رفتن به مطلب

vahidlb

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره vahidlb

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. vahidlb

    تغییر رنگ پس زمینه قالب امیر کبیر

    حق با شما بود دوست عزیز. من چک کردم و مشکل رفع شد. بی نهایت سپاسگذاریم. :shy:
  2. vahidlb

    تغییر زبان کلیدهای انجمن کیوننا

    دوستان بالاخره خودم پیداش کردم.!!!!! توی آدرس زیر بود: public_html/components/com_kunena/language/en-GB تشکر از دوستانی که پاسخ دادند.:shy:
  3. vahidlb

    تغییر زبان کلیدهای انجمن کیوننا

    اگه اشتباه نکنم نسخه 2.5 هستش هر کاری میکنم، هر فایلی رو نگاه میکنم چیزی دستگیرم نمیشه این مشکل حسابی کلافه ام کرده. به نظر شما آیا انجمن دیگه هست که نصب کنم و کاملاً فارسی باشه؟ یا میشه متن این دکمه های انحمن رو تغییر داد؟!!!
  4. vahidlb

    تغییر رنگ پس زمینه قالب امیر کبیر

    دوسن عزیز جناب آقای مصطفی صفر علی. اولاً خیلی خیلی ممنون بابت پایخ و کمکی که کردید. اما اون بخش پایین سایت رو اگه ملاحظه بفرمایید، بخش پایین صفحه یعنی سمت راستِ حاضرین در سایت و خوراک خبری، کلاً حذف شده. در حالی که من 4 تا مطلب اونجا داشتم که باید نشون داده میشد. اما بعد از اعمال تغییراتی که شما دادید، متاسفانه اون قسمت هم حذف شده. اگه ممکن باشه لطف کنید بهم بگید چطوری اون قسمت پایین صفحه رو به حالت اولیه اش برگردونم. ممنونم دوست من.
  5. vahidlb

    تغییر زبان کلیدهای انجمن کیوننا

    دوست عزیز، توی مسیری که گفتید، هیچکدوم از کلیدها نبودند. فقط آیکن هایی که روی کلیدها ظاهر میشن وجود داشت ولی متنش نبود. شاید من منظورمو نتونستم دقیق و واضح بگم. منظور من از تغییر کلیدها اینه که مثلاً روی کلید "REPLY" بتونم تغییر بدم و بنویسم "پاسخ". یا مثلاً کلیدی که روش نوشته "EDIT" بنویسم "ویرایش" و جالب اینکه هیچکدوم از این کلیدها، عکس نیستند و بصورت text بوده و میشه با درگ ماوس، سلکت کرد. ممنون میشم اگه دوستان کمکم کنند. تشکر.
  6. vahidlb

    تغییر زبان کلیدهای انجمن کیوننا

    ممنونم دوست عزیز، اما فکر کنم تکست باشه چون که متن روی دکمه روه میشه بلاک یا سلکت کرد. از طرفی اگر چیزی که شما فرمودید صحیح باشه، میشه دقیقاً بفرمایید کدوم پوشه کیوننا؟
  7. vahidlb

    تغییر زبان کلیدهای انجمن کیوننا

    سلام دوستان. خسته نباشید. من ماژول انجمن کیوننا را توی سایتم نصب کردم. خیلی عالی و خوبه و کار کردن باهاش راحته فقط یه نکته این که کلیدهای مربوطه مثل "Reply" یا "Edit" یا "Delete" و مابقی، متاسفانه فارسی نیستند. آیا راهی هست که بشه این کلدیها رو به فارسی تغییر داد؟! پیشاپیش از راهنماییتون نهایت تشکر رو دارم. مانند شکل زیر:
  8. vahidlb

    تغییر رنگ پس زمینه قالب امیر کبیر

    پاسخ پست 16#: خیلی سپاسگذارم و صمیمانه تشکر می کنم. (البته ااز کلید سپاس هم استفاده کردم) زنده و پاینده باشید. دوست عزیز، با تشکر از پاسخ سوالتون و ممنون از کمکی که فرمودید. اگه ممکن باشه یه سوال دیگه هم داشتم و اون اینکه: من ماژول انجمن کیوننا را توی سایتم نصب کردم. خیلی عالی و خوبه و کار کردن باهاش راحته فقط یه نکته این که کلیدهای مربوطه مثل "Reply" یا "Edit" یا "Delete" و مابقی، متاسفانه فارسی نیستند. آیا راهی هست که بشه این کلدیها رو به فارسی تغییر داد؟! پیشاپیش از راهنماییتون نهایت تشکر رو دارم. مانند شکل زیر:
  9. vahidlb

    تغییر رنگ پس زمینه قالب امیر کبیر

    سلام دوستان عزیز. من به یه مشکلی بر خوردم و اون این که نمیتونم اندازه پس زمینه ای که اسلایدشو روی آن قرار داره رو کوچک تر کنم طوری که از بالا و پایینش زمینه معلوم نشه و دقیقاً اندازه سایز اسلایدشو دربیاد. برای این کار از کجا باید تغییرات انجام بدم؟ و دوم این که همین مشکل را برای قسمت پایینی اسلایدشو نیز دارم. یعنی پس زمینه ها اندازه متن دربیاد نه بیشتر. پیشاپیش ممنون از راهنمایی و روشنگریتون. این هم آدرس سایت: http://tpgmarand.ir
×
×
  • افزودن...