رفتن به مطلب

SHINGJIMOTO

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره SHINGJIMOTO

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

812 بازدید کننده پروفایل
  1. تمام معادلات به هم پیچیده.

  2. SHINGJIMOTO

    عدم آپدیت جوملا و ارور invalid login

    با سلام و خسته نباشید. بنده در آپدیت جوملا از 3.3.5 به 3.3.6 دچار یک ارور شدم که عنوانش هست : invalid login البته ارور از پنجره مرورگر نشون داده میشه و بعد از اوکی کردن، هیچ آپدیتی اتفاق نمی افته... این هم عکس از صفحه جوملام. در ضمن، من پوشه ادمین رو هم رمزگذاری کردم، که البته بعد از رمزگذاری،بارها و بارها آپدیت کردم و مشکلی نداشته! گفتم اینم بنویسم!
  3. سلام. من قصد دارم منو یا گزینه ثبت نام کاربران جدید رو در سایت قرار بدم... قصد دارم که کاربران مستقیماً در "ک2" ثبت نام کنند... برای ساخت این منو، گزینه مناسب رو در قسمت نوع منو>"ک2" پیدا نکردم...! بنابر این تصمیم گرفتم از ثبت نام هسته جوملا استفاده کنم و به این آدرس رفتم : انتخاب نوع منو>مدیریت کاربران>فرم ورود/فرم عضویت/.... اما با کمال تاًسف به جای صفحه sing up صفحهء sing in رو میاره...(در این زمینه هم اگر شد راهنمایی کنید) در ضمن ماژول لوگین که به صورت پیشفرض روی بسته نصبی بود، گزینه ساینگ آپ نداره.. (در ضمن، جوملای من 3 هست، ولی فکر میکنم فرق چندانی ندارند!) لطفاً راهنمایی کنید.. من چطور باید منوی ثبت نام کاربر در "ک2" رو بسازم.؟؟ با تشکر..
  4. SHINGJIMOTO

    جامعه مجازی ساز easy social

    با سلام. یک سوال مهم در رابطه با ایزی سوشیال.. : آیا ایزی سوشیال نال شده است ؟(منظور ایزی سوشیالی که در سطح وب، به صورت رایگان برای دانلود گذاشته شده) (یعنی امکان استفاده از آن در هاست های غیروارز وجود داره یا نه؟؟!! نکته : در سایت اصلیش به قیمت های مختلفی به فروش میره، / من ازسایت دیگری دانلودش کردم، و وقتی متنش رو بازکرده بودم و مطالعه می کردم، نوشته بود : ایزی سوشیال یک نرم افزار رایگان هست !!!! لطفاً توضیحی راجع به این قضیه بدید ، بالاخره نال هست ، یا تجاری ، یا رایگان؟؟ و اینکه در هاست غیر وارز امکان استفاده داره یا نه؟؟؟؟؟!! آیا خطر افزوده شدن کدهای مخرب در ش وجود داره ؟! جومسوشیال چطور؟(نال) با تشکر.
  5. SHINGJIMOTO

    مشکل در حذف افزونه طراحی شده در جومینا

    ممنون و متشکر.. بله درسته. فقط ماژول نبوده.. چند کامپوننت . یک بسته دیگر هم نصب شده بود... از طریق منوی افزونه» مدیریت ، مشکل حل شد.سپاس.
  6. SHINGJIMOTO

    مشکل در حذف افزونه طراحی شده در جومینا

    با سلام. بنده افزونه ای رو نصب کردم و بعد از امتحانش ، اون رو از قسمت مدیریت ماژول ها پاک کردم... اما مثل اینکه اشتباه کردم و هنوز در منوی کامپوننت ها وجود داره و حتی در منوی اصلی..مثل تصویر زیر.. چطور باید از بین ببرمش.. یعنی پاکش کنم؟؟ (فکر میکنم اینجا بهترین جا برای سوالم بود.. با تشکر.)
  7. با سلام به استادان و دوستان. چطور میشه امکان دسترسی اعضا رو طوری تنظیم کرد که ،** اولاً امکان ارسال و آپلود عکس براش مهیا نباشه**و فقط مطلب ارسال کنه. دوماً اماکن ارسال لینک نداشته باشه و فقط بتونه مطلب ارسال کنه. طبق عکس زیر : با تشکر از همه دوستان و استادان.
  8. SHINGJIMOTO

    هک شدن سایت

    آقا سلام.. با این حساب که شما میگید، جوملا خیلی ناامنه.. من کلی وخت گذاشته بودم جوملا یاد میگرفتم... اما انگار باید برم سراغ دروپال... اونم که پشتیبانی نداره.. چی کار کنم > دروپال یا جوملا؟؟ اگه دروپال، پشتیبانیش کجاست؟؟
  9. با سلام دوباره و ممنون از جوابتون.. خیر از تب ساز استفاده نکردم.. اگر امکانش هست ، لینک یا منبعی رو معرفی کنید تا راجع به تب ساز ها و نحوه استفاده از اونها و همچنین کار با ماژولها رو ازش یاد بگیرم.. در کل منبعی باشه که روش فرمایشی شما رو ازش یاد بگیرم... در ضمن ،آیا قالب فعلی که قالب غیر خبری هست، ممنکه مشکلی در این رابطه ایجاد کنه؟ ممنون و متشکر از شما و وقتی که صرف میکنید.
  10. با سلام و خسته نباشید. بنده، آموزش نمایش مطالب زیر مجموعه ها ، در مجموعه اصلی رو احتیاج دارم.. یعنی به اینصورت که مثلاً ما یک مجموعه اصلی با عنوان اخبار، داریم و همون مجموعه، دارای زیر مجموعه های اخبار ورزشی و مثلاً اقتصادی و غیره هستش.. مثل این تصویر مساله اینجاست : با کلیک برروی زیر مجموعه ها (اخبار ورزشی و غیره..) مطالب مربوط به اونها نمایش داده میشه ، با کلیک بر روی منوی مجموعه اصلی(اخبار)،زیر مجموعه ها نمایش داده میشه .. مثلاً» کلیک برروی مجموعه منوی اصلی اخبار» نمایش زیر مجموعه ها در چند سطر/اخبار ورزشی-اخبار اقتصادی- و... بنده راهی رو میخاستم که با کلیک برروی مجموعه اصلی ، بجای نمایش زیر مجموعه ها ، مطالب موجود در زیر مجموعه ها رو نمایش بده... مثلتصویر پایین: نکته : نکته بنده تازه شروع به کار کرده و قالب مورد استفاده من ، خبری نیست و قالب پیش فرض جومینافارسی هست... پیشتر از همه استادان و دوستان ممنونم.. بابت این مساله داخل فروم گشتم ، ولی موضوع مرتبتی پیدا نکردم.. ممنون. نکته : نکته بنده تازه شروع به کار کرده و قالب مورد استفاده من ، خبری نیست و قالب پیش فرض جومینافارسی هست...
  11. SHINGJIMOTO

    مشکل نصب قالب

    با سلام به مدیر سایت و همکارانش و بقیه اعضای محترم. مشکل مهم بنده... : من قالبی رو از طریقه مدیریت افزونه و بعد بارگذاری فایل نصبی ، نصب کردم و پیام " با موفقیت نصب شد " رو دریافت کردم... ولی وقتی به مدیریت قالب ها رفتم ، هیچ اثری از اون قالب در لیست قالبهای موجود نبود.... یعنی کجا ممکنه رفته باشه؟!!! مشکل دوم هم مربوط به نصب قالبی بود که ناموفق بود و پیام نبودن XML رو میداد،.. نکته اینجاست : قالب دیگه ای رو اکستراکت کردم و پوشه تمپلت رو زیپ کرده و نصب کردم، این اخظار اومد،: ""//فایلی با همین نام در مسیر دایرکتور هست. آیا میخواهید دوباره نصب کنید؟""// این اخطار چی هست و چیکارش کنم؟ از همه تون ممنونم... قربون شما.. ایشاللا پولدار بشید.
×
×
  • افزودن...