رفتن به مطلب
rankafza

مشکل بسیار مهم در سیستم فروش فایل 3

پست های پیشنهاد شده

مشکل اساسی در سیستم فروش فایل :

 

1. بعد از پرداخت قسمت حسابداری سیستم فروش فایل فروش ها رو یه صفر به کل فروش اضافه می کنه. مثلا 25000 تومن رو میزنه 250000 تومن.

 

2. .وقتی لینک مستقیم دانلود در هنگام تعریف کردن فایل وارد می کنم و چه آپلود می کنم فایل رو، بعد از کلیک رو خرید و دانلود و وصل شدن به درگاه پرداختی، اگر انصراف از پرداخت بزنم برمیگرده به سایت و آیکون دانلود رو نشون میده و وقتی کلیک کنی لینک دانلود رو نشون میده و دانلود می کنه. این خیلی خطرناکه و سوء استفاده میشه کرد از این قضیه. حتما خیلی سریع پیگیری شه. و راهنمایی کنید مشکل چیه. جالب هم اینجاست که در حسابداری هم به عنوان پرداخت شده ثبت میشه. (مشکل بسیار اساسی و مهم هست)

 

با درگاه پی لاین تست کردم انصراف از پرداخت رو زدم اما برگشت به سایت و نوشته زیر رو داد

چنین تراکنشی در سیستم وجود ندارد و یا موفقیت آمیز نیوده است

اما باز هم آیکون دانلود اومد و محصول ایمیل شد!!!
 
لطفا راهنمایی بفرمایید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

من ورژن قبلی سیستم فروش فایل 3 روز داشتم. فایل default.php مربوط به آدرس com_joominaflileselling_v16.zip\site\views\verify\tmpl رو از سیستم فروش فایل قبلی بجای فایل جدید در سیستم فروش فایل 3  ورژن 1.8 قرار دادم و با این کار مشکل دانلودو فایل قبل پرداخت و ایمیل شدن قبل پرداخت برطرف شد.

 

در مورد مشکل یک صفر اضافه شدن به فاکتور و همچنین قیمت اضافه کردن برای فایل های رایگان در حسابداری مدییت رو هم کار زیر رو انجام دادم و مشکل برطرف شد. (بدون اینکه در  قسمت تنظیمات تخفیف کلی برداشته شه):

فایل default.php مربوط به آدرس com_joominaflileselling_v16.zip\admin\views\joominafileconfig\tmpl از سیستم فروش فایل 3 ورژن 1.6 رو بجای فایل جدید در همون آدرس عنوان شده در سیستم فروش فایل 3 ورژن 1.8 قرار دادم با این تفاوت که قسمت کد تخفیف درصد کلی رو هم از فایل جدید کدش رو به فایل قدیمی در جایی که درست است اضافه کردم و مشکل برطرف شد. و تست کردم بدون مشکل کار می کنه.

 

دسترسی خدمت شما بدم؟

 

فقط بهتر بود وقتی فایلی رایگان قرار داده میشه و رایگان دانلود میشه، در حسابداری هم رایگان ثبت میشد بجای اینکه بنویسه تومن.

 

یه نکته دیگه هم هست اینه که وقتی درگاه ملت رو برای پرداخت انتخاب می کنی و انصراف میزنی از پرداخت چیزی نمینویسه (از پرداخت انصراف داده اید یا موفقیت آمیز نبود).

 

ممنون

ویرایش شده توسط rankafza

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سیستم فروش فایل 1.12 رو که زحمت کشیدید و ارائه دادید همچنان مشکل پرداخت رو داره.

 

لطفا این مشکل اساسی رو حتما بررسی و برطرف کنید چون مربوط به زمینه ی مالی هست.

 

بعد از پرداخت قسمت حسابداری سیستم فروش فایل فروش ها رو یه صفر به کل فروش اضافه می کنه. مثلا 25000 تومن رو میزنه 250000 تومن.

اگر کاربر روی خرید کلیک کنه و وارد درگاه که شد اگر از خرید منصرف بشه و انصراف کلیک کنه همه چیز در سایت عادی و درست انجام میشه اما در قسمت حسابداری سایت زده فروخته شده و مبلغ بهش داده (البته یک صفر اضافه به مبلغ میده) و در فروش روز هم ثبت شده که فلان مبلغ فروش داشته. درصورتیکه کاربر از خرید انصراف داده!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...