رفتن به مطلب

navid

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره navid

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام دوستان ماژول فارسی joomulus در این ماژول تگ ها به صورت دستی به همراه لینک اونها قرار داده می شوند و باعث می گردد پردازشی برای لود اونها در سمت دیتا بیس و سرور نباشد. دمو: http://joomlabear.com/Joomulus/ آدرس ماژول در سایت جوملا: http://extensions.joomla.org/extensions/search-a-indexing/tags-a-clouds/6493?qh=YToxOntpOjA7czo4OiJqb29tdWx1cyI7fQ%3D%3D لینک دانلود ماژول فارسی شده: http://www.jmdownload.ir/download.php?filename=13063891761.zip
  2. دوست من آپلود سنتر http://xtrafile.com/ هست که افراد می تونند عضو بشند و با دسته بندی های خودشون فایل هاشون را آپلود کنند. نسخه آخرش را دارم فارسی میکنم.اگه لازم داشتید بفرمایید تمام شد دراختیارتون میزارم. یه چیزی شبیه پرشین گیگ، رایگان هم هست موفق باشید
  3. navid

    درخواست کامپوننت کاریابی

    امیرخان جستجو را که خودمون هم می تونستیم بکنیم،خواستم اگر دوستان قبلن این کارو کردن نتایجشو در اختیارمون بزارن اما مثل اینکه خودم باید این کارو بکنم.:sleepy:
  4. navid

    درخواست کامپوننت کاریابی

    سلام دوستان کامپوننتی برای کاریابی هست که کاریاب بتونه مشخصات خودشو بر اساس دسته بندی های ما وارد کنه و در اختیار کارفرما بده و همچنین کارفرما هم بتونه مشخصات شخص مورد نیاز را ارائه بده؟ دوستان اگر در این زمینه پیگیر کردن قبلا توضیحاتی بدن ممنون میشم.
  5. navid

    ماژول لوگین yootools

    دوست من شما که ماژول راروی کامپیوترتون دارید نمی شد عکس هاشو پیوست کنید؟!! چرا راپیدشیر!! موفق باشید
  6. سلام دوست من ممنون از معرفیتون، اما اگر توضیحی مختصر بدین ممنونمیشیم فکر کنم این مازول برای قالب هایی هست که هدرشون جا موقعیت داره درسته؟ و برای قالب های دیگه نمیشه استفاده کرد. !!
×
×
  • افزودن...