رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

مـژده به تمامی طراحان وب سایت، جوملا کاران عزیز و از همه مهمتر کاربران و دوست داران فروشگاه ساز ویرچومارت

---

مسلماً برای همه کسانی که با فروشگاه ساز ویرچومارت کار کردند این مسئله پیش اومده که بخوان تعداد زیادی محصول رو ورود اطلاعات کنند!

این فرایند صبر و حوصله ی زیادی می طلبه که بعضاً طراحان از آن سر باز می زنند و با ترفندهای خاصی  ورود اطلاعات رو به دوش خود مشتری می اندازدن. مشتری بیچاره هم بدون اینکه خبر داشته باشه چه بلایی سرش اومده، به خاطر شعف ناشی از تحویل وب سایتش و روبرو شدن با این همه ابزار با اسامی قلنبه و سلنبه اصلاً نمی دونه که چه راه درازی در پیش داره... و این میشه که در نهایت فروشگاه رو هوا می مونه تا حالا آیا طراح سایت ارجمند افتخار بده و بهش آموزش کار با ویرچومارت رو بده یا نده ...

همینطور اکثرمون در یک رویای بسیار دور از دست رس در ذهن خلاقمون آینده ای رو متصور میشیم که "فروشگاه ویرچومارت عزیزمون رو در گوشش 4 تا کلمه می گی و خودش میره می گرده واست اطلاعات محصول اعم از تصاویر و توضیحات و اطلاعات فنی و حتی قیمت ها رو پیدا می کنه و میاره توی فروشگاهت ورود اطلاعات می کنه! تازه گاهی وقتا بهش حال میدی و چند تا منبع یا سرنخ نشونش میدی که کارش آسون تر بشه! اونم در عوض صبح روز بعد از خواب بیدار میشه و براتون نون بربری میخره میاره و ...." ،

و همچنین  کار با محیط خسته کننده ادمین جوملا و ویرچومارت و اون هم چی !؟ اگر مجبور باشی که آنلاین کار کنی،

همگی از مواردی هستند امروز حل و مرتفع شدن و حتی رویاتون هم سوای نون بربری به واقعیت مبدل شده !!!

---

نرم افزار Store manager for Virtuemart یک نرم افزار تحت ویندوز هست که توسط شرکت emagicone طراحی و اجرا شده که میتونید اطلاعات تفصیلی تر رو در سایت سازنده به آدرس http://virtuemart-manager.com ببینید.

این اولین باریه که امکان مدیریت یک فروشگاه تحت سیستم مدیریت محتوا از طریق ویندوز فراهم شده حتی بدون نیاز به اینترنت.

این نرم افزار قابلیت های بسیار زیاد و ارزشمندی داره که مدیریت محصولات و ابزارهای مربوط به اون ها، مدیریت انبار و موجودی کالا، مدیریت سفارشات و فاکتورها، دریافت گزارشات پیشرفته، ایجاد کاتالوگ آنلاین و پرینت صورتحساب و بارکد خوان و لیبل زن و ... رو شامل میشه.

همچنین می تونه به پنل فروشندگی شما در سایت هایی نظیر  ebay و آمازون یکپارچه بشه و بی نهایت امکان منحصر بفرد دیگه که بدون تردید با یکبار استفاده شما رو شیفته ی خودش می کنه.

این نرم افزار با دریافت اطلاعات سایت و سرورتون نظیر ریموت دیتابیس و ... این امکان رو بهتون میده تا در محیط دراگ اند دراپ بسیار ساده و کارآمد فروشگاهتون رو دیتا اینتری کنید و یا مطلبی رو اضافه، حذف و یا ویرایش کنید و با اولین اتصالتون به اینترنت خودش بصورت اتوماتیک اونها را آپلود و در سایت جایگزین می کنه.

--

ما موفق شدیم نرم افزار فوق رو کرک کنیم و قراره که اون رو با لایسنس خودمون عرضه کنیم... بزودی

لایسنسی که ارائه میدیم برای استفاده فقط بر روی یک سیستم هست ولی بصورت نامحدود - با تمامی قابلیت ها و امکانات موجود در نسخه اصلی - همچنین افزونه هایی که سازنده بابت اون ها مجزا هزینه دریافت می کنه در نسخه ارائه شده توسط ما کامل و بدون محدودیت همه شون در دسترس هستند.

 

قیمت این نرم افزار در سایت سازنده 258 دلار هست و قیمتی که ما برای فروش گذاشتیم 40 دلار می باشد اما برای مدت محدود فقط و فقط به جومینایی های عزیز به قیمت 288 هزار تومان تقدیم خواهیم نمود.

به منظور خرید نرم افزار می تونید درخواست خودتون رو زیر همین پست ثبت کنید تا در پیام خصوصی جزئیات خدمتتون ارسال بشه.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...