رفتن به مطلب
bkhezry

مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام،

چند وقتی هست که موقع استفاده از پلاگین سیستم جامع پرداخت بانک ملت، com_joominapay بعد از وارد کردن اطلاعات، به صفحه ی بانک Redirect نمیشه و توو همون صفحه می مونه.

توو دو سایت دیگه هم که از همین پلاگین استفاده کردن بررسی کردم، جفت شون همین مشکل رو داشتن ! 

صفحه زرد رنگ انتظار برای جابجا شدن به سایت بانک ملت میاد ولی میمونه و اصلا جابجا نمیشه.

ممنون میشم که راهنمایی کنید

ویرایش شده توسط فرحزادیان
انتقال به بخش مربوطه (مشکلات...)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

به انجمن جومینا خوش آمدید

پلاگین مورد نظرتون با نسخه جوملاتون سازگاره؟

 

خطایی هم دریافت میکنید؟

 

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

به انجمن جومینا خوش آمدید

پلاگین مورد نظرتون با نسخه جوملاتون سازگاره؟

 

خطایی هم دریافت میکنید؟

 

موفق باشید

خیلی ممنون.

بله نسخه ش سازگار هست، برای جوملای 2.5 کار میکنه، قبلا کار می کرد.

نه، هیچ خطایی هم نمیده

اینجا یکی از جاهایی هست که ازش استفاده شده و قبلا کار میکرده. الان ولی نه.

خودتون تست ش هم بکنید

http://goo.gl/SIB6pV

 

وب سایت من هم برای سرای سالمندان هست و متاسفانه چند روزی هست که پرداخت ها تووش انجام نشده. بتونید راهنماییم کنید، ممنون میشم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممکنه ادرس اتصال به بانک عوض شده باشه

با بانک تماس بگیرید و ببینید تغییر در روند عملیات پرداخت رخ داده که عملگرد سیستم را مختل کنید یا خیر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممکنه ادرس اتصال به بانک عوض شده باشه

با بانک تماس بگیرید و ببینید تغییر در روند عملیات پرداخت رخ داده که عملگرد سیستم را مختل کنید یا خیر

نه آدرس اتصال عوض نشده.

والا توو سایت به پرداخت اعلام می شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمالا تغییراتی توی بانک ملت اعمال شده که نمیتونید وصل بشید

و یا درگاهتون دچار مشکل شده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمالا تغییراتی توی بانک ملت اعمال شده که نمیتونید وصل بشید

و یا درگاهتون دچار مشکل شده

 

طی تماسی که باهاشون داشتم، گفتن که درگاه رو بستن ! 

گفتم چرا ؟ 

گفتم آرم شرکت به پرداخت تووش نیست، گفتم رفتید ببینید هست یا نه ؟

رفتن و دیدن و بازش کردن. ندید، بسته بودن ش.

 

پس پلاگین مشکلی نداره، کسی که نماد اعتماد نداره یا لوگو شرکت به پرداخت توو سایت ش نباشه، ترمینال ش رو بستن.

به نظرم بزارید این سوال بمونه اینجا، بقیه هم همچین مشکلی داشتن، متوجه بشن.

چون بانک بهشون خبر نمیده.

بازم ممنون.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گفتم که مشکل از بانکه  :)

خیالتون راحت باشه سوالات هیچوقت از سیستم جومینا حدف نخواهند شد.

موفق باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...