رفتن به مطلب

hedarein

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره hedarein

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. hedarein

    قالب محرم 90 برای جوملا 2.5

    سلام مهندس. مهندس جان یکسری بزنید به سایتم ( http://www.raad21.ir ) به بینید قالب خوب شده نظرتان چیه؟ممنون
  2. سلام مهندس. مهندس جان یکسری بزنید به سایتم ( www.raad21.ir ) به بینید قالب خوب شده نظرتان چیه؟ممنون
  3. سلام مهندس.تاپیک جدید را آدرسش را میخام. مهندس کد آمار سایت را گرفتم کجا بریزمش؟
  4. سلام مهندس. مهندس جان آموزش کاملش را داری؟ مهندس چگونه قالب را فارسیش کردیند؟ مهندس میخام گزینه های همچون فیسبوک و .... را که عکسشان در قالب است حذف کنم چکار کنم دستوراتشان کجا و خط چندم است؟ مهندس کد آمار سایت را نداری میخام بگدارم جای فیسبوک و... ؟
  5. مهندس جان ممنون میرم یخته ورمیرم بهش به بینم درست میشد که ماهم مهندس بشیم.یاحقhttp://forum.joomina.ir/images/shekl/002.gif مهندس این قالب را با چه نرم افزاری طراحی کردید؟
  6. سلام. مهندس جان من میخواهم عکس بزرگ اول قالب را عوض کنم و اندازه عکس را نمیدانم چند در چند است که بخواهم آپلود کنم؟ مهندس نمیدانم دستوراتش کجا و با چه اسمی است که بخواهم عوضش کنم؟ lمهندس لطفا وارد سایتم بشین www.raad21.ir میبینید دکمه هایی همچون (ارتباط با ما و ....)نیست چگونه باید بیارمشان؟ مهندس عکس های کوچک را که شکل ماشین هست چگونه تغیر بدم؟ ممنون.ببخشید وقتدان را میگیرم.یا علی
  7. مهندس یا چه دستوراتی آمدند هرچی گشتم چیزی به نظرم نخورد؟ تغیرات عکس اول و عکسهای کوچک ماشین را برداشته وگزینه های بالا ی قالب نبود ؟مهندس یک راهنمایی بفرمایید با شکل و کداش؟ممنون
  8. عکس ماشین اول قالب را گفتم مهندس قالب واقعا قشنگ است. چگونه تغیر بدم عکس اول و عکسهای ماشینی که پلو نوشته ها و مطالب میاد. مهندس همین قالب را برام نصبت به کارم تغیرات بدی هزینه دارد؟
  9. سلام.عزیز قالب زیبای است چگونه عکس اول آن را تغیر دهم.
  10. سلام.مهندس کلمه رعد را چگونه لوگو کنم.toa21toa@yahoo.com
×
×
  • افزودن...