وارد کنم و این index.php کجا هست؟
  4. vahid_prince

    لینک فعال سازی ایمیل کاربران

    بله شما فرمودید بحث کردید ولی من هرچی جستجو کردم پیدا نکردم بنده مثل شما دوستان وارد نیستم پس خواهشا یکم واضح تر توضیح بدبد این کد چیه و باید کجا بذارمش؟
  5. vahid_prince

    لینک فعال سازی ایمیل کاربران

    من متوجه شدم ولی این رو متوجه نشدم که،مگه میشه این امکان تا چند روز وجود داشته باشه بعد از بین بره؟ از کجا باید این پیغام رو بهش اضافه کنم؟ اصلا میشه این کار رو کرد؟
  6. vahid_prince

    لینک فعال سازی ایمیل کاربران

    نمی خوام حذفش کنم می خوام باشه که کاربرا برن از تو ایمیلشون بردارن در ضمن قبلا تو سایتم بوده ولی حالا نیست باید چاکار کنم که دوباره بیاید؟؟؟؟
  7. vahid_prince

    درخواست com_weblinks

    من زیاد حرفه ای نستم میشه بگید جوملا کجاست و از کجا باید عما اکسترکت رو اجام بدم؟ آقا کسی این کامپوننت رو نداره من نصبش کنم؟ من واقعا این به این کامپوننت نیاز دارم یکی برا دانلود برام بذاره خئاهش میکنم؟
  8. vahid_prince

    لینک فعال سازی ایمیل کاربران

    وقتی مهمانان سایت می خوان عضو سایت بشن حساب کاربری رو که پر می کنن بعد از اینکه ثبت رو میزنن قبلا اینطوری نشون می داد که لینک فعال سازی رفته تو ایمیلشون ولی جدیدا نشون نمیده و کاربرا از این قضیه مطلع نمیشن برای اینکه این پیغام رو نشون باید چکار کرد؟؟؟ ممنون
  9. vahid_prince

    درخواست com_weblinks

    بابا دمتون گرم چقدر سریع جواب دادید خیلی دوستتون دارم!:thankyou: یه سوال دیگه! وقتی مهمانان سایت می خوان عضو سایت بشن حساب کاربری رو که پر می کنن بعد از اینکه ثبت رو میزنن قبلا اینطوری نشون می داد که لینک فعال سازی رفته تو ایمیلشون ولی جدیدا نشون نمیده و کاربرا از این قضیه مطلع نمیشن برای اینکه این پیغام رو نشون باید چکار کرد؟؟؟
  10. vahid_prince

    درخواست com_weblinks

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده متاسفانه کامپوننت com_weblinks از سایتم پاک شده از کجا باید این کامپوننت رو تهیه کنم و دوباره نصبش کنم؟ ممنون از زحماتتون.
×
×
  • افزودن...