رفتن به مطلب

atieh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره atieh

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. با سلام خدمت مدیران گرامی آیا امکان شرکت کردن شخص دیگری در سمینار به جای شخصی که ثبت نام اولیه رو انجام داده وجود دارد؟
  2. از توضیحاتی که تو همین انجمن دیدم متوجه شدم که باید برای معرفی کالا اول اون کالا رو تو خود کامپوننت معرفی کنم و برای توضیحات اضافی مثل عکس و ... باید وارد مطالب شده و مطلب جدیدی رو ایجاد کرده و بعد از اینکه توضیحات دلخواهم رو دادم از طریق کلید zarinjoomina کد کالا رو وارد کنم من همه این کار ها رو انجام دادم ولی وقتی که داخل سایت رو منوی آن کلیک می کنم فقط اسم کالا که داخل کامپوننت قرار داده بودم رو نمایش می ده و توضیحات داخل مطالب رو نشون نمی ده حالا نمی دونم باید چی کار کنم
  3. سلام خدمت همه دوستان من کامپوننت فروشگاه ساز جومینا رو از سایت جومینا دانلود کردم و رو لوکال نصب کردم این کامپوننت دو تا پلاگین هم داره که هر دو رو نصب کردم در خود کامپوننت تنظیمات مربوطه را انجام دادم و همچنین کالایی رو معرفی کردم و برای کامپوننت یک منو ایجاد کردم در ضمن داخل مطالب توضیحاتی برای کالا قرار دادم ولی نمی دونم این دو بخش یعنی مطلب و کالای معرفی شده داخل کامپوننت رو چه طوری به هم ربط بدم که وقتی رو منو کلیک می کنم توضیحات کالا رو نشون بده دوستان اگر نحوه کار با این کامپوننت رو می دونن خوشحال می شم راهنمایی کنن البته طوری که منه تازه کار متوجه بشم که باید چی کار کنم
  4. atieh

    در خواست قالب

    من جایی این قالب رو ندیدم ولی استادم گفت برای سایتی که می خوام بزنم از این قالب استفاده کنم . اگر این قالب ورژن 2و3 نداره می شه به من قالب هایی رو معرفی کنید که مناسب یه سایت دانشگاهی باشه .
  5. atieh

    در خواست قالب

    سلام من به دنبال قالب یار دبستانی می گردم البته ورژن 1 این قالب رو دارم و الان به ورژن 2 و 3 این قالب نیاز دارم .ممنون می شم که کمکم کنید.
×
×
  • افزودن...