رفتن به مطلب

Sir Pendar

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره Sir Pendar

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

706 بازدید کننده پروفایل
  1. Sir Pendar

    سوال ؛ هماهنگ کردن jcomments با k2

    مشکل اینجانب بر جی کامنت رفع شد . دوستان می توانند برای جوملای 1.5 از این پلاگین و برای جوملای 2.5 و 3 از این پلاگین استفاده کنند. پلاگین 100% فعال و از سایت جی کامنت هستند .
  2. Sir Pendar

    درخواست راهنمایی جهت ویرایش قالب

    تشکر از 2 عزیز پاسخ دهنده . جناب انگوتی ، فولدر html موجود بود . فایل ها رو بررسی کردم متاسفانه کلمهtag نبود . بابت دسترسی به هاست هم مشکلی نیست . یک نمونه از قالب فعلی را نصب می کنم و جزئیات ورود به هاست را خدمتتان پی ام می کنم .
  3. Sir Pendar

    درخواست راهنمایی جهت ویرایش قالب

    خیر . برای برچسب زدن از افزونه استفاده نمی شود و از بخش محتوا =>مدیریت مطالب => گزینه های متا استفاده می شود .
  4. Sir Pendar

    درخواست راهنمایی جهت ویرایش قالب

    ممنون از شما. پیش از ایجاد تاپیک فایل را بررسی کردم ، شما هم که فرمودید مجددا بررسی کردم ولی عبارت مورد نظر موجود نبود. برای زبان دیفالت هم فارسی است. متاسفانه این کلمه tags رو داخل قالب های برگردانده شده در سایت های دیگرهم قابل مشاهده است.
  5. Sir Pendar

    درخواست راهنمایی جهت ویرایش قالب

    فوتر رسمی ناشر قالب نیست . سفارش فارسی سازی داده بودم فردی که فارسی سازی کرده بود لینک خودشون رو هم قرار دادند . برای کلمه tags هم متعلق به بخش محتوا است . با انتشار هر مطلب برای کلمات کلیدی عبارت tags نمایش داده می شود.
  6. Sir Pendar

    درخواست راهنمایی جهت ویرایش قالب

    سلام خدمت کاربران جومینا ؛ درخواست راهنمایی برای ویرایش بخش های قالب جوملا را بر طبق تصاویری که اضافه می کنم دارم . 1- نحوه ویرایش فوتر قالب جوملایی 2-نحوه ویرایش کلمه Tag به کلمه دیگر .
  7. Sir Pendar

    سوال ؛ هماهنگ کردن jcomments با k2

    بله حق با جنابعالی است ، هدف بیشتر برای شلوغ نکردن تاپیک بود. در پست قبلی هم خدتتون عرض کردم که پیش از طرح سوال در انجمن تنظیمات برای k2 وارد شده بود که نتیجه موثر نبود! در صورت امکان روش دیگری را معرفی کنید. باتشکر
  8. Sir Pendar

    سوال ؛ هماهنگ کردن jcomments با k2

    ضمن تشکر از شما مدیر محترم ؛ پیش از اینکه شما بفرمایید jcomment را برای k2 هم فعال کرده بودم اما بخش نظرات مشاهده نمی شد که درخواست رو در اینجا مطرح کردم .
  9. Sir Pendar

    سوال ؛ هماهنگ کردن jcomments با k2

    ضمن سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز ؛ 1-من از کامپوننت k2 برای انتشار مححتوا استفاده می کنم . اما تصمیم دارم تا فرم نظرات پیش فرض را حذف کرده و از کامپوننت jcomments استفاده کنم . طبق تصویر اضافه شده : ابتدا از پارامترها نظرات را غیر فعال کردم که بخش نظرات پیش فرض غیر فعال شد و بعد در بخش ایجاد مطلب با کلیک روی گزینه دارای امکان دیدگاه/عدم امکان دیدگاه که متعلق به jcomments است ، بخش نظرات این کامپوننت فعال نشد. از اعضای محترم درخواست می کنم نظرات خود را دریغ نکنند. بااحترام
×
×
  • افزودن...