رفتن به مطلب

tariran

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره tariran

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. tariran

    درخواست کمک برای طراحی یک پلاگین

    درسته منظورم اینه ولی می دونم کامپوننت های کلمات کلیدی هستند . باهاشون کار هم کردم. ولی مشکلاتی دارن. مثلا برای هرپست جدگانه باید در یک کادر کلمات کلیدی رو نوشت و بینشون "," گذاشت. من یک کامپوننت می خواهم مثل وردپرس عمل کنه (منظورم تگ گذاری وردپرسه) که هم می شه تو صفحه ی ارسال مطلب تگ جدید اضافه کرد هم از بین تگ های قبلی انتخاب کرد. (سرعت عمل و دقت بالاتر می رود) آیا کامپوننتی برای جوملا با این قابلیت هست؟
  2. tariran

    درخواست کمک برای طراحی یک پلاگین

    حق با شماست بیشتر تحقیق کردم دیدم K2 کامپوننتی برای مدیریت مطالب است. آیا شما تاحالا با این سیستم کار کردید؟ کدومشون بهتره
  3. tariran

    درخواست کمک برای طراحی یک پلاگین

    با تشکر از توجه شما می دانم که چنین سیستم هایی هست ولی من چیزی مثل تگ گذاری وردپرس می خواهم. مثلا یکی رو قبلا نصب کرده بودم رو جوملا یه کادر بود برای هر پست باید جداگانه تگ می نوشتیم (مثل کلمات کلیدی) . اما من می خواهم چیزی مثل وردپرس باشد که بشود مثل دسته بندی انتخاب کرد شاید کمک کنه که بگم: من این سیستم رو میخوام تا یه جور مطالب رو دسته بندی کنم. همونطوری که می دونید نمیشه یه پست رو تو جوملا تو چند مجموعه ارسال کرد. من می خواهم با این روش این کار را عملی کنم.
  4. tariran

    درخواست کمک برای طراحی یک پلاگین

    با سلام خدمت استادان گرامی اگه با وردپرس کار کرده باشید حتما دیده اید که یک امکان خوبی که وردپرس دارد سیستم تگ گذاری جالب و کاربردی آن است. در یک صفحه می توان تگ ها را اضافه کرد و در صفحه ی ارسال مطلب می توان از آن تگ ها استفاده کرد(آن هارا انتخاب کرد) و حتی تگ جدید اضافه کرد. متاسفانه جوملا که به نظر من بهترین و قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا است چنین امکانی را ندارد. من تصمیم گرفتم که چنین پلاگینی را برای جوملا بنویسم. کمی برنامه نویسی بلدم ولی آشنایی با ساخت پلاگین برای جوملا ندارم.اگر استادان لطف کنن و مرا راهنمایی کنند ممنون می شوم. راستی اگر چنین پلاگینی از قبل نوشته شده ممنون می شم معرفی کنید. با تشکر!
×
×
  • افزودن...