رفتن به مطلب

eFarzad

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره eFarzad

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. eFarzad

    در ارور در صفحه اصلی

    با سلام دوباره خدمت دوستان ! بالاخره متوجه شدم که اشکال این ارورها از کجا بود ! جدول Jos_Users پاک شده بود.حالا اینکه چه جوری و توسط چه کسی پاک شده ، نمیدونم. جدول رو با یک رکورد برای ورود به سیستم ایجاد کردم. رکورد با یوزر admin و پسورد admin ( بصورت هش شده ). اما در حال حاضر به دو تا مشکل خوردم ، یکی اینکه توسط یوزری که ساختم نمیتونم وارد قسمت Backend سایت بشم و میگه این کاربر مجاز به ورود نمی باشد، در صورتی که من نوعش رو در زمان ساخت Super Administrator تعریف کردم. مشکل دوم من هم مربوط به این میشه که الان اطلاعات کاربران سایت رو از دست دادم و خواستم بپرسم که راهی برای بازگردوندنشون هست ؟ با تشکر.
  2. eFarzad

    در ارور در صفحه اصلی

    در تماس با ادمین سرور به بنده گفته شد که ایراد از سرور نیست. پک کامل جوملا فارسی نسخه 1.5.22 رو هم دانلود و سپس روی سایت آپلود کردم و اکسترکت کردم و پوشه Installation رو هم پاک کردم، اما سایت باز هم به همون شکل بود. راستی یادم رفت بگم که با یوزرنیم و پسورد هم نمیتونم وارد قسمت Backend سایت بشم. از طریق phpmyadmin هم به ترتیب کامپوننت ها ، ماژول ها و پلاگین ها رو غیر فعال کردم، اما باز هم نتیجه ای نگرفتم، دیگه نمیدونم مشکل از کجا میتونه باشه.
  3. eFarzad

    در ارور در صفحه اصلی

    از راهنمایی سریعتون واقعا ممنونم. این اتفاق به شکل کاملا اتفاقی رخ داد. یعنی بعد از چند روز که اومدم وارد سایت بشم برای ارسال یک پست جدید، متوجه شدم که سایت این شکلی شده. فکر کنم که بهتر باشه راه آخر رو که پیشنهاد کردید امتحان کنم. نتیجه رو در همینجا به اطلاع میرسونم. باز هم از راهنمایی سریع دوستان ممنونم.
  4. eFarzad

    در ارور در صفحه اصلی

    با سلام خدمت دوستان گرامی چند وقتیه که به یک مشکل خاصی بر خوردم که هر کاری کردم حل نشد، حتی با بر گردوندن بک آپ. اونم اینه که به جای مطالب اصلی در صفحه اصلی دو ارور زیر میاد : Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/****/public_html/components/com_content/models/frontpage.php on line 104 Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/****/public_html/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 344 در بقیه صفحات هم ارور 404 رو میده. در ضمن جولای من نسخه 1.5.22 هست و نسخه PHP سرورم هم 5 هست. ممنون میشم اگه کسی بتونه کمکم کنه.
×
×
  • افزودن...