رفتن به مطلب

imamali

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره imamali

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. imamali

    مشکل درتاریخ شمسی

    سلام من یک جوملای جدید نصب کردم و نام بانک اطلاعاتی راcmsگذاشتم وبعد بانک اطلاعاتی جوملای قبلی را که نام آنهم cmsبود در این ایمپورت کردم وپیام تایید نوشته شد ولی هیچ متنی اضافه نشد. (ببخشید این دیگه ربطی به موضوع تاریخ شمسی نداره ولی اگه اون حل میشد دیگه نیازی به اینکارها نبود) البته گفتم شاید همنام بودن مشکل است دوباره از نو شروع کردم ونام بانک اطلاعاتی را عوض کردم ودوباره ایمپورت کردم بازهم جواب نداد!جالب اینکه پوشه ادمین جوملای اولی که دچار مشکل بود را در این کپی کردم جواب داد ومتون را نشان داد! ولی خوب جوملا به هم ریخته بود وباز هم باید پاک می شد! حاضر بودم هزینه اش را بدهم کسی انجام بده ولی مجبورم یاد بگیرم چون این پشتیبان گرفتن یک نیاز ضروریه.
  2. imamali

    مشکل درتاریخ شمسی

    خوب با تشکر فراوان از پاسخ ها من از کل هاست و mysql پشتیبان گرفتم یک جوملای خام هم نصب کردم بعدش چه؟ چه جور مطالب را انتقال دهم یعنی چطور فقط مطالب را انتقال دهم واین اطلاعات مطالب در کدام فایل هست. من یک بار جوملای خام رابرروی جوملای قبلی نصب کردم مشکل تاریخ حل شد البته دوباره باید اون عدد را دستی حذف می کردم ولی تاریخ های جدید مشکلی نداشت ولی جوملا به هم ریخته شده بود وبرخی از گزینه های ادمین کار نمی کرد.
  3. imamali

    مشکل درتاریخ شمسی

    نه فقط با ترجمه جومینا مشکل بود در هاست من سه ترجمه دیگر را نصب کردم مشکلی نبود اگر می شد میرفتم به یک ترجمه دیگر ولی متون را بلد نیستم انتقال دهم واگر سفارش طراحی قالب نداده بودم می رفتم به دیتالایف. مشکل دیگر سر ورد مطالب است که بعد از هر چند ورودی متن اخطار متن تکراری می دهد در حالی که اکثرا اینگونه نیست
  4. imamali

    مشکل درتاریخ شمسی

    سلام بابت توضیحات زیاد معذرت می خواهم ... من برای سایتم در ابتدای امر جوملای جومینا را نصب کردم اما بعد از قرار دادن بخش زیادی از مطالب متوجه اشکال در تاریخ شمسی آن شدم اول اشکال در زمان نشان داده شده که مورخ 08/02/1391 را19 بهمن 769 18:46 نشان می دهد ودوم همان طور که معلوم است آن عدد769 است من چهار جوملای فارسی شده را بعدا تست کردم ولی متاسفانه علی الظاهر فقط همین این مشکل را دارد.امکان رفتن به جوملای دیگر را ندارم چون اولا بلد نیستم که فقط مطالب را انتقال دهم دوم حوصله وارد کردن دستی تمام مطالب که البته چندان هم زیاد نیست را ندارم مگر اینکه شما بفرمایید که ضرورت دارد. لطفا راهنمایی کنید.
×
×
  • افزودن...