رفتن به مطلب

macse

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره macse

  • درجه
    عضو تالار جومینا

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

904 بازدید کننده پروفایل
  1. macse

    درگاه پی لاین J2Store برای جوملا ۳

    سلام دوستان چندوقت پیش سایت رو به جوملا ۳ ارتقا دادم و الان تقریبا تمام افزونه ها بروزکردم و فقط یه مشکل دارم اونم از کار افتادن درگاه پی لاین برای J2store هست. الان فقط مشکلش موقع بازگشت به سایت پس از پرداخت هست که با یه صفحه سفید رو به رو می شده و پرداخت تایید نمی شه از دوستان و اساتید عزیز می خوام تا در رفع این مشکل کمک کنن تشکر http://www.joomina.ir/joomla-farsi-extensions/joomla-extension-bank-commerce/%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-j2store-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%DB%8C-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-payline.html
  2. macse

    درخواست سیستم عضویت پولی برای جوملا 3

    دقیقا منم همین مشکلو دارم البته فقط برای درگاه هاش. AUP رو هم پیدا کردم ولی برای اونم درگاه ایرانی نبود.
  3. macse

    به دنبال یه فروشگاه ساز خوب!

    در زمینه فروشگاه ساز ها نیاز به نظر شما عزیزان دارم دوره ای بود که برای سفارشات طراحی فروشگاه از Opencart استفاده می کردم ... اما حالا می خوام از شما عزیزان بپرسم فروشگاه ساز های جوملایی چه طورن؟ آیا پیشنهاد می کنید برای سفارشات آینده از اونا استفاده کنم؟ چه فروشگاه سازی رو کلا پیشنهاد می دید؟
  4. macse

    مشکل عدم نمایش آواتار پیش فرض در Jcomment

    مشکل حل شد ... باید تنطیمات پلاگین آواتار را تصحیح می کردم.
  5. macse

    مشکل عدم نمایش آواتار پیش فرض در Jcomment

    همون طور که تو تصویر معلومه یه لینک واسه تصویر پیش فرض آواتار وجود داره اما اون آواتار تو سایت نمایش داده نشده ... وقتی url این عکس با مرورگر باز کردم فیلطر بود... اما روی سایت های دیگه ای که از جی کامنت استفاده کرده بودن رو هم نگاه کردم url آواتار پیش فرض اون سایت ها هم از سرور Gravatar بود اما قیلطر نبود ... دلیلش چیه؟ چه طور می تونم این مشکل رو حل کنم؟
×
×
  • افزودن...