رفتن به مطلب

ganjineh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره ganjineh

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. ganjineh

    مشکل در لینکهای یک قالب

    سلام. ممنون, اما وقتی این کار رو بکنم زیر منو درست رفتار نمی کنه. یعنی وقتی روی گزینه دوم میرم زیر منوی گزینه اول باقی می مونه که البته بخاطر این هست که باید یا با مارجین یا با position:relative; right:100px; از روی بقیه ببرمش کنار و این باعث میشه که hover اانجام نشه.الان position رو ورداشتم ولی بازم درست نیست؟
  2. ganjineh

    مشکل در لینکهای یک قالب

    با سلام من این قالب رو نصب کرده ام حالا وقتی لینکهایش را می سازم در مرتبه های اولیه مشکلی نداره و لی در مراتب بالاتر پرش داره و درست نمایش داده نمی شه اگر از دوستان کسی میتونه مشکل رو حل کنه ممنونش میشم هزینه اش هم مشکلی نداره http://ganjinehsoal.ir/index.php برای بررسی به لینک های بالای صفحه گنجینه فیزیک فیزیک1 مراجعه کنید با تشکر از دوستانی که لطف می کنند و جواب میدهند.
  3. ganjineh

    مشکل در نصب قالب bluespace

    االان سایت اصلی باجوملا 1.5 کار می کنه و این هم قالبشه ضمنا اون بلوسپیس اصلا نصب نشد
  4. ganjineh

    مشکل در نصب قالب bluespace

    با سلام خدمت دوستان من جوملا 2.5 را از همین سایت دانلود کردم و چند تا قالب هم نصب کردم و کار کرد ولی قالب بلوسپیس اصلا نصب نمیشه و پیغام زیر رو میده: JInstaller: :Install: فایل وجود ندارد /home/ganjineh/domains/ganjinehsoal.ir/public_html/soheil/tmp/install_51cbb9e88a850/en-GB.tpl_bluespace_joomina_ir.iniلطفا یکی راهنمایی کنه ضمنا قالب بلورید را چطوری میشه برای جوملا 2.5 بکار برد؟ منظورم این قالبه که الان روی جوملا 1.5 کار می کنه www.ganjinehsoal.ir
×
×
  • افزودن...