رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر بابت این افزونه کاربردی همه چیز عالیه بانصب تگهای اوپن کراف تصاویر بصورت عالی میاد همینطور متن متا توضیحات طبق اموزش فقط مشکل اینجاست که متن عنوان ندارد بنده در کانال سایت  (جومینا ) در تلگرام دیدم که اخبار ارسالی دارای عنوان طولانی است که متاسفانه برای ما اینطور نیست کانال ما @misaghbanoor1 سپاسگزارم اگر راهنمایی بفرمائید . مشکل نداشتن عنوان در خبرهای ارسالی هست نمیدانم از چه تگهایی استفاده شده .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فرستادن عکس بالا کانال ما و عکس پاین کانال جومینا در تلگزام می باشد . شاید از تگهای مخصوصی استفاده کردید ؟

30.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده هم بهمین شکل قرار میدهم یعنی ارسال میکنم منتها برای ایشان به این شکل ارسال میگردد برای ما اینطور گفتم شاید تنظیم خاصی دارد که ما نمیدانیم  . یا انجام ندادیم خودشان پاسخ نمیدهند؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

من افزونه جامع تلگرام را چند ماه پیش خریدم کار نکرد هفته پیش دیدم پلاگین و کامپوننت بروزرسانی شده و ماژول هم افزوده شده چون نمیتوانستم بروز رسانی کامپوننت را دانلود کنم دوباره خریدم. و بخوبی نصب کردم و کلید ربات تلگرام را هم ست کردم.

لاگین برای سایت نگذاشته بودم و نیاز نداشتم و مجبور شدم لاگین سایت را هم فعال کنم.اما مشکل اینجاست که دکمه شیر کردن مطلب در کانال را مشاهده نمیکنم در سایت و با یوزر ادمین.

آیا راهی ندارد که این دکمه شیر در کانال تلگرام در بخش ادمین جوملا و کنترل پنل قرار بگیرد. که همانجا پس از ایجاد و ویرایش و انتشار مطلب بتوانیم در تلگرام هم شیر کنیم؟ چون معمولا در ادمین جوملا هستیم و بدلیل امکانات مختلف آنجا از آنجا مطلب ایجاد و منتشر میکنیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...