رفتن به مطلب

Jugment

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره Jugment

  • درجه
    عضو تالار جومینا

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. Jugment

    قالب مخصوص بسته فروشگاهی جومینا

    یعنی اگر کسی از خود ما چیزی خرید میتونه بیاد به دیگران بفروشه دیگه ؟؟؟ درسته ؟؟ اگر هم از سایت خود آقای عابدی پور دانلود کرده اند چرا آدرسش را نمیدند ؟ من که هر چی گشتم در سایت آقای عابدی پور این قالب قرار داده نشده بود . آقای joomla-pro-joomfa واقعا به نظر شما این حرفتون منطقیه ؟؟ با فقط میخواهید جانبداری کنید. خوشتون میاد بسته خبریتون را که میفروشید من بزارم برای فروش 1000 تومن به نظرتون این کار درسته ؟ بعد ایشون هم بجای اینکه 50 تا قالب بزنند منو ها و فونت های سایت خودشون را درست کنند فکر کنم بهتره . موضوع اصلا کاربر خاصی نیست من میگم چرا باید اصلا این اتفاقا بیوفته هیچ کس هم چیزی نگه من از مدیران جومینا میخوام اعلام موضع کنند ما هم تکلیفمون را بدونیم . آیا اگر من چیزی را خود سایت جومینا خریدم میتونم به دیگران بفروشم و اصلا این کار اخلاقی و شرعی و درسته ؟؟؟؟
  2. Jugment

    قالب مخصوص بسته فروشگاهی جومینا

    من زود قضاوت نکرده ام این نگارش فروشگاه ساز 2 آقای عابدی پور است میتونید از خودشون بپرسید . چون یک سال پیش زمانی که این فروشگاه منتشر شد من این را از آقای عابدی پور خریدم . میگید نه ؟ شما که استادید خودتون اینجا را ببینید http://www.mn-design-group.com/shop/templates/ac-eshopII/templateDetails.xml در ضمن هنوز اسم قالب را هم عوض نکرده اند ac-eshopII ! بعدشم شما درست میگید almascms.ir درسته اما امکان ویرایش برای عضو های معمولی فعال نیست در هر حال قصد جسارت به مدیران انجمن را ندارم تنها شاید این تلنگری باشد برای دقت بیشتر! در هر حال منتشر پاسخ گویی مدیران میمونم
  3. Jugment

    قالب مخصوص بسته فروشگاهی جومینا

    این قالب که روی سایت http://www.mn-design-group.com/shop/ قرار دارد طراحی شده توسط آقای عابدی پور است مدیریت سایت ALMSCMS.IR و ایشون هم این قالب را میفروشند . شما میخواهید قالبی که مالکیتش ماله کس دیگری است را بفروشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:@ واقعا که ... واقعا اینطوری انتظار دارید جوملا پیشرفت کنه ، کاری یکی دیگه را برای خودتون بفروشید . اینطوری کسایی را هم که دم از دوستی با آن ها میزنید بد نام میکنید از مدیران انجمن و همچنین آقای شمسی و تهرانی تعجب میکنم ! شما که دم از حمایت از جامعه طراحی وب میزنید چرا اجازه میدید در انجمنتون یکی بیاد قالب یکی دیگه را بفروشه . شما اسم این کار را چی میزارید ؟؟؟ یعنی اینجا اینقدر بی در و پیکره ! از لحن تندم نارحت نشید اما واقعا این کار زشته حتی اگر در انجمن شما کسی دیگه این کار را انجام بده خودتون خشتون میاد کارهای شما را یکی دیگه به نام خودش بفروشه ؟؟
×
×
  • افزودن...