رفتن به مطلب

moksystem

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره moksystem

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. وقتی .txt رو حذف می کنم و اولش htaccess نقطه می زارم پیغام می ده که اول باید نام را وارد کنم. سیستم خودم هاست هاستش و با wamp کار می کنه فایل htaccess رو هم توی پوشه www تغییر دادم که به این مشکل برخوردم چکار کنم؟!
  2. یه پیشنهاد اگه یه قسمت اضافه بشه که بعد از تعریف محصول بشه اونو واسه کاربر خاص تعریف کرد عالی میشه منظورم اینه که وقتی یه محصول رو ایجاد کردیم یه گزینه ای هم باشه که تعیین کنه که این محصول برای کدام کاربران عضو سایت نمایش داده بشه در این صورت می شه برای تمام سایت های ارائه دهنده ی خدمات ، مثلا شرکت های ارائه وایرلس اینترنتی که با توجه به پهنای باند و فاصله ی مشتری با شرکت برای هر مشتری یه قیمت خاصی در نظر می گیرن و معمولا باید قیمت های ارائه شده به هر مشتری رو فقط خودش بدونه ، پرداخت هزینه ها از طریق سایت انجام بشه! مشتری وارد سایت می شه نام کاربری و رمز عبورشو می زنه و تو قسمت فروشگاه سایت می تونه قیمت خدمات مخصوص خودشو ببینه و پرداخت کنه :afro: عالیه موفق باشی :thankyou:
  3. وحید جان متاسفانه یسری از آدم هایی که فقط دنبال کسب درآمد و منفعت طلبی هستن و خدمت کردن به دوستان براشون اهمیتی نداره وقتی که زحمات شما رو می بینند که به نظر من افزونه های طراحی شده توسط شما دوست عزیز خیلی کامل تر از افزونه های اوناست احساس خطر می کنن و تنها راحی که می تونن خودشونو خالی کنن تهمت زدنه . یه روزی این جوابو می بینن:1: آقا وحید فکر می کنی که حدودا چقدر می کشه که ما بتونیم از این شاهکارتون استفاده کنیم:thankyou:
  4. با سلام خدمت تمام دوستان جومینایی عزیز آقا وحید دستت درد نکنه باز هم مثل همیشه گل کاشتی شدیدا منتظر رونمایی از این شاهکار شما لحظه شماری می کنیم اگه می شه خیلی زود روی سایت قرار بدید باز هم متشکرم :thankyou::thankyou::thankyou:
×
×
  • افزودن...