رفتن به مطلب

mahnazmahdi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mahnazmahdi

  1. mahnazmahdi

    مشکل در آپلود تصویر در admin

    با استفاده از آپلود info.php فایل php.ini با پیدا کردم. loaded Configuration File: /usr/local/lib/php.ini اما همچین آدرس دهی در هاست را پیدا نمی کنم. لطفا مرا راهنمایی کنید.
  2. mahnazmahdi

    مشکل در آپلود تصویر در admin

    ممنونم از پاسختون. من الان به host بصورت FTP دسترسی کامل دارم. نتونستم فایل php.ini را پیدا کنم. تحقیق که کردم گویا باید درست کرد همچین فایلی رو. ولی من اصلا نمی دونم چطوری می تونم درستش کنم و در host قرار بدم. خیلی ممنون می شم راهنماییم کنید.
  3. سلام به همه دوستان با عرض خسته نباشید و تبریک سال نو. من تازه جوملا را شروع کردم. وقتی می خوام در بخش مدیریت در فایل های قالب یک تغییری را ذخیره کنم پیغام می ده: نمی تواند تاریخ را ذخیره کند خطا: ایرادی رخ داد. فایل ذخیره نشد. حتی راه حل های : در FTP دسترسی فایل configuration.php = 644 و آدرس دهی صحیح tmp و log را هم چک کردم که درست بودند. ولی باز این پیغام داده میشه . اساتید محترم فکر می کنید مشکل از کجا باشه؟؟؟ ممنون می شم پاسخ دهید.
  4. mahnazmahdi

    مشکل در آپلود تصویر در admin

    سلام بر شما ممنون از توجهتون دسترسی من به admin کامل هست. در واقع super admin میزان حجم را هم بیشتر کردم. اما باز هم همین مشکل را داره. اینکه گفتید فایل php.ini را متوجه منظورتون نمی شم. گفتم تازه جوملا را شروع کردم اما دسترسیم به admin کامله.
  5. mahnazmahdi

    مشکل در آپلود تصویر در admin

    سلام به همه دوستان من کار با جوملا رو تازه شروع کردم و دارم با مطالعه جلو می رم. مشکلم اینه که در بخش admin در هر جایی که می خوام در editor یک عکس از سیستمم آپلود کنم می گه حجمت زیاده یا فایلت بزرگه. در حالی که من عکس های خیلی کوچیک و کمتر از حجم مجاز رو هم امتحان کردم ولی باز همینو می گه. به نظر شما مشکل از کجاست و چطور می تونم برطرفش کنم؟ ممنون.
×
×
  • افزودن...