رفتن به مطلب
inima

طراحی و ویرایش گرافیک سایت

پست های پیشنهاد شده

با سلام

 

ما یک سایتی رو در زمینه مد راه اندازی کردیم که در حال حاضر با یکسری مشکل رو به رو هستیم ، از این رو خواستیم این مشکلات را با متخصصین بخش طراحی در میان بگذاریم و راهکارهای مورد نظر آنها را جویا شویم.

 

 سایت ما یک سایت خبری  در زمینه مد و فشن فعالیت خواهند کرد  که به زیبایی گرافیک و استایل سایت بسیار بسیار  اهمیت میدهد ، برای همین در نظر داریم بهترینها رو برای طراحی این مجموعه انتخاب خواهیم کرد و انتظار داریم طراحی سایت نیز به نحو احسن پیاده سازی شه . 

 

تغییراتی که ما بیشتر مد نظر داریم تغییرات استایل و گرافیک قالب میباشد که براساس سایت زومیت تکمیل خواهند شد ، سایت فعلی ما Koshaly.com میباشد که قالب اصلی سایت زومیت میباشد ولی کمی از نظر استایل و گرافیک تفاوتهایی با زومیت داره که با مقایسه هر دو سایت میتوان به تفاوتهای آن پی برد ، تنها خواسته ما از طراحان حرفه ای اینه که سایت فعلی ما رو با الگو برداری از سایت زومیت ( از نظر گرافیک و استایل ) تکمیل کند . 

 

(هزینه پیشنهادی شما برای تیم ما بسیار حائز اهمیت میباشد ، چرا که در صورت توافق ، با توجه به اینکه موضوع سایت در زمینه مد میباشد و ما با تغییرات و ایده های جدید روبرو هستیم به طور مکرر با  طراح  بطور مداوم در ارتباط خواهیم بود تا قسمتهای جدید و امکانات جدیدی رو در سایت ایجاد نمایند .  )

 

لطفا پیغام خصوصی بدید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قالب مورد نظر رو میتونید در بخش

.:: طراحی قالب های شما بصورت کاملا رایگان ::.

مطرح کنید

احتمال انتخاب هست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...