رفتن به مطلب

ghomi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره ghomi

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. ghomi

    500 - JHtml: :bootstrap پشتیبانی نشده. فایل پیدا نشد.

    با سلام ، کاشکی راهکار رو اعلام می کردین که ما این همه راه اومدیم ضد حال نخوریم !
  2. با سلام و تشکر از راهکارتون ! من تغییرات رو اعمال کردم ! به ظاهر درست شد ! اما متاسفانه پست هایی که قبلا زده بودم دیگه باز نمی شه که ادیت کنم ! دلیلش چیه ؟‌ ؟‌
  3. ghomi

    مشکل با ارتفاع پوزیشن ها

    سلام ممنون از راهنماییتون ! واقعا کمکم کرد ! اما مشکل من چیز دیگه ای بود و خدا رو شکر حل شد ! توضیح میدم تا دوستان هم اگر این مشکل رو دارن برطرف بشه. من یه دایو اصلی داشتم که توش ماژول های منو و اسلاید شو تعریف کردم ! می خواستم زیر اسلاید شو ۴ تا موقعیت تعریف کنم که افقی کنار هم قرار بگیرن ! ارتفاع دایو اصلی رو رو اتوماتیک گذاشته بودم و وقتی می خواستم موقعیت های یوزر رو تعریف کنم از دایو اصلی میزد بیرون ! نهایتا با کمک یکی از دوستان توی StyleSheet رفتم و برای دایو یوزر هام position: relative; و display: table; رو تعریف کردم و همونطور که می خواستم درست شد.
  4. ghomi

    تبدیل قالب به جوملا

    تا جایی که من سر در آوردم آره ! یه سری استایل هست که پیش فرض خود جوملا هست مثل عنوان ماژول ها و یا مطالب و یا تیتر ماژول ها ! اگر از فایر فاکس استفاده می کنی هرجایی که برات سواله راست کلیک کن و گزینه Inspect element رو بزن . میتون ببینی که چه استایلی توی کدوم فایل تعریف شده.
  5. ghomi

    ویرایش موقعیت

    یه DIV قبل از موقعیت این مازول ها با Width اصلی سایتت توی index.php قالبت تعریف کن و توی فایل سی اس اس margin: 0 auto برای همون DIV قرار بده.
  6. ghomi

    مشکل با ارتفاع پوزیشن ها

    سلام از دوستان کسی می تونه منو راهنمایی کنه که چجوری می تونم یه سری پوزیشن مثل user1-2-3-4 توی قالب تعریف کنم بطوریکه اگر ماژول های تعریف شده تو این پوزیشن ها فقط برای نمایش در صفحه اصلی انتخاب شدن توی صفحات دیگه ارتفاع تخصیص داده شده به اونا خالی نیفته ؟ وقتی از دستور CSS height: auto; ماژول هام از اون بکگراند اصلی که تعریف کردم میان بیرون و تنها راه اینه که بهش ارتفاع بدم مثلا ۱۵۰Px و وقتی اینکارو می کنم علاوه بر اینکه تو صفحات دیگه خالی میفته این ۱۵۰ پیکسل ماژول هام وقتی بیشتر از این حد محتوا توشون قرار می گیره ازش میزنه بیرون. دوستان خیلی به کمکتون نیاز دارم... باید تا آخر هفته تحویل بدم این سایتو فک می کنم از ریشه مشکل داره کدای CSS ام. ممنون
×
×
  • افزودن...