رفتن به مطلب

pouryag

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره pouryag

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. pouryag

    هک شدن سایت جیلاردینو

    با توجه به اینکه خودم هم این مشکلو داشتم خواستم دوباره یادآوری کنم که دوستان رو تا حد زیادی در امان نگه می داره . 1) جوملای خود را به روز کنید و اگه 1.6 به 1.7 و اگه 1.5 هستید به 1.5.23 انتقال پیدا کنید . http://joomlacode.org/gf/project/joomla/frs/?action=FrsReleaseBrowse&frs_package_id=5848 2) روی پوشه administrator خودتون پسورد بگذارید و از اون محافظت کنید . برای این کار کافیست وقتی وارد file manager سی پنل (کنترل پنل) که می شوید روی فولدر administrator راست کلیک کرده و password protect را کلیک کنید . سپس بر روی آن رمز بگذارید . برای بقیه نکات در جومینا اطلاعات کاملتری وجود دارد . مثل استفاده از seo و sef برای در امان بودن از طریق افزونه ها و سطح دسترسی configuration.php و استفاده از افزونه های امنیتی که خیلی هاش در جومینا قرار داده شده .
  2. pouryag

    meemsys چیست؟

    به نظر می رسه یک cms خارجی رو بومی کردن ، و یک سری امکانات خودشونو توش اضافه کردن ، مثل فروشگاه و پرداخت آنلاین . ولی جوملا نیست .
  3. pouryag

    پلاگین spic نشان دادن کدها در مطالب

    به نظرم استفاده از پلاگین CodeCitation برای نوشتن کدها رایج تر و بهتر است این پلاگین بسیار زیبا و خوب این خواص را به وب سایت شما می دهد . Example 1: {codecitation width="500px"} ACME Address example {/codecitation} Result: ACME Address example Example 2: {codecitation width="500px"} Public Sub Example(ByVal param as String) Console.Writeline(param) End Sub {/codecitation} Result: 1. Public Sub Example(ByVal param as String) 2. Console.Writeline(param) 3. End Sub Example 3: {codecitation width="500px"} This is plain text example That demonstrates the capability to highlight particular lines in the code. {/codecitation} Result: 1. This is plain text example 2. That demonstrates the capability to highlight 3. particular lines 4. in the code.
  4. pouryag

    کمب تغییرات در این قالب

    دوست عزیز کافیه ، محل عکس قرمز رو پیدا کنی و به جاش خودت یک عکس با بک گراند سفید و دور سفید رو جایگزینش کنی . اگرم نتونستی بگو تا واست درستش کنم .
  5. pouryag

    فرستاده شدن پيامها به جيميل

    2 تا راه هست یکی اینکه تنظیمات smtp جیمیل رو وارد کنید که از طریق لینک زیر می تونید کمک بگیرید . http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287 اما راه دیگه و ساده تر اینه که شما بیای تو هاست ، به هر ایمیلی که بخوای ایمیلت رو redirect کنی یعنی مثلا اگه تو سایت می فرسته به info@sample.com بیای بگی یک copy از اون رو به info@gmail.com هم براتون ارسال کنه . خیلی کار ساده ای است ، اگه از cpanel استفاده می کنی تو قسمت email ها وجود داره .
  6. pouryag

    امنیت در php و asp

    علت استفاده از asp اینه که نرم افزارهای خیلی ساده تری نسبت به php داره که بشه روش کد نوشت ، و طبق گفته ی آقای رزاقی راحت با یک کلیک یک تقویم شمسی به سایت اضافه میشه . ولی تو php یا باید کدش رو داشته باشی یا بنویسی !!! کلا برای asp نرم افزار visual یک رابط گرافیکی خیلی خوبه اما برای php نرم افزار خاصی نیست ، صرفا میشه از بعضی نرم افزارهای مثل dreamweaver و ... کمک گرفت . نکته ی دیگه اینه که اکثر شرکت ها که از قدیم برای خودشون یک cms با asp نوشتن دیگه نمیتونن با php چیزی به قدرت جوملا درست کنن و ترجیحا رو همون asp قدیمی کار می کنن ، نکته ی دیگه خیلی از همین شرکت ها php و یا جوملا رو به کل قبول ندارن .!!! البته منظورم از asp همون .net است (asp که قدیمی شده همه مهاجرت کردن به asp.net) .
  7. pouryag

    حذف تصاویر کوچک کنار لینکها

    از یک نرم افزار ادیت html/css استفاده کنید که بتونید این خط رو پیدا کنید . نرم افزارهایی مثل dreamweaver یا webexpression یا frontpage و یا ... اما اگه ندارید اینا رو پیدا کنید . #ja-contentsl1 li.latestnews a, #ja-contentsl1 li.mostread a { بعدش بک گراند رو تو اینا پاک کنید .
  8. pouryag

    حذف تصاویر کوچک کنار لینکها

    در فایل template.css خط 1181 این کد رو پاک کنید . background:url("../images/icon-pages.gif") no-repeat scroll right center transparent
  9. pouryag

    نحوه نمايش منو

    شما اگر به قسمت مدیریت ماژول منو برید از اون قسمت می تونید تنظیمات مربوط به افقی بودن و عمودی بودن رو تغییر بدید . در مورد فاصله هاش باید با css کلاسش رو پیدا کنید و از padding یا margin بستگی به کار و یا نوع قالب استفاده کنید .
  10. pouryag

    سر تيتر در قالب

    شما با داشتن یکی از این 2 افزونه فایرفاکس می تونی کلاسش رو راحت پیدا کنی و تغییرات رو تو css. اعمال کنی 1)افزونه developer 2)افزونه firebug
  11. pouryag

    چگونه از دیتابس پسورد ادمین رو بگیرم؟

    نکته دیگه و ساده تر اینه که شما همانطور که به قسمت phpmyadmin برای مدیریت database می رید و همانطور که دوستمون گفتن jos_users رو پیدا کردید حتی می تونید پسورد دلخواه خودتون رو هم قرار بدید . ابتدا در قسمت password کلمه عبور مورد نظرتون رو تاپپ کنید و در قسمت function ، ساختار رو روی MD5 قرار بدید اینجوری می تونید بدون ورود به جوملا هر پسوردی بخواهید بزارید .
×
×
  • افزودن...