رفتن به مطلب

Majid730

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره Majid730

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

448 بازدید کننده پروفایل
  1. Majid730

    شرطی کردن فرم ها

    با سلام با استفاده از کامپوننت RSForm دو فرم داریم ، فرم شماره یک و فرم شماره دو میخوایم شرط بذاریم اگر کاربر مورد نظر فرم شماره یک را پر نکرده بود نتونه فرم شماره دو را پر کنه و با اخطار پر کردن فرم شماره یک مواجه بشه.
  2. Majid730

    مشکل با کامپوننت Improved AJAX Login and Register

    مشکل از ورژنش هستش باید ورژن جدیدش را نصب کنید ولی مشکل ورژن جدید نیز اینه که خود به خود غیرفعال میشه کسی میدونه باید چیکار کرد که خود به خود افزونه غیرفعال نشه؟
  3. Majid730

    نمایش یک موضوع برای کاربری خاص!!!

    سلام دوست عزیز من دقیقا همین کار را کردم و گروه های کاربری را به دسترسی های خاص اون گروه ها متصل کردم ولی باز هم منو برای همه افراد ثبت نام شده در سایت نمایش داده می شود.
  4. Majid730

    مشکل عجیب با کامپوننت CB

    با سلام بنده به یک مشکل خیلی عجیبی با کامپوننت CB رسیدم اونم اینکه وقتی یک کاربری با یک رمز عبوری وارد سایت می شود وقتی که Logout میشه و از سایت میاد بیرون برای ورود دوباره به سایت با پیغام "نام کاربری و رمز صحیح نیست. دوباره امتحان کنید" روبه رو میشه. که دوباره باید پسوردش را عوض کنه که دوباره بعد از عوض کردن پسورد و ورد به سایت و خروج مجدد دوباره با پیغام "نام کاربری و رمز صحیح نیست. دوباره امتحان کنید" روبه رو می شود.
  5. Majid730

    مشکل در کامپوننت CB نمایش پروفایل ها

    با سلام بنده برای مدیریت کاربران کامپوننت CB را نصب کردم و میخوام بعد از ورود کاربران به سایت صفحه پروفایلشون نمایش داده بشه ولی وقتی کاربری وارد سایت میشه صفحه زیر به او نمایش داده می شود. و آدرس این صفحه به صورت زیر است: در صورتی که صفحه پروفایلی که میخوام نمایش داده بشه صفحه زیر است و آدرس آن نیز به صورت زیر می باشد:
×
×
  • افزودن...