رفتن به مطلب

saaa1985

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره saaa1985

  • درجه
    Member

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://novinedu.ir

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

406 بازدید کننده پروفایل
  1. saaa1985

    مشکل در ساخت کاربر جدید

    سلام نه من نه افزونه امنیتی ایجاد کردم نه تغییری تو فایل امنیتی! البته قبلا گفته بودم که مشکل تو دسترسی پوشه ها دارم که دسترسی ها رو 777 کردم از اون میتونه باشه؟! ممنون از کمکتون سلام نه من نه افزونه امنیتی ایجاد کردم نه تغییری تو فایل امنیتی! البته قبلا گفته بودم که مشکل تو دسترسی پوشه ها دارم که دسترسی ها رو 777 کردم از اون میتونه باشه؟! ممنون از کمکتون البته به صورت پیشفرض شناسه را =0 قرار داده است! احتمال دارد از این باشد در ضمن من افزونه AcyMailing را نصب کرده ام این چطور؟!
  2. saaa1985

    مشکل در ساخت کاربر جدید

    با سلام من میخواستم کاربر جدید برای کا 2 ایجاد کنم که لینکی برای ایجاد کاربر جدید ندیدم! از قسمت کاربران جوملا هم خواستم این کار رو انجام بدم که بعد از تکمیل کلیه فیلدها و تایید به صفحه سفید رسیدم!؟ از قسمت ایجاد کاربر تو خود سایت هم به این صفحه رسیدم؟! نمیدونم مشکل از چیه؟! در ضمن جوملای من 2.5 هستش ممنون میشم کمکم کنید!!!!!!
  3. saaa1985

    دسترسی پوشه ها

    سلام با تشکر از شما برای پاسختون ولی بیشتر سوال من در این مورده که چطوری میتونم امنیت سرورم رو به صورتی تغییر بدم که هم امن باشه هم بتونم جوملام رو رو اون مدیریت کنم؟! مشکلم رو هم تو پست اول آوردم منون سلام با تشکر از شما برای پاسختون ولی بیشتر سوال من در این مورده که چطوری میتونم امنیت سرورم رو به صورتی تغییر بدم که هم امن باشه هم بتونم جوملام رو رو اون مدیریت کنم؟! مشکلم رو هم تو پست اول آوردم منون
  4. saaa1985

    دسترسی پوشه ها

    ببخشید هاست سازگار با جوملا چه مشخصاتی باید داشته باشه؟!در ضمن این هاست نیست عرض کردم سرور شخصی هست که برای خود شرکته و محل نگهداریش تو تبیانه!
  5. saaa1985

    دسترسی پوشه ها

    هاست بر روی سرور شخصی در محل تبیان می باشد! از جای خاصی خریداری نشده و کنترل پنل هم ندارد! تمام فرامین باید به صورت خطی و در ssh نوشته شوند و متاسفانه من هم اطلاعات کافی در این خصوص ندارم! در صورت امکان راهنمایی کنید؟! با تشکر
  6. saaa1985

    دسترسی پوشه ها

    سلام در هنگام نصب ماژول، کامپوننت و حتی درج مطلب هم مشکل دارم در ضمن تاریخ هم اشتباه نمایش داده میشه که البته فکر کنم از کامپوننت کا 2 باشه اونطور که جستجو کرده بودم! در تنظیمات و ذخیره آنها هم مشکل دارم با تشکر البته اینم اضافه کنم که تو صفحه اصلی سایت هم این ارور رو میده: JFolder::create: نمی توان پوشه را ایجاد نمود
  7. saaa1985

    دسترسی پوشه ها

    سلام من جوملای خودم را روی ل.کال نصب کردم و بدون مشکل اونرو آماده کردم و روی سرور لینوکسیم انتقال دادم همه چیز مرتب و خوب پیش میره الا دسترسی پوشه ها که با اینکه روی 755 است ولی در قسمتاطلاعات سیستم همه پوشه ها غیرقابل نوشتنند و فقط وقتی دسترسی روی 777 است این امکان به وجود میاد که این موضوع خیلی امن نخواهد بود! از شما درخواست کمک دارم......
  8. ممنون از دوستان عزیز ‌خواستم بدونم چطوری به کاربر نویسنده یا همون ناشر سایت از قسمت کاربری بتونه تماس اضافه یا کم کنه و یا ویرایش کنه اونارو. ممنون می‌شم در این مورد کمکم کنید با فرم سازها تا بحال کار نکردم نمیدونم چطری این کار رو کنم . ترجیه میدم از افزونه های خود جوملا استفاده کنم ممنون از زحمت دویتان بابت جواب به سوال من :thankyou:
  9. سلا من افزونه ای را برای نمایش لیستی از نمایدگیها برای جوملا می‌خواستم که لیستی از نمایندگی ها و شعب را به همراه فرم تماس مخصوص آنها نمایش بده و از قسمت کاربری سایت هم قابل ویرایش برای مثلا نویسنده سایت هم باشه. دقیقا مثل مجموعه های تماس خود جوملا ولی بشه از کاربری سیات هم کنرل و ویرایش کردش. منونمیشم راهنماییم کنید اگه بشه این کار رو با همون افزونه تماسهای خود جوملا کرد که خیلی خوبه ممنون اگه راهنماییم کنید.
  10. saaa1985

    مشکل در ورود به کاربری سایت

    سلام ممنون همه کارایی رو که فکر می کردم انجام دادم ولی نشد آخرش مجبور شدم از سایتم بک آپ بگیرم و جوملا رو دوباره نصب کنم. آخرشم ندونستم مشکل از کجاست؟؟!! نمیدونم انجمن رو دوباره نصب کنم یا نه؟؟؟!
  11. saaa1985

    مشکل در ورود به کاربری سایت

    سلام دوست عزیز من طبق دستورات شما عمل کردم ولی هیچ فرقی نکرد من کامپننت آلفا رجیستر رو غیر فعال کرم حتی از ماژولها و کامپوننت ها هم پاکش کردم ولی همچنان همون مشکل رو داره؟! من فکر نمی کنم از این کامپوننت باشه ! چون خیلی وقته که از اون استفاده می‌کنم من امروز کامپوننت kuno رو نصب کردم فکر کنم از اون باشه چون بعد از نصب اون این اتفاق افتاد. نظر شما چیه؟!
  12. saaa1985

    مشکل در ورود به کاربری سایت

    ممنون ولی من اصلا وارد قسمت مدیریت هم نمی تونم بشم اونجا هم همین مشکل رو دارم
  13. saaa1985

    مشکل در ورود به کاربری سایت

    سلام ممنون از دوستان بابت پاسخ ها دقیقا یادم نیست چه تغییراتی انجام دادم؟! یه ماژول از قسمت مدیریت رو تغییر دادم ولی فکر نمیکنم از اون باشه؟! ماژول اخبار بود ، ماژول سکرت جوملا رو هم غیر فعال کردم. صفحه کاملا سفید میشه از چی دمو بذارم؟! آدرس وبم fanooskhial.com هستش.
  14. saaa1985

    مشکل در ورود به کاربری سایت

    با سلام من در ورود به بخش کاربری سایتم با مشکل روبرو شدم!!!! نمیدونم چرا وقتی شناسه و گذر واژه رو وارد می کنم صفحه سفید میشه و حتی لینک ورود به کنترل ماژولها رو در انتهای آدرس هم وارد کردم باز هم به صفحه ورود برگشت و روز از نو روزی از نو !!!!!!!! این مشکل هم تو قسمت کاربری سایته هم تو قسمت کاربری ادمین!!! لطفا اگه دوستان میدونن مشکل چطور حل میشه کمکم کنن!!!!!!! من روی این سایت خیلی زحمت کشیدم و نمی خوام مطالب و ماژولام پاک بشن!!!!!!!! خواهشا کمکم کنید. :huh::-/:1:
×
×
  • افزودن...