رفتن به مطلب

javad50

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره javad50

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. javad50

    بسته نصبی آسان مدیریت مدرسه

    با سلام خدمت جناب آقای تهرانی که واقعا کمک هاشون فراموش نشدنی است . من بسته نصبی آسان مدیریت مدرسه را دانلود کردم ،من برای مدرسه ام یک سایت با استفاده از جوملا ایجاد کرده ام و قبلا کامپوننت مدیریت مدرسه قبلی را نصب نموده ام اما با آن مشکل دارم حالا می خواهم از بسته نصبی آسان مدیریت مدرسه استفاده نمایم .چون فرموده بودید که باید روی هاست نصب بشه ، می خواستم بدونم که این بسته مانند یک کامپوننت روی جومینا نصب میشه یا اینکه من من باید ابتدا سایت مدرسه ام را پاک (دلیت) کنم ودوباره این را نصب نمایم ی اینکه بعد از نصب در کامپوننت های سایت مدرسه ام قرار می گیره > لطفا راهنمایی کنید .
  2. javad50

    کامپوننت مدیریت مدرسه

    سلام آقای تهرانی ، واقعا ازتون ممنون می شوم اگه کامپوننت مدیریت مدرسه متناسب با جوملا رامنتشر کنید .مدرسه ها باز شده اند من مدیر مدرسه هستم برای سایت مدرسه واقعا به این کامپوننت احتیاج دارم قیمتی که طراحان وب می گن در توان مدرسه من نیست ، خواهش می کنم روشون را کم کنید .
  3. javad50

    کامپوننت مدیریت مدرسه

    با سلام خدمت آقای تهرانی ، من این کامپوننت را نصب کردم اما با دو مشکل مواجه هستم : 1) بعداز ثبت نمره ، نمرات در گزارشات نشان داده نمی شود . 2) برای تعریف دروس مقطع راهنمایی من نیاز به معرفی 17 درس دارم اما فقط امکان معرفی 15 درس وجود داره خواهشمند است راهنمایی بفرمایید .
×
×
  • افزودن...