رفتن به مطلب

nooraban

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره nooraban

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. nooraban

    url اشتباه

    الان این چه ارتباطی به مشکل داشت؟ به هرحال ممنون
  2. nooraban

    url اشتباه

    خیر دوست عزیز، هیچ کدام از موارد نبود. اما درست شد، آیا 2.5 از لحاظ ساختار با 1.5 تفاوت دارد؟ در 1.5 شما اگر برای مقاله ها صفحه ای ایجاد نکرده باشید هم آن مقاله در بخش component در صفحه اصلی نمایش داده می شود. اما در 2.5 شما حتما باید یک صفحه (از نوع لیست category ها یا مقاله های یک category یا...) در منو موجود داشته باشید تا مقاله ها refrence داشته باشند و itemid به مقدار آن صفحه تغییر کند و شرط صفحه اصلی چک شده و layout صفحات داخلی را نمایش دهد!!! با ایجاد این مورد، مشکل حل شد که هم منطقی و هم غیر منطقی هست. به هرحال ممنون از راهنمایی ها
  3. nooraban

    url اشتباه

    روی هاست مشکل باقی هست، با قالب default ظاهرا مشکلی نداره!!! کش رو پاک کردم! مشکل هست. قالب چیزه خاصی نداره... اما با default مشکل حل می شه... تصحیح می کنم، روی قالب های جوملا هم مشکل url ها باقی هست.
  4. nooraban

    url اشتباه

    کل لینک های صفحه اول همین مشکل رو داره!
  5. nooraban

    url اشتباه

    قبلا این مشکل رو نداشتم!
  6. nooraban

    url اشتباه

    تصویر اول نمایش rollover خبر هست و دومی آدرس بار صفحه باز شده. وب سایت 1 صفحه اول و چند صفحه (پابلیش نشده) داره، ممکن از این باشه؟
  7. nooraban

    url اشتباه

    سلام! یک مشکل عجیب! یک قالب اختصاصی joomla 2.5 دارم که یک سری ماژول در صفحه اول قرار داره، مثل آخرین اخبار. وقتی روی یکی خبرها کلیک می کنم مجددا همون صفحه رو نمایش می ده با این تفاوت که آدرس خبر + itemId101 (آی دی صفحه اول) در آدرس بار نمایش داده می شه. شرط چک کردن صفحه اول و مابقی صفحات هم وجود داره، داستان چیه؟!!!
×
×
  • افزودن...