رفتن به مطلب

prin.ir

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره prin.ir

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. prin.ir

    افزونه گالری تصاوبر مانند وردپرس

    [align=justify][align=right][align=right] با تشکر حالت گفته شده به صورت پیش فرض روی وردپرس است.هنگام ایجاد یک مطلب در صورتی که روی گزینه inser media کلیک کنید پنجره ای باز شده و به شما امکان اضافه کردن تعدادی از تصاویر را با هم می دهد . در صورت انتخاب تصاویر به صورت یک گالری (به صورت بند انگشتی) در متن شما ظاهر می شود.البته نکته جالبتر این که تصاویر بر روی هاست در یک پوشه جداگانه که به صورت اتوماتیک ساخته شده قرار می گیرد. و با دیگر تصاویر در یک جا (بر عکس جوملا ) مشاهده نمی شود. در صورتی که دمو آنلاین وردپرس را ببنید بهتر متوجه منظورم می شوید.[/align][/align][/align] http://php.opensourcecms.com/scripts/details.php?scriptid=88
  2. prin.ir

    افزونه گالری تصاوبر مانند وردپرس

    با سلام آیا دوستان افزونه ای مانند گالری تصاویر پیش فرض وردپرس سراغ دارن که مثل وردپرس هنگام تایپ مطلب چند تصویر را انتخاب کنی و با هم آپلود کنی و یک مجموعه تصویر داشته باشی بدون نیاز به اینکه به پوشه تصاویر دسترسی داشته باشی و نیاز باشه فولدر بسازی و با FTP آپلود کنی؟ ممنون اگه راهنمایی کنید. :thankyou:
  3. prin.ir

    معرفی افزونه جهت آپلود تصاوير

    با سلام و تشکر از همه دوستان ببخشد اگه توضیحات ناقص بود. من میخوام کاربر بتونه عکس آپلود کنه و بقیه کاربر بتونن در مورد اون عکس نظر بدن. من با فوکا کمی کار کردم. نیاز من را برطرف میکنه و خیلی پیشرفته تر از چیزیه که من میخواستم. اگه گزینه بهتری هست لطفا راهنمایی کنید.
  4. prin.ir

    معرفی افزونه جهت آپلود تصاوير

    با سلام من نیاز به افزونه ای دارم که کاربران (register user) بتوانند در صفحه اصلی سایت ( نه در قسمت مدیریت) در یک بخش جداگانه عکس آپلود کنن و به دیگر بخش های سایت دسترسی نداشته باشن. ممنون اگه راهنمایی کنین.
  5. prin.ir

    معرفی هاست

    ممنون از راهنماییتون مشکلی نیست من اصلا از وارز لستفاده نمیکنم
  6. prin.ir

    معرفی هاست

    منم منظور iweb بوده ولی به کپی رایت خیلی گیر می دن ولی پشتیبانی و سابقه خیلی خوبی دارند هم سرور هاش هم هاستینگش ممنون از همه دوستان iweb بهتر گزینه است حودم هم به همین نتیجه رسیدم
  7. prin.ir

    معرفی هاست

    با سلام دوستان کسی هاست خوب برای جوملا سراغ داره که خصوصیات زیر را داشته باشه 1- با سابقه باشه 2- لینوکس باشه و خارج ایران 3- آپ تایم بالا ( واقعی ) 5- پشتیبانی خوب 5- قیمت مناسب ممنون اگه معرفی کنید.
  8. prin.ir

    افزونه ای جهت ثبت نام با پرداخت آنلاین

    با سلام و تشکر من با این کامپوننت کار کردم یک مشکل کوچولو داره اون هم اینه که کاربر نمیتونه تصویر پروفایل داشته باشه( مثل CB نیست) راه دیگه ای نیست؟
  9. prin.ir

    افزونه ای جهت ثبت نام با پرداخت آنلاین

    با سلام من میخوام کابر در یک صفحه اطلاعات خودش را ثبت بکنه و سپس با توجه به انتخاب مبلغ به صفحه پرداخت آنلاین منقل بشه و در صورت موفق بودن پرداخت در حساب کاربری این عمل (پرداخت آنلاین) قابل مشاهده باشه. ممنون
  10. prin.ir

    افزونه ای جهت ثبت نام با پرداخت آنلاین

    با سلام من به دنبال افزونه ای هستم که بتونم با اون ثبت نام پیشرفته (مثل CB) همراه با پرداخت آنلاین راه اندازی کنم . دوستان میتونند افزونه ای جهت اینکار معرفی کنند؟؟
  11. prin.ir

    درخواست از مدیران جومینا

    با تشکر از شما ولی چرا چنین امکانی نیست؟ در صورت امکان لینک قبلی بحث این موضوع را بگذارید که در رابطه با دلایل که حتما در اونجا مطرح کرده اید یکمی بحث کنیم. ممنون.
  12. prin.ir

    درخواست از مدیران جومینا

    با سلام ضمن تشکر از مدیران جومینا پیشنهاد می کنم که نام انگلیسی افزونه های که فارسی می شوند و در سایت جومینا جهت دانلود قرار می گیرند نیز در مشخصات آنها ذکر شود تا افرادی مثل من که سطح دسترسی به برخی از افزونه ها را نداریم حداقل بتونیم از توضیحات فارسی که دوستان در خصوص افزونه می دهند استفاده کنیم و بتونیم روی نمونه های انگلیسی های آن تست های خودمون را انجام بدیم. پیروز و موفق باشید. :thankyou:
×
×
  • افزودن...