fcmatoo 40 ارسال شده در مهر 90 دوستان من می دانم درباره این مسئله بسیار صحبت شده ، اما ... من برای یک مدرسه می خواهم یک سیستم پرسش و پاسخ راه بیاندازم به این ترتیب که اولیا دانش آموز در سایت عضو بشوند ، و با نام کاربری و پسورد خود وارد سایت بشوند و بتوانند با نام خود با معلمین و مدیران مدرسه ارتباط برقرا کنند ، و زمانی که معلم یا هر کس دیگری جواب سوال او را می دهد اولیا بتواند فقط جواب سوال خود را در پنل خود دریافت کند . دقیقا مثل یک سایت برای فروش هاست ، مثل سایت میهن وب هاست ، که به عنوان مثال من با نام کاربری و پسور خود وارد سایت می شوم ، و به بخش پشتیبانی می روم ، موضوع خود را انتخاب می کنم ، مثلا دامین ، بعدش ، پیغام خود را می گذارم ، و زمانی که مدیر سایت جواب می دهد ، باز در همین بخش پشتیبانی جواب خود را می گیرم ، دقیقا چیزی شبیه به این ، حالا من کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk را نصب کردم ، ولی زمانی که می خواهم وارد کامپوننت شوم ، پیغام می دهد ،شما مجاز به مشاهده این منبع نیستید. این علتش چیست ؟ نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ten_soldier 5 ارسال شده در مهر 90 1 - شما باید دپارتمان هایی رو مشخص کنید ... یعنی مشخص کنید که مثلا کاربر X مسئول بخش U باشه .. بعد کاربر X میتونه هر تیکتی که برای بخش Uرو مشاهده کنه و پاسخ بده ... 2 - کاربرانی که عضو سایت هستن رو باید از طریق قسمت user این کامپونت به عنوان user معرفی کرد (شما توی این بخش (user) میتونید هر کاربری که خواستین بهش سطح دسترسی بدین مثلا کاربر ، مدیر ، پاسخگو ) در ضمن این کامپوننت یک پلاگین رو هم داره که به طور اتومات کاربرانی که ثبت نام میکنن رو خودش بهشون سطح دسترسی user میده ... من این کامپوننت رو دو هفته پیش تست کردم و برای خودم نسبت به نیازم ترجمه اش رو تغییراتی دادم هیچ مشکلی نداشت و با رعایت این نکات کاملا درسته و ایمیل هم ارسال میشه هم به کاربر هم به پاسخگو.. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
fcmatoo 40 ارسال شده در مهر 90 من متوجه نشدم آیا اقزونه ای وجود دراد ؟ یا نه ؟ البته من افزونه وارز maqmahelpdesk را دارم آیا با همین می شود کار کرد ؟ نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ten_soldier 5 ارسال شده در مهر 90 دوست عزیز شما باید این پلاگین رو دانلود کنید بعد نصب و فعالش کنید .. حالا تمامی کاربرانی که توی سایت شما هستن سطح دسترسیشون توی Huru Helpdesk میشه user .. یعنی هم میتونن تیکت ارسال کنند و هم میتونن تیکت هایی که ارسال کردن و جواب گرفتن رو مشاهده کنند. حالا شما باید از قسمت departement این کامپوننت بخش های مختلف رو مشخص کنید و برای هر بخش کاربری رو به عنوان پاسخگو مشخص کنید ... حالا کاربرا وارد سایت شما شده و میتونند تیکت رو به بخش مربوطه ارسال کنند و مسئول اون بخش میتونه پاسخ کاربر رو بده ... البته من افزونه وارز maqmahelpdesk را دارم من با این افزونه کار نکردم و چون وارز هم هست نمیشه توی انجمن جومینا در مورد بحث کرد اما افزونه Huru Helpdesk به نظر من هم کامله هم فارسی... اگه باز مشکلی داشتین از قسمت اصلی کامپوننت (از administrator) عکس بگیرید بزارید تا من از روی عکس بگم که وارد چه بخش هایی بشید و تنظیم کنید.. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
fcmatoo 40 ارسال شده در مهر 90 دوستان من افزونه تیکت huruhelpdesk که در پارس جوم است را دانلود کردم ولی با این افونه مشکل دارم آن هم اینکه من وارد پنل کاربری سایت می شوم ، بعد منو کامپوننت ها بر روی گزینه تیکت دهی و پشیتبان کلیک می کنم و بعدش کنترل پنل سایت بر می گردد و یک پیغام می دهد ، شما مجاز به مشاهده این منبع نیستید. مشکل از کجاست ؟ خیلی واجب است نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
دفاعی 872 ارسال شده در مهر 90 سلام احتمالا سطح دسترسی مشکل دارد ببینید سطح دسترسی درست تنظیم شده نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
fcmatoo 40 ارسال شده در مهر 90 از کجا باید این را ببینم ؟ نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
fcmatoo 40 ارسال شده در مهر 90 هنوز مشکل من حل نشد هنوط نتوانستم افزونه ای خوب پیدا کنم البته من آر اس تیکت را از سایت سافت آرچیو دانلود کردم ولی به کارم نمی اید اصلا آن چیزی که من می خواستم نبود یکی از دوستان افزونه livezilla را به من معرفی کرد کسی می داند این افزونه چه خصوصیاتی دارد آیا با آن چیزی که من می خواهم مطابقت دارد؟ یا از چیز دیگری استفاده کنم ؟ کمک:s:1::sleepy::-/:(:at: نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
mogtabaa 31 ارسال شده در مهر 90 دوستان من افزونه تیکت huruhelpdesk که در پارس جوم است را دانلود کردمولی با این افونه مشکل دارم سلام دوست عزیز من این افزونه رو نصب کردم مشکلی نداشت شما دو پلاگین همراه این افزونه رو هم نصب کردید؟ دوباره نصب و حذف کنید کامپوننت رو شما گفتید که هیچ کاری بعد از نصب این کامپوننت نمی تونید انجام بدید؟ حتی ارسال یه مطلب ! سطح دسترسی شما تو سایت چیه؟ مدیر سایت یا ادمین؟ ------------------- این آخری رو خودم فهمیدم ادمین هستید موفق باشید نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ten_soldier 5 ارسال شده در مهر 90 دوست عزیز اگه خواستین اطلاعات ورود به مدیریت جوملا و لینک دانلود افزونه رو به من بدین تا براتون نصب کنم ... نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر