رفتن به مطلب

shorbi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره shorbi

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. shorbi

    مشکل عدم نمایش مطالب سایت در صفحات

    دوستان مشکل حل شد ! تداخل موقعیت ماژول نمایشگر موقعیت کاربرا با ماژولهای دیگه این مشکل رو بوجود آورده بود.
  2. shorbi

    مشکل عدم نمایش مطالب سایت در صفحات

    سلام دوستان در حین راه اندازی یک سایت جدید جوملایی به مشکلی برخوردم ، مطالبی که در سایت قرار میدم ، در صفحات خودشون نمایش داده نمیشن ، یعنی وقتی روی لینک هر مطلبی کلیک میشه فقط یک صفحه بدون مطلب نمایش داده میشه ، لطفا درصورت اطلاعا از مشکل راهنمایی کنید. تشکر ضمنا آدرس سایت اینه: www.maktabalzahra.ir
  3. shorbi

    قالب با IE نیمه باز میشود

    دوست گرامی گفتم که مشکل از چی بود ! اصلا به خود قالب مرتبط نبود.
  4. shorbi

    قالب با IE نیمه باز میشود

    سلام قالب سایت زیر در IE نصفه باز میشه ، کسی میدونه مشکل چیه؟ http://www.bahmangroup.com/en/ باید یک خطایی باشه که firefox اون رو نادیده میگیره اما IE نه ! ضمنا چند روزیه که لینک های مطالب شکسته شد ، میدونید دلیلش چی میتونه باشه؟ :1: مشکل حل شد ، کد ادامه مطلب باعث ایجاد باگ شده بود که با حذف و ایجاد دوباره مطلب فرانت پیج درست شد. مشکل لینک های شکسته هم برای استفاده از mod_rewrite در تنظیمات seo بود. :thankyou:
  5. دوستان مشکل همونطور که حدس میزدم هیچکدوم از مطالب فوق نبود. پلاگین plg_gpersiandate بود که برای فارسی سازی اعداد استفاده میشه که ظاهرا ایراداتی داره و سایت رو اینطوری به هم میریخت. با حذف این پلاگین همه چیدرست شد و آرومه ! :thankyou:
  6. یک بار دیگه بکاپ آکیبا رو هم ریستور کردم اما مشکل همچنان باقیست!:dodgy:
  7. ممنون میشم یه بررسیش بکنید
  8. البته اینا برای کلاینت سرور بود - سرور جفتشون 5.1 هست!
  9. فایده ای نداشت ! لطفا راهنمایی کنید آیا بخاطر ورژن mysql نیست؟ سرور قبلی 5 بود ، سرور جدید 4
  10. باز هم مشکل هست ، الان مطلب که در فرانت پیج هست جدیده اما به هم ریخته هست ! کلا همه مطالبی که در ماژول نیستند بهع هم ریخته ! احتمالا باید از mysql باشه نه ؟
  11. سلام من سایت www.bahmangroup.com رو با فول بکاپ سی پنل منتقل و بازیابی کردم ، همه چیز در سته اما متون فرانت پیج سایت (سرمقاله) بعد از جابجایی سرور به هم ریخته نشون داده میشه. البته به هم ریختگی فقط توی صفحه اصلیه و همون متن در صفحه خودش و همچنین در محیط ادیت درسته. لطفا راهنمایی کنید خیلی فوریه!! :1: الان متوجه شدم همه مطالب ، غیر از مطالبی که داخل ماژول ها هستند به هم ریخته هستند !!! لطفا کمک کنید! :idea:
×
×
  • افزودن...