برترین های سایت
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 22/06/95 در همه بخش ها
-
1 امتیازچگونه از پیشنهادهای محدودکننده برای افزایش ترافیک جستجوگرها استفاده کنیم؟ آیا شما یک وب سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید ترافیک آن را بالا ببرید، اما هر کاری می کنید منجر به کسب درآمد برای کسب و کارتان نمی شود؟ در طول چند هفته گذشته که من با کسب و کارهای متعدد صحبت کردم، متوجه شدم که این یک چالش است. بسیاری از مردم در ایجاد محتوا برای بالا بردن ترافیک طراحی سایت خود متمرکز شده اند، اما آنچه من به تازگی در این تلاش ها دیده ام این است که بسیاری از آنها نقشه استراتژی ای برای محتوا خود ندارند تا به وسیله آن، خریدار را به سمت خرید از سایت خود ترغیب کنند و محصول و خدمات خود را به صورت هدفمندانه ای برای او به فروش برسانند. اجازه بدهید برای روشن شدن بحث توضیح بیشتری در این باره ارائه کنم؟ به عنوان مثال شما در ماه می خواهید به سقف درآمدی معینی برسید (مثلا ده دلار در ماه) اما با کمی تحقیق متوجه می شوید که کسانی که قرار است از شما خرید بکنند به سختی می توانند این نیاز شما را برآورده کنند. اگر آنها از طراحی سایت شما نتوانند خریدی بکنند مسلما شما نیز به خواسته ماهانه خود نخواهید رسید. یا... شما برای سایت خود شروع به بازاریابی می کنید حتی موفق می شوید ترافیک سایت خود را نیز بالا ببرید ولی هنوز این بازدیدها تبدیل به سود برای کسب و کار شما نشده است. کاری که باید بکنید خیلی سخت نیست فقط کافی است محتوای سایت خودتان را درجه بندی کنید و آنها را با توجه به سقف فروش خودتان با کمک برنامه ThinkApps به سه دسته سطح بالا، سطح متوسط و سطح فرصت کم تقسیم کنید که در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد. در این نوشته سعی می کنیم شما را با نحوه بالا بردن ترافیک جستجوی طراحی سایت تان تا 12 میلیون نفر بازدیدکننده در عرض 6 ماه آشنا کنیم. این کار نیاز به استراتژی برای استفاده از محتوا در مراحل مختلف بازاریابی / فروش شما دارد. آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم اولین کار: شناسایی محتواهای طراحی سایت برای تمرکز بر روی آنها وقتی که من برای اولین از ThinkApps در جهت بازاریابی استفاده کردم، به نظرم خیلی سخت آمد. من به یک شرکت توسعه فناوری پیشرفته ملحق شده بودم که هیچ چیزی درباره توسعه نرم افزارها نمی دانستم. من وقتی برای اولین بار آغاز کردم، شرکت ما به دنبال راهی برای پیدا کردن مشتری های هدفمند بود که در جستجوی محصول و بازار خاصی بودند. هنگامی که من چشم انداز شرکت های مختلف توسعه نرم افزار را مورد بررسی قرار دادم، متوجه چیزهایی شدم: اول: یک عدم اعتماد در صنعت وجود داشت (بسیاری از کاربران و مردم توسط شرکت ها و بازاریاب های آماتور ناامید شده بودند.) دوم: ارتباط بین مشتری و شرکت ضعیف بود (معمولا مشتری هیچ چیزی درباره روند پیشرفت پروژه اش نمی دانست). سوم: اگر کسی زیاد به بازار آشنا نبود وقتی می خواست محصولی را تهیه کند هیچ اطلاعاتی درباره آن محصول در دست نداشت (من یکی از این افراد بود). چهارم: محتوای واقعا خوبی نبود که مردم و بازدیدکنندگان را در انتخاب محصولات تولید شده به چالش بکشد و آنها را در انتخاب بهترین آنها کمک کند. این چیزی بود که بیشترین دغدغه ما را به حساب می آمد. هدف من این بود که بهترین منابع خارجی را برای محصولات IOS، آندروید، و طراحی سایت و بعد اپل بسازم. دلیل من هم این واقعیات چهارگانه ای بودند که در ایجاد محتوا لحاظ نشده بودند و در واقع نقطه ضعفی برای طراحی سایت ها شمرده می شدند. از طرفی این مسائل و سئوالات نقطه مشترک خیلی از افراد بود و بسیاری از افراد با این کونه سئوالات درگیر بودند. به همین خاطر برطرف کردن این نقیصه ها تبدیل به پتاسیلی برای شروع کار ما شد. من تحقیقات خودم را برای کشف محتوای مناسب برای مشتریان هر مرحله از سطح فروش شروع کردم. اولین چیزی که من در تماس های تلفنی به آنها گوش دادم، چشم انداز تماس ها و نوشتن تمام سوالاتی بود که مربوط به آن می شد و تماس گیرنده ها درباره فرایند خرید می پرسیدند. این به من کمک کرد برخی از نقاطی که عموم مشتری ها رد شروع خرید با آنها درگیر بودند را شناسایی کنم. بعد، من با برخی از مشتریان فعلی صحبت کردم و برخی از چیزهای باورنکردنی از زبان آنها مربوط به برخوردشان با سازمان های دیگر و مترجمان آزاد شنیدم. چیزهایی مانند: چگونه یک مشتری پنجاه دلار برای توسعه کارش به یک شرکت دیگر داده بود و یک چیز ناتمام به او تحویل داده بودند. من در طول این گفتگوها یادداشت برداری می کردم و پس از آن به چالش های مشترک مشتریان خودم با شرکت های دیگر نگاه کردم. سپس، در مکالمات مرحله بعد به سوالات و اعتراضاتی گوش دادم و یادداشت برداری کردم که مردم قبل از خرید می کردند. اینها به من چشم اندازی دادند که چطور می توانم به سئوالات و خواسته های خریدار به صورت درست و اصولی جواب بدهم. پس از اینکه یک لیست از نقاط درد مشترک مشتری هایی که در مراحل مختلف اقدام به فروش با آنها مواجه می شوند را تهیه نمودم، اقدام به ایجاد محتوایی کردم که به طور مستقیم هدف جستجوی کسی بود که آن مشکل را داشت. محدود کردن جستجوهای طراحی سایت با پیشنهادهای گوگل "به طور منظم" درباره کلمه کلیدی بازاریابی محتوا تحقیق کردم و به طور کلی کلمات کلیدی خودم را با توجه به حجم جستجوها در دسته های مرتب سازی نمودم، و با توجه به قدرت اندازه دامنه، زمان و منابع، و پس از رفتن بالاترین حجم کلمات کلیدی شروع به رتبه بندی آنها کردم. این کار برای شرکت هایی که دارای مقدار زیادی از منابع، دامنه بالا، و زمان ساخت برای لینک ها دارند خیلی خوب جواب می دهد اما متاسفانه، من هر هیچ یک از آنها را نداشتم. من به دنبال راه حلی بودم برای افرادی که می خواستند برنامه های مورد نیازشان را بسازند. از آنجا که برای من رسیدن به رتبه بندی نخست مثلا برای "توسعه نرم افزار تلفن همراه" تقریبا غیر ممکن بود، من به سراغ کلمات کلیدی طولانی تر، و به طور خاص سراغ کلمات کلیدی درازی که در مراحل مختلف در سطح بندی فروش همسان بودند رفتم. این روش اینگونه کار میکند: اگر کسی در حال انجام تحقیقات بر روی یک محصول یا خدمات است - آنها به احتمال زیاد دوست دارند چیزی را یاد بگیرند، یا آنها در یک وضعیت دشواری هستند که نیاز به کمک دارند. بنابراین، آنها به سراغ گوگل می آیند و مثلا به طور کلی عبارت "نرم افزارهای آیفون" را جستجو می کنند. آنها را برای چیزی مثل: چگونگی قوانین - چگونه می توانم یک برنامه بسازم؟ (بازگشت به بالای سطح بندی فروش – به احتمال زیاد آنها در حال انجام تحقیقات اولیه بر روی یک ایده هستند.) مقایسه – توسعه دهنده iOS چه تفاوت هایی با توسعه آندروید دارد؟ (اواسط سطح بندی فروش - به احتمال زیاد آنها یک ایده پیدا کرده اند و بر روی پلت فرمی برای ساخت مصمم هستند اما آنها احتمالا هنوز یک شرکت توسعه دهنده پیدا نکرده اند.) سوالات - بهترین برنامه توسعه دهنده استودیو در مثلا در سان فرانسیسکو کدام است؟ (پایین سطح بندی فروش - به احتمال زیاد آنها برای ساخت می دانند چه می خواهند و به دنبال کسی هستند تا یک برنامه برای آنها بسازد.) در این مرحله است که جستجو کننده به دنبال خرید است و برای این کار آماده شده است. باید شما در طراحی سایت خود محتوایی داشته باشید که به این نیاز آنها جواب بدهد. کلمات کلیدی طولانی تر نشان می دهند که کاربران به دنبال پاسخ هستند، و بیشتر نشان دهنده مراحل مختلف در سطح بندی فروش در جهت بزرگتر، پیچیده تر، خرید می باشد. اگر شما در حال انجام بازاریابی محتوا برای یک کسب و کار هستید که برای آن خریداران مختلفی وجود دارد، شما نیاز دارید ترافیک جستجوی طراحی وب سایت خود را با پاسخ دادن به کاربران در هر یک از مراحل سطح بندی فروش بالا ببرید. توجه: این یک استراتژی است که واقعا برای محصولات و خدمات خوب کار می کند اما نیاز به درک چرخه فروش طولانی مدت دارد. اما، فکر نمی کنم این استراتژی برای محصولات کوتاه مدت و یا حتی برای کسب و کار تجارت الکترونیک کار کند. مثلا شما یک فروشگاه آنلاین درباره تجهیزات تنیس دارید و یا شما یک مربی تنیس هستید که می خواهید شاگردهایی برای خود پیدا کنید تا خدمات ارائه بدهید. یک مطلب به عنوان مثال ممکن است اینگونه باشد: "چگونه می توان یک تنیس باز خوب شد" یا "بهترین راکت تنیس برای بازیکنان دبیرستان کدام است." سپس شما می توانید یک فهرست از محصولات و خدمات خود را در طراحی سایت خودتان با این موضوعات تهیه کنید و به افزایش ترافیک فروشگاه ساز کمک کنید. در اینجا بهترین راهی که من متوجه شده ام نوشتن مقالاتی برای اینگونه شرایط است تا بتوانید خریداران هدفمندی را جذب کنید و سایت خودتان را در رتبه بندی خوبی قرار بدهید. (محدود کردن جستجوهای طراحی سایت با پیشنهادهای گوگل) حالا شما در گوگل لیستی از سوالات دارید که خودتان آنها را جمع آوری کرده اید (که خریداران شما آنها را می خواهند) و حالا شما شروع به نوشتن پاسخ برای هر یک از آن پرسش می کنید و در طراحی سایت خود در معرض دید آنها می گذارید. شما باید به سوالاتی که مربوط به بالای سطح بندی فروش، وسط ، و پایین آن است توجه کنید و هریک را از هم تفکیک کنید و برای هر یک محتوای مناسب تهیه نمایید. به عنوان مثال: چگونه یک برنامه مانند ____بسازیم؟ حالا باید برای هر برنامه ای که کاربران درباره آنها از شما سئوال پرسیده اند محتوا و مطلبی در طراحی سایت خود تدارک ببینید. چرا که شما می دانید که این خواسته و نیاز کاربران است و شما دارید به خواسته و پرسش آنها در جستجو های گوگل پاسخ مناسب می دهید. این کار رتبه بندی صفحه های طراحی سایت شما را نیز در گوگل بالا خواهد برد. نتایج جستجوی اصل اگر شما با استفاده از این پیشنهاد توانستید به عبارت جستجو شده جواب بدهید، و در مورد "چگونه می توان یک برنامه مثل فلان ساخت" برخی از لینک های خوب به مطلب تان بدهید، رتبه شما به خاطر محتوای خوب بالاتر از بسیاری از نتایج خواهد بود چرا که می دانید کاربر به دنبال آن مطلب و محتوا می گردد. در نتیجه تحقیقات خود را بر روی آنچه کاربران در مراحل مختلف فروش / بازاریابی می پرسند انجام دهید. با استفاده از گوگل پیشنهادهای محدودکننده جستجو ها را پیدا کنید و از آنها به عنوان فرصتی برای نوشتن مطالب استفاده کنید. محتوای خود را برای بالا بردن ترافیک جستجو به خریدارها و کاربران ارائه بدهید و منتظر عکس العمل آنها باشید و باز سطح بندی فروش را در سطح های بالا، وسط و پایین بررسی کنید. برای هر مطلب، لینک سازی کنید و محتوای خودتان را در جاهای دیگر توزیع کنید و به اشتراک بگذارید یادتان باشد از لینک های طبیعی و درست استفاده نمایید و سعی نکنید تا با لینک های میانبر به خواسته خودتان برسید چرا که موتورهای جستجو متوجه خواهند شدو و شما را پنالتی خواهند کرد در ضمن مشتری های خودتان را هم از دست می دهید. سپس، ترافیک هدفمند پست های خودتان را که منطبق با نیاز و خواسته کاربران تهیه شده دنبال کنید که چگونه فروشگاه ساز و طراحی سایت فروشگاهی را در مراحل مختلف سطح بندی فروش کمک می کنند. و برای آینده طراحی سایت خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید این ترافیک ها را همیشه در وب سایت خود داشته باشید و فروش های خوبی را تجربه کنید.
-
1 امتیازفروشگاه ساز فارسی ویرچومارت به صورت پیش فرض با زبان فارسی سازگاری ندارد . در وب سایت جومینا نسخخ virtuemart_3_0_14 این افزونه منتشر شده اسا و این پست مخصوص طرح مشکلات برای افرادی است که این نسخه را از سایت جومینا دانلود و نصب نموده اند ساخت یک فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن و همچنین انتخاب درست سیستمی که می خواهید با آن فروشگاه خودتان را راه اندازی کنید اصلی ترین و مهم ترین قسمت در ایجاد و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است.همچنین در نظر گرفتن امکاناتی که برای فروشگاه خود می خواهید و در نظر گرفته اید، در انتخاب سیستمی که فروشگاه را با آن راه اندازی می کنید، مهم است.سیستم های راه اندازی فروشگاه های اینترنتی هر یک دارای معایب و مزیت هایی هستند که باید در انتخاب آنها دقت شوند. این فروشگاه ساز قدرتمند داررای امکانات بی شماری از قبیل: ایجاد محصولات به تعداد نامحدود ایجاد دسته بندی محصولت به تعداد نامحدود ایجاد زیر مجموعه محصولات به تعداد نامحدود پشتیبانی از ایجاد فروشگاه چند زبانه ایجاد فروشگاه با چند واحد پولی مختلف دارای افزونه های جستجوی آژاکسی افزونه آخرین محصولات افزونه پرمخاطب ترین محصولات دارای سبد خرید قدرتمند سیستم ارائه اکتور فروش و ... تنها جزئی از امکانات بی پایان فروشگاه ساز ویرچومارت می باشد. نسخه فارسی شده کامل را از سایت جومینا دانلود نمایید
-
1 امتیازبازدیدکنندگان پولشان را به آسانی در فضای آنلاین خرج نمی کنند بلکه در مورد آن دست به جستجو و پرس و جو می زنند تا بهترین و مرغوب ترین کالا را از میان کالاهای موجود گزینش کنند و پولشان را خرج آن کنند. به بقین شما هم سایت های تجارت الکترونیکی زیادی را دیده اید که کالاها یا خدماتی را به فروش گذاشته اند ولی در میان این سایت ها کدام یک حرفه ای تر و قابل اعتمادتر می باشند. خرید آنلاین برای شما راحت و آسایش بیشتری نسبت به بقیه خریدهای بیرون از دنیای مجازی دارد و اگر یکبار خرید آنلاین را تجربه کرده باشید و لذت آن را چشیده باشید و از جایی مورد اعتماد خرید کرده باشید آن را اتلاف وقت و ناخوشایند نخواهید دانست. فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که به بازدیدکنندگان خدمات می دهند اما فروشگاه های کمی هستند که تجربه دلپذیری از خرید آنلاین برای بازدیدکنندگان فراهم می آورند. ما در این متن تلاش می کنیم گامهایی از طراحی سایت تجارت الکترونیک را از آغاز تا پایان برایتان شرح دهیم گامهایی که تجربه ای ماندگار را برای شما در خرید رقم خواهند زد. نکته های طراحی سایت تجارت الکترونیک تایپوگرافی خوب و رنگهای دقیق کمک می کنند تا فوکوس زیادی بر روی محصولات و خدمات شما شود و توجه و حواس کاربر را بیشتر به سایت شما جذب کند. وقتی که یک آیتم تازه به سبد خرید طراحی سایت شما افزوده می شود، آن را در یک نوار کناری کشویی در سمت راست ظاهر کنید، این کار باعث می شود مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصول شما داشته باشند یا آن محصول را به یاد بسپارند و در فرصت مناسب دنبال آن بیایند. طراحی فرم پرداخت نیز بایست ظریف و تمیز انجام شود. وب سایت مارتینا اسپرل یک وب سایت دوست داشتنی است دلیل این دوست داشتنی بودن به این علت است که محصولات خودش را با تصاویر ساده و در عین حال شفاف در پانل ساده ای در سمت راست صفحه اصلی به نمایش می گذارد. عکس های برجسته شده و شناور در حال حرکت هستند. این سایت محصولات خودش را به گونه ای چیده است که شما به آسانی با کلیک بر روی آنها قادر هستید آن محصول را به صورت سه بعدی نظاره کنید و هر کدام را که انتخاب کنید و دوست دارید بر روی آن کلیک کنید تا یک علامت قلب برای شما در سایت ثبت شود این سایت بر روی وردپرس تعبیه شده و روزانه هزاران کاربر را به سمت خود می کشد. یکی دیگر از نکته هایی که در طراحی سایت تجارت الکترونیک باید به آن توجه کنید تعبیه سبد خرید در سمت چپ سایت می باشد از آنجا که بازدیدکنندگان از سمت چپ آغاز به دیدن سایت می کنند این بهترین ایده است که نخستین چیزی که توجه آن را جذب کند سبد خرید فروشگاه شما باشد تا در ادامه مسیر بازدیدشان محصولات دلخواهشان را به آن سبد بیافزایند. شناور بودن عکس های محصولات و خدمات شما تجربه خرید متفاوتی را برای بازدیدکنندگان رقم می زند اینکه مشتریها بتوانند همه جوانب محصول را بسنجند و به گونه ای باشد که محصول برای آن قابل لمس و دست یافتنی باشد. از سویی اینکار منجر به پویایی بیشتر طراحی سایت شما می شود و جنب و جوش خاصی را برای سایت شما فراهم می آورد. اما باید دقت کنید که زیادی از حد شلوغکاری نکنید. شما می توانید در طراحی سایت ، زیر هر یک از عکس های محصولات خودتان نواری چند گزینه ای تعبیه کنید که خصوصیات و ویژگی ها و سبد خرید و بقیه موردهای کاربردی محصول را در آیتم های در خود داشته باشد تا کار مشتری و کاربر آسان شود و دیگر به منظور جستجو در مورد آن محصول هی به صفحه قبلی و بعدی مراجعه نکند و همان جا محصول خودش را انتخاب کند و قادر به خرید باشد. در این آپشن ها گزینه تخفیف را نیز از یاد نبرید هر چند کم باشد اما تاثیر دیداری و احساسی خاصی به محصول شما می دهد می توانید تخفیف را به صورت مشروط در نظر بگیرید و برای بازدیدکنندگانی که زیاد از وب سایت شما خرید می کنند به صورت هوشمندانه آن را طراحی کنید. نام تجاری و برند خود را بر روی محصولات تان حکاکی نمایید به این منظور از تایپوگرافی های زیبا و آیکونهایی بهره ببرید که در پشت محصول تعبیه می شود. قیمتی مناسب و منصفانه را بر روی محصول تعیین کنید قیمت ها را مرور کنید و هر روز به آنها رسیدگی کنید تا نسبت به رقیب هایتان محصولی خوب و با قیمتی عادلانه را برای مشتری ها فراهم نمایید. چگونگی پرداخت مبلغ و مرحله های آن را ساده و به گونه ای طراحی کنید که چشم مخاطب را خسته نکند و رغبت خرید مشتری را بیشتر کند فکر نکنید که مشتری کالایی را انتخاب کرده و دیگر کار شما تمام شده مرحله پرداخت راحت و آسان مهمترین آیتم خرید آنلاین از سایت شما است این قسمت را باید به گونه ای طراحی کنید که تجربه ماندگاری برای مشتری باشد تا دفعه های بعدی نیز تمایل به خرید داشته باشد و بخواهد آن تجربه دلنشین نخستین را دوباره امتحان کند. تجربه افزودن محصول به سبد کالا و پرداخت بایست تجربه ای یگانه و منحصر به فرد برای مشتری داشته باشند. در رنگ این آیتم ها دقت کنید و دکمه های برگشت و گام بعدی را در مرحله پرداخت تعبیه کنید تا مشتری مراحل طی شدن خریدش را تجربه کند. محلی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود تعبیه کنید و به سفارش ها و درخواست های مشتری ها جواب بدهید ممکن است مشتری به دنبال محصول ویژه ای باشد اما نتواند در سایت ها پیدا کند شما او را به قسمتی از سایت تان راهنمایی کنید تا محصول مورد پسند و کم یابش را در آنجا بنویسد و برای شما سفارش بدهد تا شما برای او تدارک کنید. دکمه جستجو و جستجوی پیشرفته سایت را فعال کنید و به کاربر امکان جستجوهای مختلف را بدهید تا به آسانی مورد دلخواهش را جستجو کند و اگر پیدا نکرد او را به سفارش محصول هدایت کنید. عکسهای محصولات خودتان را در توییتر و ف-ی-س ب-و-ک و سایر شبکه های اجتماعی پرکاربر انتشار بدهید به عنوان نمونه، طراحی سایت رسپانسیو فروشگاه آنلاین شرکت موتورولا به زیبایی طراحی شده است، نمایش عکس های بزرگ از محصولات که همه صفحه نمایش را فرامی گیرند از خصوصیات طراحی سایت این فروشگاه است. طراحی مسطح باعث شده تصور خوبی از محصول در ذهن کاربر حک شود و تجربه بدون دردسری را برای او فراهم آورد. موتورولا بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا به طراحی سایت اش نگاه کنند و از آن لذت ببرند، وب سایت دارای یک UX دوست داشتنی با دکمه های بزرگ روشن است.
-
1 امتیازطراحی سایت مناسب و خوب و گرافیک سایت زیبا جزء ابزار های لازم برای شروع کار یک سایت هستند اما باید بدانید که همه چیز سایت اینها نیستند ممکن است سایت شما طراحی بسیار عالی و خوبی داشته باشد و با این طراحی عالی گرافیک زیبایی هم همراه باشد اما بعد از مدتی ببینید که به خواسته خودتان از راه اندازی این سایت نرسیده اید. می دانید علت این عدم موفقیت کدام است. مهمترین و اصلی ترین عاملی که میتواند برای این ناتوانی گفت مطلب ها و محتوای سایت و وبلاگ شما می باشد. پیش از هر کاری متوجه باشید که کاربران و مخاطبان در زمان بازدید از سایت و وبلاگ تان در مرتبه نخست وقت کمی را در سایت شما سپری می کنند. در این وقت کم آنها میتوانند به این نتیجه برسند که آیا وبلاگ شما خوب و به در بخور است یا نه. پنج دلیل اصلی برای بهینه نمودن و بهبود بخشی به مطلبها و محتوای یک سایت وجود دارد. حرف تازه ای برای بازگو کردن و نوشتن ندارید: درصد عمده کسانی که در وبلاگ ها یا سایت ها مطلب می نویسند از وبلاگ های دیگر کپی می کنند و انتظار رشد و موفقیت از وبلاگ و سایت شان را دارند! برای حل این مشکل باید زمینه ای را برای خودتان انتخاب کنید که در آن می توانید مطالب بکر و تازه بنویسید و در آن تجربه و علاقه دارید. برای مثال اگر حوزه ی تخصصی شما فروشگاه اینترنتی است نبایست در باره طراحی سایت و سئو نوشته ای داشته باشید. در مورد نوشته هایتان تحقیق کنید: حتی اگر در حوزه ی خودتان هم بسیار آگاه و مطلع هستید پیش از اینکه بخواهید یک مطلب را نشر بدهید در مورد آن و جز به جز آن تحقیق نمایید و مواظب باشید که اطلاعات غلط به کاربران ندهید. با این کار کاربرها را از سایت تان فراری می دهید. تا می توانید از منابع و سایت های معتبر استفاده کنید و دنبال آنها باشید و از آنها کمک بخواهید. نوشته هایتان ساده و رک باشد: تلاش کنید تا می توانید ساده و صریح بنویسید. از واژه های سخت و مخصوص و اصطلاحات و خیلی ادبی استفاده نکنید به خصوص از بکارگیری کلمه های سخت عربی و فارسی خیلی اصیل بپرهیزید! اگر فهم مطالب وبلاگ شما سخت, دشوار و گنگ باشد مخاطبان و بازدید کنندگان بسیاری را فراری خواهید داد. غلط های نوشتاری را ویراستاری کنید: تلاش کنید با دقت بیشتری مطالب را تایپ کنید و پیش از منتشر کردن مطلب حتما دوباره متن را بخوانید و نوشتار و املای واژه های استفاده شده را ویراستاری کنید. غلط های نوشتاری را به حداقل کاهش بدهید. بودن خطاهای نوشتاری نگارشی نظر منفی ای به کاربر نسبت به محتوای سایت شما میدهد. برای نمونه تصور کنید که شما دارای مدرک معتبر دانشگاهی در زمینه اقتصاد هستید ولی نوشته های شما شامل اینگونه خطاهای نوشتاری باشد! کاربر چه فکری میکند؟ تمیز و مرتب بنویسید: وقتی که نوشته های سایت را برای انتشار تنظیم می کنید سعی کنید مطلب را مرتب و منظم نشر بدهید. برای این کار از پاراگراف بندی های درست و منظم , فهرست بندی های صحیح , تیتر های به جا و … استفاده کنید. ضمن اینکه بخش های دارای اهمیت و مختلف یک متن باید از قسمتهای دیگر قابل تشخیص باشد. برای نمونه سرفصلهای متفاوت باید بولد یا ایتالیک شوند و موردهایی از این قبیل. با به کارگیری این علامتها مخاطبان سایت شما فهم بهتری نسبت به محتوای یک متن می یابند.
-
1 امتیازاسکریپت خیلی جذابیه ساخت دست خودمه فرقش با بقیه اینه هم محیطش زیباس هم با یه کلیک میتونین رمزو عوض کنین... خودتون ببینین دیگه فقط اول باید توی فایل Config اطلاعات رو وارد کنین... یه چیز دیگه هم هست که خیلی مهمه... متغیر $pishvand توی فایل Config پیشوند رو بدون آندر لاین بزارین همین وقتی این کارو کردن تو صفحه تغییر رمز تمام کاربرا رو لیست می کنه میتونین برا اونا رو هم عوض کنین... خودتون ببینید دیگه... این استایل شیت: http://8pic.ir/images/2ocfc6flgt91t0xi69pt.png ضمیمه کردم... فقط خواهشن فونت B homa رو نصب کنین اینهمه زحمت کشیدم به هم نریزه تشکر نکنین نمیبخشمتون گفته باشم فقط یه چیزی من نتونستم انجمن مناسبی پیدا کنم خودتون اگر انجمن مناسب نیست انتقال بدید Change-Password-Joomla.zip
-
1 امتیازببخشید دیر شد من اینترنتم مشکل پیدا کرد نتوسنتم بیام بابت بد قولی واقعا ازتون عذرخواهی می کنم اینم اسکریپت ورژن 1.1 اسکرین شات1:http://8pic.ir/images/4ow6pqrzjszuj8ucrs0d.png اسکرین شات 2:http://8pic.ir/images/krxha6pyt1dpcetm2gn9.png امکانات اضافه شده: 1- برای نمایش نیاز به فونت b homa ندارید (از روی سرور خوانده می شود) 2- امکان تغییر نام کاربری همراه با کلمه عبور اضافه شد. 3- فایل نصب ساخته شد. لطفا ایده های خود را با من در میان بگذارید تا در صورت امکان در نسخه 1.2 انجام شود... اسکریپت نسخه 1.1 پیوست شده است. Change Password Joomla.zip
-
1 امتیاز
اسکریپت تغییر پسورد جوملا (کاربران و مدیریت)
alaamand برای محمدحسین میری امتیاز داد
درود بر شما اگر نوسنتید یکم بهش رنگ و لعاب بدید و یکمی بهش امکانات بهتر اضافه کنید. اگر بتونید کاملا کاربر گرا اش کنید در جومینا منتشر خواهد شد ممنون از لطف شما منتظر کارهای بعدی شما هستیم -
1 امتیاز
قوانین کلی انجمن
banozk برای امیررضاتهرانی امتیاز داد
(خواندن اين پيغام را قبل از شروع به هر فعاليتي در سايت به كاربران توصيه ميكنيم) کاربر گرامی با تشکر از اینکه سایت ما را جهت مشاهده و كمك رساني انتخاب کرده اید. به لحاظ حفظ قانون سایت و مشخص كردن اهداف و همچنين راحتی کاربران اين قوانين را وضع كرده ايم ، که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اكانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرین قوانین سایت به پیغامهایی که ممکن است برخی از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرمایید. این قوانین بلااستثناء می باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مدیران انجمن ها و... اجرا خواهند شد. اهداف اين سايت : هدف از راه اندازي اين انجمنها صرفا كمك و حل مشكلات كاربران در زمينه فعاليتهاي اين سايت كه اين فعاليتها آموزش و پشتیبانی جوملا ، طراحی سایت ، فراهم آوردن محیطی جهت رشد آگاهی عمومی در راستای طراحی وب قانون کلی : این سایت از داخل ایران مدیریت و کنترل می شود و به همین دلیل تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است، علاوه بر قوانین زیر تمامی قوانین رایج در جمهوری اسلامی ایران در این سایت رایج است . با توجه به اهداف سایت، هرگونه فعالیت سیاسی ، مذهبی و مسایلی که با قوانین کشور و انجمن متضاد باشد ممنوع است و در شرایط خاص پیگرد قانونی نیز در پی خواهد داشت. قانون شماره 1) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي ایشان به انجمنها قطع خواهد شد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت. قانون شماره 2) کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد. قانون شماره 3) کاربران می بایست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پیغامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه با سوال ، مشکل و یا پیغام ایشان باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر این موضوع توسط کاربران چه جدید و چه قدیم ، برخورد جدی خواهد شد. از انتخاب عناويني از جمله كمك ، تورو خدا كمكم كنيد ، خيلي مهم ، هر كي ميتونه جواب بده ، نياز به پاسخ فوري ، يك برنامه ، جطوري ميتونم ، كرك برنامه و جملاتي شبيه به اين پيغامها جدا خودداري نماييد كه طبق قوانين با شما بر خورد خواهد شد. راهنمايي در اين زمينه :براي انتخاب موضوع ميتوانيد از كلمات كليدي سوال خود استفاده كنيد. قانون شماره 4) این سایت محلی جهت رد و بدل اطلاعات در رابطه با اهداف سايت می باشد. پس لطفاً سعی کنید مطالب خود را در رابطه با این موضوع و يا با موضوعات وابسته به آن ارسال نمایید. قانون شماره 5) مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد. قانون شماره 6) از کپی و ارسال مطالب سایت های دیگر در انجمن جدا خودداری کنید . تبصره: _ حتماً با ذکر منبع _ در مواردی که کاربری سوالی پرسیده باشید و جواب آن در سایت های دیگر به طور کامل بیان شده باشد / در مواردی که مطلب مهم و جالبی باشد و دانستن آن برای یک وبمستر نیاز باشد . در مورد بخش دوم تبصره : از ارسال های پشت سر هم جدا خود داری کنید . در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید. اما در عین حال گذاشتن لینک وبسایت بصورت لینک، پسورد فایل و غیره خلاف قوانین می باشد. پست های ارسالی اگر از نظر مدیر تبلیغ محسوب شود با کاربر خاطی برخورد خواهد شد قانون شماره 7) قوانين امضا:انجام تبلیغ در امضای کاربر ممنوع می باشد و در صورت انجام تبلیغ، امضای کاربر غیر فعال خواهد شد. ( لینک تغییر قانون ) تبصره: تنها مدیران انجمن از این قانون معاف هستند البته به شرطی که از تصاویر بزرگ و خارج از شان انجمن ( تبلیغی که ظاهر و شخصیت انجمن را زیر سوال ببرد) استفاده نشود. قانون شماره 8 ) لطفاً از ساخت بیشتر از یک حساب در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر ، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد. قانون شماره 9) مباحث مربوط به Hack (از ديد منفي) و مسائلی که باعث آزار و اذیت دیگران شود اکیداً در سایت ممنوع می باشد. فقط موارد مثبت مانند برنامه ها و آموزش موارد امنیتی سیستم و مقابله با هكران و مشابه که برای کاربران مفید واقع شود، مجاز است. در صورتی که غیر از این عمل شود آن اكانت در اولین فرصت حذف خواهد شد. قانون شماره 10) لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید. قانون شماره 11) لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید . قانون شماره 12) لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید. قانون شماره 13) لطفاً در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید. در صورتی که بحث خاصی دارید می توانید برای خودتان یک بحث عمومی باز کنید. قانون شماره 14) از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد. قانون شماره 15) از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 10 انجمن مناسب و مربوط به موضوع نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد. قانون شماره 16) مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد. قانون شماره 17) براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت. قانون شماره 18 ) در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد. قانون شماره 19 ) تغيير نام كاربري فقط توسط مدير سايت مجاز است . چنانچه تمايل به تغيير نام كاربر خود داريد براي مديران ارشد سايت پيغام خصوصي ارسال نماييد و در آن پيغام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد. قانون شماره 20 ) لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل عقیدتی سیاسی جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد. قانون شماره 21 ) چنانچه تاپیک و یا پیغامی از کاربران توسط مدیری در انجمن حذف و یا ویرایش شد در صورت داشتن سوال در این رابطه و یا خواهان جویا شدن علت موضوع لطفا برای مدیر آن انجمن یک پیغام خصوصی ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصی مطرح کنید تا آن مدیر نیز در اینباره شمارا راهنمایی و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در این رابطه و یا جویا شدن علت موضوع در انجمن های عمومی آن ارسال و یا تاپیک زائد سریعا حذف خواهد شد و شما نیز جواب سوال خودرا دریافت نخواهید کرد. قانون شماره 22 ) در صورت ملاحظه هرگونه مسایل خلاف قوانین انجمن از یک کاربر در صورت تمایل آدرس تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا سریعا به موضوع رسیدگی شود،همچنین می توانید برای برخورد سریع تر از گزینه ی گزارش به مدیر استفاده کنید.این دکمه در زیر هر پست وجود دارد و چنانچه با ستهای خلاف قوانین انجمن ها برخورد کردید، کافیست دکمه گزارش به مدیر که در زیر همان پست وجود دارد را کلیک کنید تا به مدیر مربوطه گزارش داده شود. چنانچه کاربری خود بجای مدیر در زمینه ای تصمیم گیری و شخصا با کاربر دیگری برخورد کند سریعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد. قانون شماره 23 ) در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آمیز، توهین آمیز و یا مسایل و مشکلات شخصی در مورد یک کاربر و یا یک مدیر در انجمن ها آن ارسال سریعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد. قانون شماره 24 ) هرگونه تاپیک و ارسال اعتراض آمیز و یا انتقاد آمیز در رابطه با یک کاربر و یا مدیر بدون اخطار قبلی و سریعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد. قانون شماره 25 ) هرگونه بحثی که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی خود بشود که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند. در صورتی که کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی شما شد میتوانید لینک تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود. قانون شماره 26 ) لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث اذيت كاربران ديگر مي شود. در صورت تكرار اين عمل از سوي كاربر ، اكانت وي نيز در اولين فرصت حذف خواهد شد. قانون شماره 27 ) بعضي از بخش هاي سايت (انجمنها) يك سري قوانين خاص خود را دارند كه تمامي كاربران علاوه بر رعايت قوانين ذكر شده در اين بخش ملزم به رعايت قوانين هر بخش نيز ميباشند. قانون شماره 28 ) در صورت داشتن انتقاد از یک مدیر لطفا در صورت تمایل به وسیله پیغام خصوصی آنرا برای آن مدیر ارسال نمائید، چنانچه انتقاد و یا اعتراض نسبت به عمل یا رفتار مدیری در انجمن دارید لطفا آنرا فقط از طریق پیغام خصوصی برای یکی از مدیران اصلی ارسال نمایید ارسال نمائید تا به موضوع رسیدگی و در صورت لزوم مشورت های لازم انجام شود. چنانچه یکی از مدیر های مذکور به دلیل مشغله های شخصی فرصت رسیدگی به مشکلات شمارا در آن زمان نداشت میتوانید برای یکی از دو مدیر دیگر مشکل خود را ارسال نمائید تا به موضوع رسیدگی کامل نمایند. همچنین میتوانید از قسمت تماس با ما برای مدیر انجمنها ایمیل ارسال کنید. قانون شماره 29 ) جهت تشكر از مطالب ارائه شده در يك تاپيك و يا تاييد حرفهاي نويسنده آن تاپيك به جاي ارسال يك تاپيك جديد و پاسخ به آن تاپيك (كه فقط هدفتان تشكر و يا تاييد مطالب آن تاپيك است) از كليد تشكر كه در زير هر تاپيك وجود دارد استفاده كنيد. قانون شماره 30) خرید و فروش در پیغام خصوصی تنها در صورت دو طرفه بودن رابطه مجاز می باشد.اما در صورتی که کاربری از شما به دلیل ارسال پیغام های خصوصی تبلیغاتی، اسپم ، توهین و غیره شکایت کرد، بعد از بررسی شدن موضوع، بخش پیغام خصوصی شما بسته خواهد شد. قانون شماره 31 ) ایجاد حساب کاربری شبیه نام کاربری مدیران سایت و یا استفاده از آواتار و یا اطلاعات آنها که باعث سردر گمی کاربر خواهد شد ، ممنوع است و در صورت مشاهده دسترسی کاربر بدون اخطار قبلی بسته خواهد شد. قانون 32 ) مزاحمت برای مدیران در پیغام خصوصی یا تشویق دیگران برای این امر، خلاف قوانین محوب می شود و در صورتی که کاربر یکبار به قوانین توجه نکرد، با وی برخورد جدی خواهد شد.به مدیران تاکید شده از دادن پاسخ سوالهای نرم افزاری و سخت افزاری کاربران در پیغام خصوصی پرهیز کنند.مدیر هر انجمن تنها مسئول برقراری و حفظ نظم در آن انجمن می باشد و لزوماً هیچ گونه مسئولیتی در قبال پاسخ به کاربران ندارد.در صورتی که سوالی دارید تاپیک آن را در انجمن مربوطه ایجاد کنید چرا که جواب سوالات شما داخل پیغام خصوصی به هیچ عنوان داده نخواهد شد.( برای مثال در صورتی که قصد دارید در فتوشاپ براش خاصی بسازید پس از سرچ اگر نتیجه ای نگرفتید با پیغام خصوصی از مدیر بخش فتوشاپ پرسیده نشود، بلکه باید تاپیکی جداگانه در انجمن فتوشاپ ایجاد شود) قانون شماره 33 ) استفاده از فونت های غیر فارسی در انجمن ها خلاف قوانین می باشد.انجمن تخصصی جوملا (جومینا) یک انجمن تخصصی پارسی زبان با کاربران ایرانیست و استفاده از فونت های انگلیسی برای نوشتن جملات فارسی تنها باعث آزار کاربران خواهد شد.در صورتی که کی برد فارسی ندارید می توانید از برنامه هایی مانند : www.behnevis.com استفاده کنید. قانون شماره 34 ) به دلیل حمایت انجمن تخصصی جوملا از برنامه نویسان ایرانی، گذاشتن لینک دانلود از برنامه های ایرانی خلاف قوانین سایت می باشد قانون شماره 35) تبلیغ سیستم هایی که به صورت هرمی ، عضو گیری و تبلیغات کلیلی کار می کنند خلاف قوانین سایت می باشد. قانون شماره 35 ) این انجمن با هیچ انجمن دیگری نه خصومتی دارد و نه دشمنی. از دید ما تمامی فعالان در عرصه وب زحمت میکشند که یک دهم زحمات آن ها هم جبران نمیشود لذا با هرگونه توهین، بدگویی ، انتقاد از انجمن های مشابه و یا مدیران سایت های مشابه دیگر شدیدا برخورد خواهد شد. قانون شماره 36 ) سعی خواهد شد تا به ارسال های شما در اسرع وپاسخ داده شود اما در صورت عدم دریافت پاسخ هیچ مسئولیتس متوجه انجمن نمیباشد تبصره : - كاربران عزيز لطفا مشكلات سايت را در بخشنظرات و پيشنهادات مطرح كنيد و يا به مديران فني سايت از طريق پيغام خصوصي اطلاع دهيد. - از ارسال سوالات و مشكلات شخصي خود (غير از مواردي كه در بالا ذكر شد) براي مديران و مسئولين انجمنها بصورت پيغام خصوصي خودداري نماييد در غير اين صورت هيچ ترتيب اثري داده نخواهد شد. - در صورت نداشتن فعالیت و یا حضور در سایت نام کاربری شما به عنوان کاربر غیر فعال شناخته خواهد شد که شرایط آن بدین شرح است : 1- کاربر هیچ ارسالی در انجمنها نداشته باشد. 2- کاربر حداقل 2 سال از تاریخ آخرین فعالیتش گذشته باشد. 3 - کاربر حداقل یک سال از تاریخ آخرین ورودش به انجمنها گذشته باشد. در این حالات نام کاربری شما به عنوان غیر فعال شناخته خواهد شد. قانون كپي : در صورتي كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پيغام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد. با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور حمایت نکنید (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب شما از سایت حذف خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد. با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم. به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده این سایت برای شما[/size] -
1 امتیاز
قوانین ارسال پست
fereshtehfre برای امیررضاتهرانی امتیاز داد
[align=justify]جهت هماهنگ شدن پستهای انجمن خواهشمند است مطالب زیر را رعایت فرمایید قانون شماره 1 ) تمامی فایل هایی که میخواهید برای دانلود قرار بدهید میباید در آپلود سنتر جومینا به آدرس dl.joomina.ir قرار داشته باشند در غیر اینصورت فایل مربوطه پاک خواهد شد و از امتیاز کاربر کسر میگردد. قانون شماره 2 ) از قرار دادن فایل های وارز جدا خود داری نمایید. انتشار فایل های زبان افزونه های وارز بصورت فارسی و غیره نیز ممنوع است. قانون شماره 3 ) لینک های دانلود را به صورت ساده قرار دهید و در داخل هیچ گونه تگی قرار ندهید. انجمن به صورت خودکار لینک ها را از دید میهمانان پنهان مینماید قانون شماره 4 ) در صورت امکان روال زیر را برای قرار دادن امکانات در نظر بگیرید الف ) شروع پست اسکرین شات از امکان ب) توضیحی در رابطه با امکان و یا قالب و یا ... ج) لینک دانلود قانون شماره 5 ) در صورتی که مطلب و یا امکانی را از سایت دیگری قرار داده اید حتما منبع را ذکر کنید قانون شماره 6 ) در صورتی که پستی ارسال نمودید صبر کنید تا پاسخ دریافت دارید . بزودی یکی از مدیران انجمن پاسخ شما را خواهند داد از ارسال پستهای مکرر جدا خودداری نمایید در غیر صورت با اخطار مواجه خواهید شد. بزودی تغییرات عمده درانجمن رخ خواهد داد و اعضا کاملا تفکیک خواهند شد لذا ملاک تفکیک آتی برای ما فعالیت کاربران فعلی میباشد لطفا قوانین ارسال را رعایت فرمایید[/align]