رفتن به مطلب

atilla82

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره atilla82

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

600 بازدید کننده پروفایل
  1. atilla82

    تثبیت موقعیت

    وبسایتم down شده . شما کار خاصی انجام دادین ؟ چون بی سابقه است . من خودم کاری نکردم . فقط یه موقعیت بود که اونم قبل از این هم کردم. البته این مساله دایو بندی رو نکردم . اومدم دیدم داون شده . به هر حال ببینم چطور میشه . وصل اگه بشه . موقعیت رو حذف میکنم و دیگه تعقیبش نمی کنم . شما هم کاری نکنید . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ایران سرای گرسنگان . همه چیز مخفی بودن لازم !
  2. atilla82

    تثبیت موقعیت

    نه پائین کانتنت فقط . اون موقعیت سمت راستی هم star است . استار2 موقعیت پائین ترینه که مربوط می شه به فال . باشه من تو ایندکس تگ div مربوطه رو قرار میدم . xml رو هم قرار میدم . بسیار سپاس . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ همونطور که گفتید موقعیت رو ایجاد کردم . css رو هم نوشتم تا موقعیت دیده بشه . اگه مراجعه بفرمائید . موقعیت اونجاست . منتهی همون مساله . خواهشا یک مطلب بلند ، مثلا داس و چکش یا هخامنشیان رو انتخاب کنید . تا مساله دیده بشه . که همون حرکت موقعیت به سمت راست و چسبیدن به دیواره قالب باشه . زیر کانتنت نمی مونه . میره سمت راست . و البته تنها مساله هم همینه . و بود .
  3. atilla82

    تثبیت موقعیت

    با سپاس ! آدرس سایت : www.msun10.com و عکس زیر محل موقعیت رو نشون میده . که می خوام اون همیشه اونجا بمونه وبه سمت راست و چپ نره . فقط با حرکت موقعیت بالائی ، اونم بالا پائین بشه .
  4. atilla82

    تثبیت موقعیت

    با margin-right که اصلا نمی شه چون تجربشو دارم . مثلا اگه 2px بدی . خب در شرایط عادی این 2px رو از موقعیت سمت راست (استار) می سنجه و وقتی اون موقعیت دیگه در سمت راستش نیست . حرکت می کنه و این فاصله رو از منتهی علیه سمت راستش یعنی دیواره قالب در نظر میگیره . می چسبه به دیواره . margin-top جلوی حرکتش به سمت دیواره فالب رو نمی گیره ، فقط فاصلشو از بالا تنظیم می کنه . باز میره سمت راست به سمت دیواره . عرضش میخوام هم عرض اون موقعیت وسطی باشه و همیشه زیر اون ، چه استار سمت راستش رو پر کرده باشه و چه نکرده باشه .
  5. atilla82

    تثبیت موقعیت

    این تصویر قالب من است کانتنت موقعیت وسطی است و استار موقعیت باریک سمت راست . تازه ها باید زیر کانتنت قرار گیرد . به طوری که با خالی شدن سمت راستش ، همچنان در زیر کانتنت بماند . یعنی درست زیر آن . چون می خواهم دقیقا هم اندازه درست کنم .
  6. atilla82

    تثبیت موقعیت

    با سلام من قصد ایجاد یک موقعیت در قالبم در زیر قسمت کانتنت دارم . موقعیت تازه ترینها . منتهی وقتی موقعیتی را ایجاد کردی و css آنرا می نویسی و به صفت float مقدار right را دادی ، همه چیز خوب است . موقعیت سر جایش است . ولی وقتی بر فرض موقعیت محتوا بلندتر شد ، دیگر در زیر آن نمی ماند و به سمت راست حرکت می کند . چون در شرایط عادی یک موقعیت به نام استار در سمت راست آن قرار دارد و آن در سمت چپ آن قرار دارد که با بلند شدن محتوا ، آن را رد کرده و به دیواره قالب می چسبد . که البته طبیعی است چون right است . صفت position را امتحان کرده ام ولی جواب نمی دهد . خیلی تلاش کردم و لی نمی شود . کاش صفتی بود تا مکان این موقعیت را ثابت می کردیم تا حرکتی نکند . یعنی با خالی شدن اطرافش به راست حرکت نکند . با تشکر از همه عزیزان . ممنون می شوم اگر راهنمائی بفرمائید .
  7. atilla82

    آدرس پلاگین درج مطلب

    با سلام به همگی دوستان من بهینه سازی لینک ها را کامل انجام دادم و راضی هستم . منتهی در وبسایت مطالبی است که دوست دارم بدون فراخوانی از منو و به وسیله پلاگین درج مطلب ،آنها را در وبسایتم قرار دهم . یعنی مطلب را آماده کرده و مستقیما در صفحه ای درج کنی . با چند مطلب هم چنین کردم . منتهی مطالب به این شکل فراخوانی شده ،دارای لینک متفاوتی می شوند . یعنی کلمات componenet و content و... اضافه می شود به آدرشان . که با دیگر آدرس مطالب متفاوت است . آیا این اشکالی ایجاد می کند ؟ و اگر ایجاد می کند در صورت امکان راهنمائی بفرمائید برای حل آن . با تشکر از همگی دوستان .
  8. atilla82

    عدم تغییر رنگ اسکرول بار

    سلام و خسته نباشید . من یه موقعیت جدید به قالبم اضافه کردم . منتهی وقتی می خوام رنگ اسکرول بارش رو تغییر بدم ، تغییر نمی کنه . از همون صفتهای مربوط به اسکرول بار استفاده می کنم ولی جواب نمی ده . البته کدهای css مربوط به دیگر ویژگیهای این موقعیت ، به خوبی اجرا می شه . منتهی هر کاری میکنم این صفتهای اسکرول بی اثر هستن . می شه لطفا کمکم کنید . با تشکر ازشما .
  9. atilla82

    افزونه webplayer

    با سلام افزونه webplayer را برای جوملا 2.5 خود نصب کردم منتهی کار کردن با آن را بلد نیستم . البته فارسی نیست و انگلیسی زبان می باشد . می خواستم راهنمائی بفرمائید . می خواهم یک ویدئو را در انتهای یک مطلب به نمایش بگذارم . پلاگین دارد ، کامپوننت دارد و یک ماژول . یعنی چگونه باید این کار را انجام دهم . قبلا allvideo را گذاشتم و ساده تر وبهتر بود ، حتی مسیر فایل را هم خودت تعیین می کردی و با یک کد کوچک ، هر جائی خواستی فرا خوان می کردی . منتهی تنها دلیلی که با عث شد این کامپوننت(allvideo) را بردارم . این بود که برای تماشای فیلم باید صبر کنی تا تمام فیلم بافر شود سپس پخش شروع شود و البته این عیب کمی نیست . اگر دراین مورد هم چیزی اطلاع دارید، تقاضا دارم آنرا نیز بیان دارید . با تشکر از همه عزیزان .
  10. atilla82

    swmenu

    با سلام مدتی است منوی آبشاری سایت را با swmenu آماده کرده ام . ولی وقتی وارد صفحه ای می شوی، تا زمانی که آن صفحه ، کامل لود نشده ، زیر منوهای آبشاری نمایش نمی یابد . و مسلما در سرعتهای پائین دردسرساز خواهد بود . می خواستم بدانم آیا راهی هست که زیر منوهای آبشاری قبل از لود کامل صفحه نمایش یابد(با بردن موس) از یک سایت دیدن کردم به این شکل بود یعنی قبل از لود کامل صفحه زیر منوها نمایش می یافت. با تشکر%
  11. atilla82

    لود سریعتر منوی آبشاری

    با سلام مدتی است منوی آبشاری سایت را با swmenu آماده کرده ام . ولی وقتی وارد صفحه ای می شوی، تا زمانی که آن صفحه ، کامل لود نشده ، زیر منوهای آبشاری نمایش نمی یابد . و مسلما در سرعتهای پائین دردسرساز خواهد بود . می خواستم بدانم آیا راهی هست که زیر منوهای آبشاری قبل از لود کامل صفحه نمایش یابد(با بردن موس) با تشکر%
  12. atilla82

    مکان پوشه t3 در جوملا 2.5

    با سلام من قصد حذف فاوآیکن جومینا را از سایت دارم . که بعد از تحقیق متوجه شدم این آیکن از پوشه قالبها لود نمیشود و از پوشه ای به نام t3 لود می گردد . در صورت امکان ،مکان این پوشه را در جوملا 2.5 بفرمائید . ضمن اینکه من فاوآیکن خود را ساخته و در تک تک قالبهای پیش فرض جایگزین کردم . با اینکه قالب ساخت خودم پیش فرض است و در آن از فاو آیکن در هد استفاده نکرده ام . با تشکر %
  13. atilla82

    نوع منوهای اصلی چیست؟

    با سلام من قصد ساخت منوهائی دارم که هر کدام دارای زیر منوهائی خواهند بود . و این منوهای اصلی به هیچ صفحه ای لینک ندارند و نگهدارنده زیرمنوها در خود می باشند . که با کلیک بر روی این منوها ،زیرمنوها نمایش می یابد . حال در هنگام ساخت این منوها و کلا منوهائی از این دست که زیرمنوها را در خود نگه می دارند ،و لینک به صفحه اصلی ندارند، نوع منو را از چه نوعی انتخاب کنم . متن جداکنند(یک نوع منو) جواب نمی دهد . چون فقط متن است و کلیک نمی خورد تا مثلا 5 زیر منوی آن بعد از کلیک نشان داده شود .
×
×
  • افزودن...