رفتن به مطلب

خونساری

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره خونساری

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. خونساری

    مشکل کلاس در قالب

    برای ورود کلاس بدین نحوه عمل کنید 1- دکمه html ادیتور را بزنید 2- کلاس مورد نظر را بدین نحو بنویسید متن مورد نظر و یا محتوا مورد نظر اگر باز هم کار نکنه ممکنه در خود قالبتون همین کلاس وجود داشته باشه که باید غیر فعالش کنید آقا امیر رضا سلام شما خیلی لطف کردید که به کامنت من پاسخ دادید، اما شاید به درستی منظورم را منتقل نکرده باشم. مشکل من نبود بخش انتخاب کلاس بود، زمانی که قالب را تغییر می دهم مشکل حل و کلید انتخاب کلاس فعال می شه، اما چون تغییرات زیادی به قالب دادم دوست ندارم قالبم رو عوض کنم. لطف کنید و بگید چرا زمانی که قالب را عوض می کنم درست می شه و حالا باید چطور این مشکل را در قالب خودم حل کنم؟ http://forum.joomina.ir/images/64x64/64%20(21).png امیر رضا جان لطفا جوابم را بده. :64 (23):
  2. خونساری

    مشکل کلاس در قالب

    با سلام دوستان عزیز من یک قالب را دانلود کردم و آن را تغییر دادم تا به شکلی که مد نظرم بود تبدیل شود. بعدها پلاگین «افکت تصویر» را نصب کردم و این پلاگین توسط کلاس در بخش Insert/Edit Image فعال می شود. مشکل دقیقا همینجاست که این بخش کلاس در درون Insert/Edit Image وجود ندارد و بعد از چند بار امتحان کردن متوجه شدم که این موضوع به قالب بر میگردد، چون وقتی قالب را عوض می کنم درست می شود. من قصد ندارم قالبم را عوض کنم چون زحمت زیادی برای تغییراتش کشیدم. تا آنجا که می دانم گویا باید کدی را درون بخشی از CSS قالب بنویسم. اگر لطف کنید و راهنماییم کنید خیلی خیلی ممنون می شم.:64 (32):
  3. خونساری

    مشکل در ویرچومارت

    عرض کردم که این کار را انجام داده ام اما با این حال در یک ستون نمایش می دهد.
  4. خونساری

    مشکل در ویرچومارت

    با سلام دوستان عزیز من فروشگاه ساز ویرچومارت 2.0.10 را نصب کردم اما محصولات را در قالب تنها در یک ستون نمایش می دهد هر چه سعی کردم بنا بر تنظیمات اعمال شده در مدیریت ویچومارت کار کند نشد، با چندین قالب دیگر هم امتحان کردم اما باز هم نشد. اگر ممکن است راهنمایی کنید.
×
×
  • افزودن...