رفتن به مطلب

sinascript.ir

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره sinascript.ir

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. خیلی خیلی از شما ممنونم آقای رضای گنجی. فقط میگم لینک دانلود در مطلب هم اصلاح می شود؟ (البته به من هیچ ربطی نداره اما گفتم که همه ی دوستان استفاده کنن) :thankyou:
  2. با سلام به همه ی عزیزان لینک دانلود بسته آسان نصب بلاگ جومینا که در یک سرور خارجی آپلود شده است،ف-ی-ل-ت-ر شده است اگر برای دوستان ممکن است دوباره این بسته را آپلود و لینک دانلود را اینجا بگذارند با تشکر:thankyou:
  3. sinascript.ir

    نحوه لایسنس گذاری بر روی بسته نصبی

    راحته اما باید بر روی گزینه ها مدیریت کامل داشته باشید که اشتباه نکنید. از سایت سازنده می توانید بخرید. در تمام اینترنت هیچ راهنمایی برای این نرم افزار ها وجود ندارد!!!!
  4. sinascript.ir

    نحوه لایسنس گذاری بر روی بسته نصبی

    برنامه ی iouncube از همه جالب تر و کارکرد آسان تری هم دارد.چون برای اجرای کد ها و لیسانس نیازی به نصب برنامه ی دیگری نیست هر سه نرم افزار در مجموعه نرم افزار لرد نسخه ی جدید دی وی دی 12 موجود هست. اگر خواستی لینک دانلود هر سه همراه با کرک یا کیجن را برات قرار بدهم.
  5. sinascript.ir

    اسکریپت اپلودسنتر جومینا

    داداش پی سی ول که کلیجا رو نال نکرده:-/ کلیجا یک اسکریپت رایگان و متن باز است و نیازی به نال کردن نداره نسخه ی پی سی ول هیچ مشکلی نداره و نسخه ی جدید کلیجا هم فارسی شده و در وب منتشر شده
  6. sinascript.ir

    درخواست تبدیل قالب table به div

    واقا ببخشید حق کاملا حق با شماست و من خیلی زیاده روی کردم. همه ی دوستان با بزرگواری خودشان ببخشند
  7. sinascript.ir

    درخواست تبدیل قالب table به div

    خب دوستان من از شما خواستم که قالب رو به div تبدیل کنید و لطف به ما بکنید نه این که بهم بگین باید قالب از اول طراحی بشه! من اگر میدونستم که به این جا نمیومدم و خودم قالب رو از اول طراحی میکردم. دوستان اینجا انجمن درخواست هستش و من همین درخواست را از اعضای انجمن دارم که همه برام پیغام خصوصی میدن که با قیمت فلانی قالب را برات تبدیل میکنم!!! این جا برای بعضی ها تبدیل به بازار درآمد شده×× خواهشن دوستان قالب را برام تبدیل کنند خیلی لازم دارم .
  8. sinascript.ir

    مشکل با قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت

    دوست عزیز من قالب رو عوض کردم وگرنه مشکل پابرجاست!
  9. sinascript.ir

    مشکل با قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت

    تست کردم درست نشد!:dodgy:
  10. sinascript.ir

    مشکل با قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت

    من فقط قسمت آدرس های بهینه برای موتورهای جستجو را فعال کردم. اگه همه ی این قسمت ها را غیر فعال کنم مشکل حل میشود؟ :huh:
  11. sinascript.ir

    مشکل با قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت

    دمو: www.sinascript.ir لطفا یک راهنمایی کنید
  12. sinascript.ir

    مشکل با قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت

    آقای گنجی این کار را هم کردم اما باز مشکل داره! این هم لینک دانلود قالب البته توجه کنید که قالب بر روی لوکال هاست بدون مشکل هستش
  13. sinascript.ir

    مشکل با قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت

    مشکل از پرومیشن ها نیست و قالب هم کاملا درست نسب شده است قالب بر روی لوکال هاست درست کار میکند اما بر روی وب سایت که بار کذاری میکنم قالب بالا نمیاد!:1:
  14. sinascript.ir

    مشکل با قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت

    سلام به همه ی دوستان جومینا من میخواستم که از قالب قدیمی سایت میهن اسکریپت استفاده کنم که به مشکل زیر برخودم قالب بر روی لوکال هاست هیچ مشکلی نداره و به خوبی نمایش داده میشود اما هنگامی که آن را بر روی سایتم بارگذاری میکنم هیچ کدام از عکس های قالب نمایش داده نمیشه و انگار اصلا قالبی وجود نداره اگه ممکنه راهنمایی کنید که مشکل از کجاست که عکس ها بالا نمیاد و برای درست نمایش دادن قالب من باید چه کاری انجام بدهم.
  15. sinascript.ir

    درخواست تبدیل قالب table به div

    سلام به همه ی دوستان جومینا من یک درخواست از اعضای محترم دارم اگه ممکنه قالب زیر که ساختار table دارد را به div تبدیل کنید. خیلی ممنون میشم اگه کسی این کار را برام انجام بده.:thankyou: لینک دانلود قالب
×
×
  • افزودن...