رفتن به مطلب

sootac

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره sootac

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sootac

    کدامیک؟ Domain یا SubDomain

    خب اگه بیشتر از 4 تا دامنه داشته باشه، چی میشه؟ ایندکس نمیکنه یا رنکینگ میاد پایین یا چی؟ برا حل این مشکل باید چکار کرد؟ ممنون از توضیحات دوستان، حرفاتون را قبول دارم اما چندتا مسئاله وجود داره که ذهنم را مشغول کرده یکی اینکه گوگل معمولا ساب دومین ها را نشون نمیده یا به ندرت نشون میده، حتی در مورد برخی وب سایت های معروف دوم اینکه میشه از دو دامنه استفاده کرد و با لینک دادن دو دامنه به هم باز ارزش سایت را برد بالا. سوم اینکه گاهی اتفاق میفته برخی کالاهای فروشگاه با مطالب وب سایت همخوانی ندارند. و این موضوع باعث محدودیت در گسترش فروشگاه میشه. و آخر سر اینکه اگه ساب دمین خوبه، برام سواله که چرا جومینا برای هرکدوم از خدمات متنوع خودش دامنه جداگانه ای ایجاد کرده؟
  2. sootac

    کدامیک؟ Domain یا SubDomain

    به نظر دوستان و اساتید محترم، برای راه اندازی یک وب سایت جوملایی در یک موضوع خاص، که این سایت فروم مرتبط پشتیبانی هم داشته باشه ، فروشگاه هم داشته باشه، و ویکی و ... بهترین کار برای نصب این سی ام اس های مختلف، استفاده از دامنه های متفاوت برای هر کدومه یا استفاده از یک دامنه با ساب دومین های متفاوت؟
  3. سلام ممنون و تشکر از زحمات همه دوستان راستی ما مشکلات جوملا 2.5 فارسی را بایستی کجا مطرح بکنیم؟ فعلا بخشی برای این موضوع ایجاد نشده است. من بعد از نصب در قسمت مدیریت به این پیام برخورد کردم. علتش چی میتونه باشه؟ ( ! ) Notice: iconv() [function.iconv]: Detected an illegal character in input string in D:\wamp\www\joomina1\libraries\joomla\string\string.php on line 730
  4. سلام ممنون از زحمتی که کشیدین. این افزونه با جوملا 1.7 مشکل داره؟ من نتونستم نصبش کنم. اما برای جوملا 1.5 نصب شد. آقای حاجی پور عزیز،نسخه جدید با امکاناتی که اینجا گفتین، من جمله مستقل شدن افزونه از زرین پال و .... ، انشالله کی آماده میشه؟
×
×
  • افزودن...