رفتن به مطلب

omidaneh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط omidaneh


  1. نمی دونم مشکلم رو در یک تاپیک جدا باید مطرح کنم یا در ادامه همین مطلب

     

    من یک سایت دو زبانه جوملایی رو تبدیل به یک سایت با زبان فارسی کردم . همه منوهای انگلیسی رو پاک کردم و منوهای عربی اون رو هم فارسی کردم زبان عربی رو هم تب Extension /language /content language  حذف کردم . حالا یک مشکلی تو نوار آدرس بالای سایت دارم   sitename/index.php?lang=fa رو دارم که می خام  sitename/index.php/fa تبدیل  بشه . چه کنم ؟؟


  2. سلام منم این قالب shoppy store  رو نصب کردم  و با همین مشکل برخورد کردم .زبان فارسی رو اضافه کردم و زبان تمام منوها رو به فارسی تغییر دادم . منوهایی که با زبان انگلیسی بود را کاملا پاک کردم . حالا تو خود کامپوننت ویرچومارت هم زبان رو فارسی انتخاب می کنم اما چون زبانها را حذف نکردم با خطای زیر در ویرچومارت مواجه شدم .

     

    3 vmdebug 3 Languages, default shoplanguage (VmConfig::$jDefLang): fa_ir fa-IR Fallback language (VmConfig::$defaultLang): fa_ir Selected VM language (VmConfig::$vmlang): en_gb en-GB SEF: en

     

     

    لطفا یکی از دوستان راهنمایی کنند .


  3. بر ۱۳۹۲/۱/۲۰ ه‍.ش. at 16:11 , borna008 گفت:

    سلام به دوستان
    برای ساختن پاپ آپ در سایت آموزش مربوط به ساختن آن را از سایت جومینا مشاهده کردم و ابزارهای لازم را نیز دانلود و بر روی سایت نصب کردم اما هنگام ساخت پاپ آپ و موقع انتخاب کلاس مربوط به jce pop up در قسمت advanvce و پس از ذخیره کردن ، هیچ اتفاقی نمی افتد!!
    یعنی در همان مطلب، اصلاً لینک ساخته نمیشود !
    jce media ,jce editor  نیز نصب نموده ام
    لطفاً درصورت امکان راهنمایی بفرمایید
    ممنون

    آقا این اموزش رو کجای سایت دیدی ؟ من نمی تونم اون رو پیدا کنم

×
×
  • افزودن...