رفتن به مطلب

Armando

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره Armando

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

320 بازدید کننده پروفایل
  1. مرسی دوست عزیز ولی چرا اینقدر این فروشگاه ها ÷یچیدست و قالب رو به هم میریزه و درست چینش نمیشه > با اینکه من خودم هم طرح قالب برا جوملا و ورد÷رس میزنم ولی این خیلی بد قلقه
  2. ممنون از راهنمایی تون فقط من شنیدم ویرچومارت خیلی سنگین هست و سرعت لود صفحه رو کم میکنه و گاهی قالب رو به هم میریزه ، این حرفا درسته یا شایعست ؟
  3. با سلام و خسته نباشید من نیاز به یه کامپوننت دارم که روی جوملا نصب بشه و بهم امکان اضافه کردن یکسری محصول به سبک فروشگاهی با قیمت ، سبد خرید ، اطلاعات بیشتر رو داشته باشه همچنین میخوام بازدید کننده بتونه محصول رو بصورت آنلاین با کارت های بانکی ( درگاه های پرداخت آنلاین ) خریداری کرده و پس از پرداخت موفقیت آمیز ضمن برگشت به سایت و دادن کد رهگیری و ... دو اس ام اس یکی برای خریدار و یکی برای فروشنده ارسال بشه راستش خیلی پکیج دیدم و کاملا گیج شدم از Joomshop بگیر تا فروشگاه هایی مثل قاصدک و باران و Virtuamart و خلاصه اصلا نمیدونم کدومش میتونه این نیازهام رو بر آورده کنه ممنون میشم دوستانی که تجربه ای در این کار دارن راهنمایی کنن ،‌ کدوم کامپوننت از نظره امکانات و همچنین عدم ایجاد اشکال با قالب سایت مناسب منه ؟
×
×
  • افزودن...