رفتن به مطلب
parsaei

افزونه دانلود در ازای ایمیل جومینا

پست های پیشنهاد شده

با سلام

 

این افزونه رو من دانلود کردم و با موفقیت هم نصب شد و یک فایل هم تعریف کردم ولی حالا چطوری باید این فایل را در سایت نمایش داد تا کاربران آنرا در ازای دادن ایمیلشان دانلود نمایند.

در بخش توصیحات افزونه توضیحی در این خصوص گفته نشده است. لطفا توضیح دهید که چطوری باید فایل تعریف شده را در سایت نمایش دهیم.

 

 

با تشکر

پارسایی

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من تازه عضو اینجا شدم ولی فکر کنم بتونم پاسخ بدم :

وقتی کامپوننت رو نصب می کنید مثل ماژول نیست که publish کنید و تمام.

این کامپوننت فروش فایل رو وقتی نصب کردی برو توی منوی Menus و سپس Top و سپس Add new menu رو بزن و در بخش Select کامپوننت فروش فایل نصب شده رو (فکر کنم اسمش تو مایه های rmfileselling باشه) انتخاب کن و در کادر title یه عنوان فارسی مثل "فروشگاه من" بده و بعدش save and close  رو بزن بعد برو توی سایتت ببین یه منو اضاف میشه که اگه روش بری توی بخش محتوای سایتت محصولات نشون داده میشه.

--

واسه اینکه محصول هم اضافه کنی در همون بخش مدیریت (back-end) وارد شو و به منوی components برو ودر زیر شاخه هاش زیر منوی کامپوننت اضافه شده رو پیدا و روش کلیک کن که بری توش.

بعدش گزینه های مختلف تنظیمات payline و api و این چیزا رو که ازسایت payline.ir گرفتی درست وارد کن و تو بخش لیست محصولات می تونی با دکمه ی add new محصول اضافه کنی. یه دکمه ی browse هم داره که فایل رو باهاش upload می کنی فکر کنم.

--

اینا رو انجام بده همه چی حله

--

فقط خود کامپوننت احتمالا یه مشکلاتی داره که حتی پرداخت رو هم من انجام میدم ولی آخرش احتما آدرس فایل get.php واسه لینک دانلود فایل درست نشون داده نمیشه یا حالا باید روی سایت یک تنظیماتی انجام داد که من بی خبرم و منتظریم آقای انگوتی یا مدیران محترم پاسخ بدن

بازم توی برنامه نویسی سوالی داشتی اینم ایمیل من:

sajjad3011@chmail.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...