رفتن به مطلب

hojjat_web

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره hojjat_web

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. hojjat_web

    مشکل عجیب مدیریت جوملا !!!!!!!!!

    مشکل htaccess. حل شده کل سایت را اوردم روی لوکال با دیتابیش خئدش - چک کردم و باز این مشکل وجود داشت اما وقتی یه دیتابیس از قبل که بکاپ گرفته بودم را روی همین سرویس گذاشتم مشکلی وجود نداشت !!! الان فهمیدم مشکل چیزیه که توی دیتابیس ثبت شده . اما نمیدونم چیه:s !!!
  2. hojjat_web

    مشکل عجیب مدیریت جوملا !!!!!!!!!

    یه مشکل دیگه !! فایل htaccess.txt که تغییر نام داده بودم به .htaccess را هم توی سایت نمیبینم . وقتی هم میخوام ایجاد کنم ارور میده که همچین فایلی وجود داره ! کپی هم میکنم جاش باز چیزی دیده نمیشه !!!!!! مشکل htaccess.txt حل کردم . فکر نکنم از اون باشه . یه لحظه فکر کردم از اونه .... نمیدونم چی شده . توی مطل اجاد کردن خیل مشکل پیدا کردم .
  3. hojjat_web

    مشکل عجیب مدیریت جوملا !!!!!!!!!

    سلام یه مشکل عجیب با مدیریت جوملا پیدا کردم حدود 2 ماه دارم با سایت کاردم و هیچ مشکلی هم وجود نداشت تا امروز یه سری مشکلات عجیب و غریب بر خوردم اولین مشکل فونت مدیریت توی مروگرهای کروم و اینترنت اکسپلورر بزرگ شده ! که قبلا اینجوری نبود دومین مشکل : برای اضافه کردن مطلب در کامپوننت k2 وقتی مطلب جدید را میزنم دوباره برمیگرده به همون صفحه ! سومین مشکل : برای اضافه کردن عکس داخل ادیتور وقتی پنجره پاپ آپ آپلود باز میشه و عکس را آپلود میکنم یه دفعه توی صفحه پاپ آپ خود قسمت ادمین به صورت کامل لود میشه ! مجموعه ها داخل k2 ویرایش نمیشند کلا از این مشکلات عجیب غریب زیاد ایجاد شده !!!! نمیدونم چی شده ! اصلا کامپوننت و مازول جدیدی هم اضافه نکردم که بگم به خاطر اون بوده جالبه حتی لینک rss سایت هم دیگه کار نمیکنه !!!!! موندم مشکل چیه چه کنم !!:s
  4. hojjat_web

    مشکل هاست یا جوملا ؟؟ !!

    منون از جوابتون از لحاظ اطمینان به کار ، مشتری هیچ مشکلی نداره و خودش هم میدونه مشکل از هاسته حتی پیشنهاد داده که من مشخصات هاستی که خودم میدونم را به ایشون بدم و ایشون با توجه به مشخات من هاست را خریداری کنند مشکل منم همینه چه مشخصاتی به ایشون بدم که مثلا کانفیگ php بر اساس جوملا 2.4 طرح ریزی شده باشه حتی اگر این را هم بدونم باز میتونم پبشنهاد بدم هاست را عوض کنه !!!
  5. hojjat_web

    مشکل هاست یا جوملا ؟؟ !!

    سلام من یک سرویس آماده کرده بودم که روی هاستی که خودم داشتم نصبش کردم و بدون هیچ مشکلی کار میکرد با جوملا 2.5 کار شده بود و از کامپوننت های زیر هم استفاده کرده بودم Widgetkit comprofiler jcomments k2 rsform همه کامپوننتها بدون مشکل کار می کردند . سایت به راحتی جواب می داد . تا اینکه قرار شد این سایت بر روی هاستی که خارج از کشور توسط فردی که سفارش داده بود آپلود بشه مشکلات از همین جا شروع شد وقتی که سایت می خواست بیاد بالا ارور میداد . هم سایت هم قسمت ادمین با درست کردن فایل php.ini هر جو شده سایت و قسمت ادمین بالا اومد مشکل دوم مشکل نصب کامپوننت بود که وقتی فایل زیپ را برای نصب انتخاب و دکمه نصب را میزدم ارور 500 میداد ، که این مشکل را هم با تنظیم ftp و آپلود کامپوننت در پوشه تمپ و نصب از اونجا حل کردم بعد مشکل کامپوننت cb را داشتم که فارسیش به صورت علامت سوال بود که بعد از پاک کردن و نب نسخه اصلی و بعد نصب فارسی ساز این مشکلم حل شد خلاصه مشکل پشت مشکل و من هر جور شده حلش می کردم الانم مشکل اصلی من با کامپوننت rsform است . طوری که وقتی فرم را پر میکنم و دکمه ارسال را میزنم اصلا هیچ اتفاقی نمیفته و عملا فرم ساز کار نمیکنه این مشکل را دیگه نتونستم حل کنم من خودم حدس میزنم که مشکل از هاست باشه . نامه نگاری هم با ادمین هاست که هنگ کنگ بود کردم و اونها گفتند که این هاست هیچ مشکلی بای نصب و کار با جوملا نداره !!!! و بیشتر از این جواب ندادند طرفی هم که واسش دارم این سایت را میزنم میگه روی همین هاست یا اگرم خواستی به خودم بگو چه هاستی میخوایی خودم با اون مشخات از خارج از کشور میخرم خلاصه یه وضعی شده موندم چه مشخصاتی بدم که این مشکلات پیش نیاد دیگه در زیر مشخصات هاستی که الان آپلود شده و این مشکلات را داشته مینویسم/به نظر هاست خوبی میاد اما من مشکل زیاد داشتم Apache version:2.2.22 MySQL version:5.1.65-cll PHP version:5.3.10 Perl version:5.10.1 cPanel Version:11.32.5.12 کسی میتونه راهنمایی کنه که بهترین روش چیه ؟
  6. hojjat_web

    دستور شرطی بر اساس تاریخ جوملا ؟!

    ممنون رامین جان از توضیحاتت روشی که پیشنهاد کردی باعث شد که به اون چیزی که میخوام برسم به عنوان مثال برای روزهای هفته <?php ($this1=JHtml::_('date',$startdate, JText::_("l"))) ;?> <?php if($this1=="پنج شنبه"):?> ..... <?php endif; ?>
  7. hojjat_web

    دستور شرطی بر اساس تاریخ جوملا ؟!

    سلام من میخوام یه دستور شرطی بدم که مثلا اگر تاریخ روز شنبه ست به عنوان مثال یه عکس یا یک مطلب یا ... توی قالب نمایش بده دستور شرطی بر اساس تاریخ جوملا به چه شکل میشه ؟ مشکل نمایش تاریخ تو قالب نیست ! بزارید کامل توضیح بدم برای فراخوانی تابع تاریخ در هر جای سایت میشه از کد زیر استفاده کرد [undefined=undefined]<?php echo JHtml::_('date',$startdate, JText::_("l, d F Y H:i")); ?> یعنی هر جا که کد بالا را استفاده کنیم تاریخ نمایش داده میشه حالا کاری که من میخوام انجام بدم اگر به کد بالا دقت کنید در قسمت "l, d F Y H:i" فرمت تاریخ نشون داده شده حالا میخوام شرطی بزارم که مثلا اگر "l" که روز هفته است برابر پنج شنبه شد یه عکس یا یه مطلب را نشون بده یه شرط برای روز های هفته که بر اساس اون یه عکس اتوماتیک نسون داده بشه البته من فقط برای عکس نمیخوام / کلا میخوام برای کارهای مختلف استفاده کنم از این شرط
  8. hojjat_web

    درخواست نمونه فایل php.ini برای جوملا 2.5

    یک نمونه از فایل php.ini با مشخصه های لازم که باید on یا off باشند احتیاج دارم روی هاستی کار میکنم که مشکلات زیادی برای نصب کامپوننتها دارم و اکثرا با ارور 500 مواجه میشم
  9. hojjat_web

    ارور Internal Server Error500 بعد از نصب کامپوننت ؟؟!؟

    بدبختیش همینه / هاست از کشور چینه / جواب درست حسابی نمیدن !!!!
  10. سلام روی یه هاست که قبلا خریداری شده جوملا نب کردم .. هاست کاملیه . php و apachi و بانک اطلاعتی بالاترین ورژنها نصب شده ست مشکلی که دارم اینه هر کامپوننتی که الان میخوام نصب کنم با ارور Internal Server Error مواجه میشم ! یعنی در جوملا هیچ مشکلی ایجاد نمیشه و فقط این ارور ظاهر میشه و هیچ ! Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webmaster@persiantoon.tv and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. اکثر کانفیگ های php.ini را هم تغییر دادم اما باز مشکل حل نشده تنظیمات خود جوملا اهم ست کردن ftp و پوشه tem و logs هم مشکلی نداره ! موندم دیگه باید چه کار کنم ؟ کسی پیشنهادی داره !؟
  11. hojjat_web

    و همچنان مشکل تاریخ k2

    کسی واقعا راه حلی برای این موضوع سراغ نداره ؟؟
  12. hojjat_web

    و همچنان مشکل تاریخ k2

    آقا دستم به دامنتون به پرو پاچه مقدستون ، یه فکر اساسی به حال این k2 بکنید اینترنت را شخم زدم یه راه درست حسابی برای رفع مشکل درج صحیح تاریخ در k2 پیدا نکردم که نکردم نهایتش میشه همون روش حذف کردن تاریخ خود کی 2 و استفاده از تاریخ جوملا که اونم راه حل کاملی نیست کسی راهی چیزی پیدا کرده بگه من روزو شب دعاش میکنم ! ::64 (23)::64 (11)::64 (11)::x (9)::x (9):
×
×
  • افزودن...