رفتن به مطلب

david

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط david

  1. سلام از دوستانی که با این ماژول مشکل دارن لطف کنن اطلاعات جوملا و دسترسی FTP به وب سایتشون رو که پرداخت رو انجام میدن برام پ.خ کنن تا بتونم اگه مشکلی باشه اصلاح کنم و نسخه اصلاح شده رو منتشر کنیم. آقای رضوانی سلام ممنون از زحمتی که کشیدین و این افزونه را برای دانلود قرار دادین ولی در حال حاظر کاربردی ندارد و این باعث کاهش اعتبار برنامه نویسی شما خواهد شد. به نظر من یا این افزونه را بردارین و یا اگر قرار میدهید کاملاٌ تست بکنید و بعداٌ اقدام به انتشار نمایید . اینکه دسترسی ftp وب سایت برای شما پیغام خصوص بدهیم و به شما زحمت بدهیم هم برای شما مشکل هست و هم برای ما. روز اولی که من این افزونه را در سایت دیدم خیلی خوشحال شدم ولی العان به خاطر این افزونه حدود ۲ روز است که درگیر شدم و پشیمان هستم که چرا ماژول آمادش را نخریدم .
  2. با تشکر از شما جناب آقای پردل برای این آموزش . من هم میخواستم کد امنیتی رو در فرم این کامپوننت بگذارم ولی با مشکلی مواجه شدم که هر چی سعی کردم کاری انجام بدم با توجه به آموزش شما نتونستم چون العان چند وقتی هست که خیلی ایمیل های مخرب برام میاد با توجه به اینکه من قرار دادن آگهی را بدون عضو شدن گذاشتم. من از ادز منیجر adsmanager نسخه قدیمی تر استفاده میکنم که فایل default.php را ندارد ولی این فایل ها که به نظر فایل های اصلی هستند در روت کامپوننت نصب شده وجود دارد: adsmanager.class.php adsmanager.html.php adsmanager.php همه این فایل ها رو داخل ادیتور باز کردم ولی نتونستم پیدا کنم که باید تو کدوم خط این دستور رو اضافه کنم چون ارور میداد٫ ولی فقط متوجه شدم که تو فایل adsmanager.html.php دستورات فرم قرار دارد که سریعاٌ دستور را آخر خط مربوط به دستورهای فرم اضافه کردم ولی هیچ تغییری تو فرم ایجاد نشد حتی ارور هم نداد؟!؟ حالا اگه راه حلی دارین خیلی ممنون میشم بهم بگین :1:
  3. david

    مشکل قیمت در ویرچوال مارت

    دوست من از طرف همه تشکر میکنم که پاسخ دادین البته امتحان نکردم ٫در فروشگاه خودم از ماژول پرداخت بانک سامان استفاده کردم و این دستورلعمل برای ماژول بانک ملت است چیکار باید کرد؟
  4. david

    مشکل قیمت در ویرچوال مارت

    شما بجای ریال از تومان استفاده کن برادر. مشکلت حل میشه یا علی برادر ممنون از راهنماییتون ولی وقتی از تومن استفاده میکنم پرداخت آنلاین بانک ملتم بجای تومن ریال ریخته میشه ، بنابراین ضرر میکنم با سپاس من هم همین مشکل رو دارم حتی تو انجمن سایت ویرچومارت (virtemart) عضو شدم که فقط همین مشکل رو مطرح کنم ولی کسی جواب درستی نداد ضمناٌ چند نفر هم مثل ما همین مشکل رو داشتن. دوستان عزیز لطفاٌ راهنمایی کنید شاید ما هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.:thankyou:
×
×
  • افزودن...