رفتن به مطلب
yousof2000

اختصاص ماژول به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

لطفا وارد صفحه زیر بشوید:
http://www.tasveergar.ir/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84/%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-8.html

می بینید که صفحه به هم ریخته است!!!
موضوع وب سایت بنده همانطور که از نام آن پیداست، "تصویر" می باشد.
بنده برای اینکه بتوانم "تصاویر بیشتری" را در هر مطلب به مخاطبان وب سایت تصویرگر معرفی کنم، آمدم از ماژول K2 Content استفاده کردم و در صفحه هایی که می خواستم نمایش داده بشود، اون رو نمایش بدم.
حالا اومدم و مثلا منوی "ویندوز 8" رو که خودش دارای یک مجموعه اختصاصی به نام همان "ویندوز 8" بود، به ماژول اختصاص دادم. اما به دلیل اینکه اگر به این موقعیت قالب ماژول اختصاص بدیم به هم ریختگی پیش میاد، نمی دونم باید چیکار کنم!؟!
حالا اگه می شد این ماژول رو به مطالبم اختصاص بدم و نه به مجموعه، مشکل حل شده است؛ چون توی مطالب این مشکل وجود نداره و فقط در قسمت مجموعه است که این مشکل وجود داره و اصلا بنده نمی خوام که این ماژول در مجموعه نمایش داده بشه.
سوال بنده اینه که چطور میشه این ماژول رو به فقط به مطالبم اختصاص بدم؟ (*البته در تنظیمات خود ماژول چنین امکانی که بشه ماژول رو به مطالب اختصاص بدم وجود نداره.)

یه نکته دیگه هم اینکه میشه با اختصاص منو به مطلب و سپس ماژول به منوی ساخته شده این مشکل رو حل کرد؛ اما این کار عملا برای وب سایتی که هزاران مطلب داره غیر ممکنه.

دوستان لطفا راهنمایی کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...