رفتن به مطلب

gamenews

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره gamenews

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. من از نسخه Joomla! 2.5.7 انگلیسی استفاده می کنم چه جوری می تونم به نسخه فارسی ارتقا بدم؟بسته فارسی ساز وجود داره؟
  2. gamenews

    jDownloads و ارسال فايل

    با سلام jDownloads برام به خوبي كار مي كنه ولي وقتي يه كاربر مي خواد از بخش ارسال فايل فايل اپلود كنه ارور 404 مي ياد يعني صفحه ارسال فايل مياد ولي وقتي فايل انتخاب كردي و تايتل رو هم گذاشتي و روي ارسال كليك مي كني ارور 404 مياد =================================================== 404 - کامپوننت پیدا نشد شما به دلایل زیر نمی توانید این سایت را ملاحظه نمایید مطلب از انتشار خارج شده باشد یک موتور جستجو که یک لیست تاریخ گذشته از این سایت دارد a آدرس اشتباه تایپ شده است شما به این صفحه دسترسی نداشته باشید منبع خواسته شده پیدا نشد در هنگام پردازش درخواست شما خطایی رخ داده است لطفا یکی از صفحات زیر را امتحان کنید: صفحه اصلی اگر واقعا در این مورد مصمم هستید لطفا با سرپرست سایت تماس بگیرید و خطای زیر را گزارش دهید.
  3. سلام شرمنده دوباره بالا اوردم جومسوشیال با لایسنس عرضه می کنید یا نه؟
  4. همون سایتی که نام بردم لایسنس نامحدودش رو به قیمت 500 دلار گرفت و تو چند رو تا اونجا که من خبر دارم70 تا 80 نفر مشترک شدن با قیمت سالیانه 30 هزار تومن ولی متاسفانه بعد از مدتی سایت از کار افتاد به هر حال محبوترین کامپونت جوملاست که به نظر من تو وبمستر های ایران مورد استقبال قرار می گیرهو موفق باشید
  5. سلام اگه بتونید مثل Rsfirewall جومسوشیال رو هم با لایسنس بگیرید مطمئن باشید مشتری های زیادی پیدا می کنید کاری که جومفا کرد ولی نتونست از عهدش بربیاد.
×
×
  • افزودن...